Torbjørn. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lite aktivitet her. Slapt, gutta. Ol' Dirty Bastard & masse franskmenn - Strictly Hiphop Bra saker. Ser dere har vært innom IAM og La Saga tidligere, så da nevner jeg ikke den nå mer nå Derimot, Capone -N- Noreaga - L.A. L.A. (feat. Havoc og Tragedy Khadafi) (prod. by Marley Marl): Se filmen hos Youtube Spesielt Tragedy Khadafi sine to vers synes jeg er herlige. Og tillegg til en fantastisk beat av Marley Marl. Mezmerizing er den. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Litt Common, som jeg har fått sansen for Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet om noen bra sider for klær eller? type skate/hip hop. Er på utkikk etter noen hoodies og luer. Masta Ace <3 Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 www.stress.no Ja den viste jeg om fra før av. Noen andre? Er ikke noe særlig til utvalg av luer der heller. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som vet om det er en side hvor alle freestylene på Rap City/The Basement @ BET er? Med Big Tigger som host. Evt til nedlasting. sweatshop union Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jay-Z bekreftet til Glastonbury 2008(orker ikke hente fram linken, fant det på Kingsize). Må si det hadde vært meget, meget fett å se Jigga-man i levende live. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Yeah, frister å ta turen til England..hadde vært heftig. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 www.stress.no Ja den viste jeg om fra før av. Noen andre? Er ikke noe særlig til utvalg av luer der heller. Steez.no formatshop.no 50-50.no Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som vet om noen bra sider for klær eller? type skate/hip hop. Er på utkikk etter noen hoodies og luer. Masta Ace <3 Du finner nok det meste du har lyst på på karmaloop.com. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg spiller hiphop på HW Radio nå. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er ikke sikkert det blir nødvendig å dra til England for å se Jigga. Er snakk om at han muligens kommer til Hove fordi det er rett før konserten i England. Er selv ikke noe fan av karen og mener at med hans prislapp kunne man funnet en del bedre. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mulig det, men når det kommer til live-konserter er det jo en veldig avgjørende faktor at artisten er allmen-kjent, og har et stort repertoir. Det er definitivt artister jeg liker mye bedre enn H-O, men ikke nødvendigvis heller vil på en festivalkonsert med. Jay-Z er uten tvil det største en kan booke på hip-hop fronten. Men gah, gidder IKKE Hove igjen. Mulig de hadde best artister i fjor, men, dårlig beliggenhet, dårlig lyd, dårlig uteliv i en altfor liten vertsby, osv. osv. gjør at jeg heller vil på Quart. Mtp. at Quart praktisk talt ligger midt i en av Norges største byer, gjør det det til en mye bedre opplevelse, i mitt syn. Ser i at Wu-Tang Clan er utrolig lite nevnt i sånne "booke-tråder". Håper VIRKELIG at noen klarer å booke dem i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå sier de at det ikke er sikkert at det blir noe av quarten i år så det gjør saken litt verre Men er helt enig i at det er forskjell på hvem som lager best musikk og hvem som kan lage show live. Men er redd for at det fort kuttes på resten av hip hop programmet på Hove,fordi de satser veldig sterkt på Jay. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Yeah, mulig det... I mellomtiden kan vi kose oss med noen skikkelig funky westcoast beats The Pharcyde - 4 Better Or 4 Worse De som ikke har dette legendariske albumet MÅ skaffe seg det. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Mulig det er nevnt folkens, men ifølge Quart.no er DR. OCTAGON aka KOOOOOOL KEITH, booka til sommerens event!!! Han er for de uinvidde et av medlemmene til Ultramagnetic MC's! Jævlig rått at de tar inn "legender" som han, og ikke bare mainstreem bullshit! Endret 4. februar 2008 av Big SturL Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå sier de at det ikke er sikkert at det blir noe av quarten i år så det gjør saken litt verre Det blir quart. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser at Rakim kommer til oslo i mai! Kjipt å bo så langt nord! :c Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skikkelig humørspreder backyard dog baddest ruffest http://www.youtube.com/watch?v=AufP066gIf4 Endret 5. februar 2008 av hoppejul Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skikkelig humørspreder backyard dog baddest ruffest http://www.youtube.com/watch?v=AufP066gIf4 Je, sikkert, men den videoen skulle du vel ha posta i eurodance-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg