Loeve Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er faktisk ikke en Dilla-beat Sjekk: dog. Fete trommer på begge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nice, hørt begge før. Men, har fått helt dilla på denne nå for tiden: I Used To Love H.E.R. Etter en kjedelig dag og ikke helt i form, er det deilig å slappe av til den låta der. Går aldri lei. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Fete låter. En av mine favoritter for tida: "Rugged like Rwanda." Beklageligvis er lydkvaliteten til den videoen ganske dårlig, men sjekk ut albumet deres, Funcrusher Plus. Endret 19. januar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, har fått helt dilla på denne nå for tiden: I Used To Love H.E.R. http://www.youtube.com/watch?v=yY6n9FvjeIs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det var jo egentlig ganske tight Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) I Used To Love H.E.R. synes jeg egentlig er møkk av common. Burde heller sjekke ut: Common - Love Is, Common - The Food Feat. Kanye West, Common - high expectations. Og alt på finding forever albumet! Endret 20. januar 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Årets playlist: Common - Go Common - Faithful Common - Love Is Common - The Food Feat. Kanye West Cunninlynguists - wonderful feat. devin the dude Gangstarr - Above The Clouds featuring Inspec Gangstarr - Moment Of Truth Ghostface killah - the champ Ghostface killah - whip you with a strap Inverse - so far Inverse - spotlight feat just will Inverse - til the end feat trek life and deacon the villain MED - cant hold on Murs - 1st love Murs - The Pain Murs - Yesterday, Today Murs - D.S.W.G Murs - What Do You Know Murs - Dead Presidents One be lo - rebirth One be lo - gray Dudley perkins - whussup world Jaylib - no $ no toke Roc C - Living for the City Pharoahe Monch - Desire Pharoahe Monch - Push Pharoahe Monch - So Good Ellers, J.Dilla - The Shining, Nomak - Calm , Nujabes - Metaphorical Music, Dert - Sometimes i rhyme slow mixtape. Endret 20. januar 2008 av k1mzor Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) I Used To Love H.E.R. synes jeg egentlig er møkk av common. Burde heller sjekke ut: Common - Love Is, Common - The Food Feat. Kanye West, Common - high expectations. Og alt på finding forever albumet! Refrenget på The Food ødelegger låta, synes nå jeg. Og veit du hva I Used to Love H.E.R. handler om? Men for all del, (mis)lik hva du vil. Uansett, min Common-favoritt er The 6th Sense: Se filmen hos Youtube Endret 20. januar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 vell, å kalle sangen møkk var vell å gå litt langt! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Han gjorde det selv.. digger låta jeg. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvilken plate av biggi anbefaler dere? det såtr mellom: Born Again og Life After Death Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvilken plate av biggi anbefaler dere? det såtr mellom: Born Again og Life After Death Ready To Die er jo klart best, men hvis du skal velge mellom de to ville jeg gått for Life After Death.. Begge to er uansett verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noken som har sett filmen Brown Sugar? I casten står bla annet: Mos Def, De La Soul, Tariq Trotter, Kool G Rap og talib kweli. Tenkte om skuespillet er dårlig kansje det er noe kult livefootage eller i det minste bra soundtrack. http://imdb.com/title/tt0297037/ Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dagens anbefalinger: og Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dagens anbefaling: Blue Scholars - Joe Metro Kan bare beskrives med et ord: Sjekk også ut albumet: Blue Scholars - Bayani Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilken plate av biggi anbefaler dere? det såtr mellom: Born Again og Life After Death Ready To Die er jo klart best, men hvis du skal velge mellom de to ville jeg gått for Life After Death.. Begge to er uansett verdt å kjøpe. Jeg hadde ikke hørt mye av Bigge før jeg hørte "Ready to die" albumet. Blei ganske skuffa. "One more chance" og "Juicy" er jo kongesanger, men bortsett fra de to så er det ikke så mye som er fantastisk bra. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sist anbefalte jeg Reks. Dagens anbefaling fra meg er også fra Boston: Special Teamz (Jaysaun, Edo G og Slaine), som i høst slapp albummet Stereotypez. Her er to smakebiter: Se filmen hos Youtube og: Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) innlegg nr 10 001.... for treig Endret 21. januar 2008 av Helpel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg