Dernel Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Er helt tom for musikk for tiden og tenkte jeg skulle laste ned litt hip-hop. liker ting som f. eks. http://www.youtube.com/watch?v=0o2DqKfbK_E Noen som har noe lignende som de kan legge her? Endret 21. januar 2008 av Dernel Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kanskje du vil like det nye Wyclef Jean albumet; Carnival Vol. 2: Memoirs of an Immigrant? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan jo ta og sjekk ut Lupe Fiasco - The Cool Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Også kan du høre på hwradio.net fra klokka 20:00 og oppdage noe mer du liker. Det gjelder dere andre også. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde ikke hørt mye av Bigge før jeg hørte "Ready to die" albumet. Blei ganske skuffa."One more chance" og "Juicy" er jo kongesanger, men bortsett fra de to så er det ikke så mye som er fantastisk bra. Hva med Big Poppa? :O Og; Everyday Struggle, Warning, The What osv.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Enig. Jeg sov lenge på Ready to Die, men det har gått opp for meg at det er et veldig bra album. _________ Yeah, bitches Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ready to die - uten tvil. Et av tidenes hiphop-album etter min mening, og stappet full av både bangers og mer tankefulle låter. Ikke noe minus at den har suicidal thoughts heller, som jeg personlig mener er Biggies beste Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 innlegg nr 10 001.... for treig Bra det ble et innlegg med innhold i stedet, da Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ready to die er staight cræp i forhold til feks Illmatic. Grunnen til Biggie blir sett på som en lengende er fordi han er dau. Greit nok at han hadde en bra flow og en behaglighet i stemmen, men makan til oppskrytt kar. Regner med mange er uenige, men for meg er duden NUTIN. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du har lov til å ha egne meninger. Personlig mener jeg Illmatic er et utrolig oppskrytt album, med unntak av et par sanger. Biggie hadde vill flow, han hadde utrolig bekvem stemmebruk, han skrev rim med en teknisk presisjon veldig få har greid å etterfølge og han hadde en utrolig troverdig og presis storytelling. 2pac, derimot, hadde null annet enn tekster etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du har lov til å ha egne meninger. Personlig mener jeg Illmatic er et utrolig oppskrytt album, med unntak av et par sanger. Biggie hadde vill flow, han hadde utrolig bekvem stemmebruk, han skrev rim med en teknisk presisjon veldig få har greid å etterfølge og han hadde en utrolig troverdig og presis storytelling. 2pac, derimot, hadde null annet enn tekster etter min mening. 2pac hadde ingenting annet enn tekster ? Det er det mest sinnsyke utsagnet jeg har hørt. Seriøst, hør på "Changes" , "To live and die in L.a" , "Life goes on ", "Last ones left". De har utrolig fet beat, helt utrolig fengende. Skjønner jo selvfølgelig at du har annen musikksmak, men seriøst... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du misforsto hva Loeve mente. Han snakka ikke om beatsa, men at 2pac var mye bedre på tekster enn på f.eks. flow, rytme o.l. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du misforsto hva Loeve mente. Han snakka ikke om beatsa, men at 2pac var mye bedre på tekster enn på f.eks. flow, rytme o.l. Ah, ok. Men synes nå fortsatt det er veldig drøyt å si at han ikke har noe annet enn tekster. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Evidence - Chase the Clouds Away: Fra The Weatherman LP, et av mine favorittalbum fra 2007. Beaten er ved The Alchemist. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Du har lov til å ha egne meninger. Personlig mener jeg Illmatic er et utrolig oppskrytt album, med unntak av et par sanger. Biggie hadde vill flow, han hadde utrolig bekvem stemmebruk, han skrev rim med en teknisk presisjon veldig få har greid å etterfølge og han hadde en utrolig troverdig og presis storytelling. 2pac, derimot, hadde null annet enn tekster etter min mening. 2pac hadde ingenting annet enn tekster ? Det er det mest sinnsyke utsagnet jeg har hørt. Seriøst, hør på "Changes" , "To live and die in L.a" , "Life goes on ", "Last ones left". De har utrolig fet beat, helt utrolig fengende. Skjønner jo selvfølgelig at du har annen musikksmak, men seriøst... Jeg har hørt alle album-utgivelsene til 2pac, og står på mitt. At han har fete beats har absolutt ingenting med han som rapper å gjøre. Jeg er vill etter teknisk dyktighet og flow, og der skinte 2pac på ingen som helst måte igjennom, med unntak av enkeltlåter. Endret 22. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har nå bestilt følgene album: The Infamous - mobb depp It Takes A Nation Of Millions - Public Enemy Rose That Grew From Concrete Vol 1 - 2 pac Stillmatic - nas totalt 226 kroner.- Er det greit, kommer snart til å bestille en del album til. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva faen? Ser ut som Eve har blitt til Paris Hilton eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har hørt alle album-utgivelsene til 2pac, og står på mitt. At han har fete beats har absolutt ingenting med han som rapper å gjøre. Jeg er vill etter teknisk dyktighet og flow, og der skinte 2pac på ingen som helst måte igjennom, med unntak av enkeltlåter. Jeg tror nok ingen vil si at 2Pac var verdens beste når det gjaldt teknikk, men alikevel har han laget noen sinnsykt bra låter. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Rose That Grew From Concrete Vol 1 - 2 pac De to der ville ikke jeg ha bestilt. Det er ikke musikkalbum, men dikt utført av andre personer enn 2pac selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg