Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Kan noen komme med noen gode almbumtips til meg?

Som sagt før så liker jeg dyster og mørk hip hop alla Cypress Hill.

men er også glad i lady Sovereign, Devin The Dude, Eminem, Beatnuts, Foxy Brown og The Streets

Gravediggaz er så mørkt og dystert som du får det innen hip-hop. Sjekk ut 6 Feet Deep og The Sick, The Pickle and The Shovel.

3-6 Mafia er også et tips. Kanskje helst da de tidligere albumene som Mystic Stylez og frem til When the Smoke Clears Sixty 6 Sixty 1.

http://www.youtube.com/watch?v=ttq_kY7QNnw

Endret av Mastema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal sjekke ut Swollen Members bør du først og fremst høre på Balance. Den er skikkelig kul! Det andre de har laget når ikke opp synes jeg. En av mine favoritter fra den cden, Horrified Nights.

Tror forresten jeg har blitt loppet for nesten 200 for denne cden her, Talib Kweli - Focus. Fikk ikke sjekket skikkelig opp før jeg bestilte og nå viser det seg at det er en salig blanding av diverse sanger han har laget. Noen har vært gitt ut tidligere, og det er ikke noe info om noenting på coveret, kun navnet til sangene :ermm: Det er en del bra sanger, men det er kjipt å betale penger hvis det ikke går til artisten.

Lenke til kommentar
Kan lønne seg å sjekke allmusic.com for å se hva som er offisiellt.

Virker ikke som de alltid har oversikten der heller. Eller regnes ikke mixtapes som "offisielt"?

Neh, er en del artister de ikke har helt kontroll på... Sjekk wikipedia, PLEIER å stå korrekt der :) (kan være lurt å dobbelsjekke om du er i tvil =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...