Torbjørn. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Capone -N- Noreaga - Halfway Thugs. Også denne fra albummet The War Report fra 97. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hører på nå Kan jeg få playlist etter på? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hører på nå Kan jeg få playlist etter på? Legger ut tracklist her når jeg er ferdig Endret 5. februar 2008 av Bakkem Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Thendrup, hva het den sida som hadde tusenvis av forskjellige hip-hop album? Ganske enkel layout. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du tenker kanskje på http://www.sandboxautomatic.com/? Ikke bestill fra den sida, forresten, de er ikke til å stole på. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Thendrup, hva het den sida som hadde tusenvis av forskjellige hip-hop album? Ganske enkel layout. cduniverse.com leverer vel til Norge? Er ikke mye du ikke finner der i alle fall, og de burde vel være til å stole på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bestilte to album fra CDuniverse på søndag. God og ryddig side, enklere enn Amazon-sidene, samt at frakten er billigere. CDuniverse hadde f.eks. flere produkter av Pete Rock, enn det Amazon.com hadde. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 etter mine erfaringer er www.ughh.com desidert den beste siden å bestille hip hop fra Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Cronite feat. Masta Ace - Sick of it all Sjekk ut Masta Ace's vers Aldri hørt om Cronite før, noen som har hørt noe av han ? Endret 6. februar 2008 av MKej Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Da spiller jeg hiphop på 8002. www.hwradio.net Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg lette faktisk etter den låta der Mkej, takk for den. Kvalitet det der ja, jævlig najs flow. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hører på es5. Hørte du spilte Chamillionaire. Har du satt noe mer inn i Dirty South/Crunk i det siste? Er ute etter noe med ''tunge'' beats, som f.eks. T.I. - Top Back. Lenge siden jeg har hørt noe bra Dirty siden T.I. - King. Edit: Leif. Endret 6. februar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, jeg hører nok ikke på så mye sørstats-hiphop. Så der jeg ingen ekspert. Men bra du hører på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ok. Tenkte jeg skulle skaffe meg mer Britisk Grime, liker kjappe beats, og det er noe som er ''tungt''. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Da snakker du med rett mann. Jeg ville begynt med Wiley - Treddin' On Thin Ice. Klassiker. Og Dizzee Rascal - Boy In Da Corner om du ikke har hørt den. Edit: MED rett mann, ikke "mer". Endret 6. februar 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dagens albumanbefaling Zion I - Mind Over Matter Tittelen på albumet sier vel det meste... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Da tar jeg kvelden. Takker til den ene som hørte på helt til slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg