Mastema Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Kan noen komme med noen gode almbumtips til meg? Som sagt før så liker jeg dyster og mørk hip hop alla Cypress Hill. men er også glad i lady Sovereign, Devin The Dude, Eminem, Beatnuts, Foxy Brown og The Streets Gravediggaz er så mørkt og dystert som du får det innen hip-hop. Sjekk ut 6 Feet Deep og The Sick, The Pickle and The Shovel. 3-6 Mafia er også et tips. Kanskje helst da de tidligere albumene som Mystic Stylez og frem til When the Smoke Clears Sixty 6 Sixty 1. http://www.youtube.com/watch?v=ttq_kY7QNnw Endret 30. januar 2008 av Mastema Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Swollen Members er også ganske mørke saker, vil nesten si det er deres største kjennetegn. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 BadSpit har mye dystert. Sjekk ut Selvlært Vranglære. Dyktig fyr med mye fornuftig å si. Liker du skiva kjøper du Robosapiens, selv om den er av det mer lystige slaget. (Skiva er lovlig for de som måtte lure) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kveldens westcoast: Opio of Souls of Mischief - Stop The Press Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis du skal sjekke ut Swollen Members bør du først og fremst høre på Balance. Den er skikkelig kul! Det andre de har laget når ikke opp synes jeg. En av mine favoritter fra den cden, Horrified Nights. Tror forresten jeg har blitt loppet for nesten 200 for denne cden her, Talib Kweli - Focus. Fikk ikke sjekket skikkelig opp før jeg bestilte og nå viser det seg at det er en salig blanding av diverse sanger han har laget. Noen har vært gitt ut tidligere, og det er ikke noe info om noenting på coveret, kun navnet til sangene Det er en del bra sanger, men det er kjipt å betale penger hvis det ikke går til artisten. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan lønne seg å sjekke allmusic.com for å se hva som er offisiellt. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg liker vanligvis ikke rap, men dette her var kult. Denne her er skikkelig populær i hjembyen min. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det du snakker om her er hip-pop. Et eksempel på det er Kanye west. Du slår ihjel ditt eget argument. Kanye West er mye mindre Hip Hop enn mye annet. Så dere er egentlig enige? (merk hip-pop) Æsj, jeg trenger briller. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg liker vanligvis ikke rap, men dette her var kult. Denne her er skikkelig populær i hjembyen min. Originalen er sånn ca 1000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan lønne seg å sjekke allmusic.com for å se hva som er offisiellt. Virker ikke som de alltid har oversikten der heller. Eller regnes ikke mixtapes som "offisielt"? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan lønne seg å sjekke allmusic.com for å se hva som er offisiellt. Virker ikke som de alltid har oversikten der heller. Eller regnes ikke mixtapes som "offisielt"? Neh, er en del artister de ikke har helt kontroll på... Sjekk wikipedia, PLEIER å stå korrekt der (kan være lurt å dobbelsjekke om du er i tvil =) Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wikipedia er greit nok for å finne hiphopalbum siden dette er en populær sjanger for den yngre datakyndige generasjonen. Men forsøk å leit opp et jazzalbum, og du finner ikke en shit. Der er allmusic.com i en særklasse i alle fall. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 discogs.com kan også brukes Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dagens album anbefaling Notorious B.I.G. vs Frank Sinatra - Blue Eyes Meets Bed-Stuy Passer perfekt i lag, jævlig stillig Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Heftig. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir hip-hop resten på hwradio.net:8002, så tune in, lay back, chill out, enjoy yourselves. Ønskelåter tas på #hwradio.net@efnet. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Slenger meg på her Flott at folk legger ut klipp fra youtube, alltid morsomt og finne noen låter eller artister man ikke har hørt om før.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fant min gamle mp3-spiller i dag. Mye kos der som jeg ikke ville finne på å høre på nå. Se filmen hos Youtube Dette var vel en av de mer dugelige sangene innpå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lite aktivitet her. Slapt, gutta. Ol' Dirty Bastard & masse franskmenn - Strictly Hiphop Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ny Lloyd Banks freestyle (En av de første på halv annet år) Se filmen hos Youtube 30 deep or on your own, you're still a victim. 5 niggas with me and we gone Jena 6'em. The toughest, the flyest, the coolest. No yes men around here, just shooters. Endret 3. februar 2008 av Loso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg