ArmenMinAU Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Uten Eminem, 2pac og Biggie lever jeg ikke... Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Synes den er party Den sangen blir liksom ikke gammel. Henger meg på her. Sier bare good old classics. fra 93 er den ikke? Lenke til kommentar
chris Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hører sinnsykt mye på de gamle Snoop Dogg sangene for tia... blei frelst på nytt etter at jeg så han på Roskilde...konserten hans var drit bra... Fra tiden i NWA eller, lurer på hva folk synes om det? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) hører sinnsykt mye på de gamle Snoop Dogg sangene for tia... blei frelst på nytt etter at jeg så han på Roskilde...konserten hans var drit bra... Fra tiden i NWA eller, lurer på hva folk synes om det? Nå driter du deg ut. Snoop Dogg har aldri vært med i NWA. Han ble oppdaget av Dr. Dre etter at Dre hadde kommet seg ut av "slaveavtalen" han hadde med NWAs plateselskap Ruthless, og det første store han gjorde var å ha nesten like mye vokal på The Chronic som Dr. Dre hadde selv. Debutplata til Snoop, Doggystyle, kom ut 23. november 1993, og inneholder klassikere som Gin & Juice, Murder was the case, Lodi Dodi og Gz and Hustlas. Endret 19. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hører sinnsykt mye på de gamle Snoop Dogg sangene for tia... blei frelst på nytt etter at jeg så han på Roskilde...konserten hans var drit bra... Fra tiden i NWA eller, lurer på hva folk synes om det? Nå driter du deg ut. Snoop Dogg har aldri vært med i NWA. Han ble oppdaget av Dr. Dre etter at Dre hadde kommet seg ut av "slaveavtalen" han hadde med NWAs plateselskap Ruthless, og det første store han gjorde var å ha nesten like mye vokal på The Chronic som Dr. Dre hadde selv. Debutplata til Snoop, Doggystyle, kom ut 23. november 1993, og inneholder klassikere som Gin & Juice, Murder was the case, Lodi Dodi og Gz and Hustlas. Slapp av a mann! NWA var Dr. Dre, Ice Cube, Eazy E, MC Ren, DJ Yella, Snoop Dogg. Mener å huske Snopp var 14 år første gang han medvirket i NWA. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Så vidt jeg vet har aldri Snoop Dogg vært direkte med i NWA, men ja, han var med på mange av låtene. Forøvrig er det teit å skryte med faktakunnskaper som hvilke låter som var på Snoops første album, Oovz. Endret 19. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Snoop er listed som member http://www.nwaworld.com/bio.shtml Endret 19. september 2005 av chris Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Nei, nei, nei. N.W.A bestod av Eazy-E, Dr. Dre, Ice Cube, MC Ren og Dj Yella. Av andre gjester som en nesten skulle tro var med er: The D.O.C og The Arabian Prince. Btw, etter Eazy-E's død skulle det da være en slags "reunion tour" der Snoop Dogg skulle rappe istedenfor Eazy-E. Sikkert der du har fått det ifra. Det ble aldri noe av. Endret 19. september 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Så vidt jeg vet har aldri Snoop Dogg vært dirkete med i NWA, men ja, han var med på mange av låtene. Forøvrig er det teit å skryte med faktakunnskaper som hvilke låter som var på Snoops første album, Oovz. La meg hovere til krampa tar meg Og uansett hva noen forteller deg, så var ikke Calvin Broadus medlem av NWA. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg mener at det var til Next Friday Soundtrack, at NWA samlet seg igjen. Og den gangen tok de også med Snoop inn i gruppa. Og de lagde en sang til den cdn. Men mener at de ikke lagde mer enn det. Men de originale medlemmene er som sagt: Eazy-E, Ice Cube, Dr. Dre, MC Ren og DJ Yella. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, Chin Check. At eg kunne glemma det. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 *pirkemodus* Eazy-E er ikke med på Chin Check. */pirkemodus* Men nå gidder jeg ikke diskutere det lenger. Noen som har oppdaget noen nye låter som de kan anbefale? Jeg trenger ny musikk Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg mener at det var til Next Friday Soundtrack, at NWA samlet seg igjen. Og den gangen tok de også med Snoop inn i gruppa. Og de lagde en sang til den cdn. "The friday after next" kom vel etter at han daua så det sier seg selv. Men nu er vi lei av det. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Eminem - Low, Down, Dirty Eminem - Infinite Eminem - 313 Gamle sanger fra Infinite albumet 1996. Biggie Smalls - Juicy Biggie Smalls - Gimme The Loot Har sikkert hørt det før. Tupac - Uppercut Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Chin Check er sinnsykt rå Snoop var vel aldri ett ordentlig medlem i NWA,men han var jo den som tok plassen etter Eazy-E (rip) ... Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skal gå til innkjøp av tre nye samlealbum. Noen som har noe å si på dette valget, anbefales? - House Of Pain - Best of House of Pain - Ice Cube - Greatest Hits - NWA - Greatest Hits Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kjøp den nye Eazy-E samleplaten i samme slengen. Original Gangsta Memorial + dvd. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal gå til innkjøp av tre nye samlealbum. Noen som har noe å si på dette valget, anbefales? - House Of Pain - Best of House of Pain - Ice Cube - Greatest Hits - NWA - Greatest Hits ser bra ut det,men jeg ville glatt bytta ut house of pain med samleplata til Eazy E Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Noe som vet om en norsk rapper som heter RAW? Var å kikket litt rundt på Strømmen storsenter, og inne på Flava kom fyren i disken bort til meg og fortalte meg om den nye singelen hans, GOD, og ga meg en sånn flyer-ting. Rett etterpå kom det noen bort til han og sa at singelen hans var dritbra. Sjekket på Platekompaniet, men de var utsolgt. Skulle gjerne hørt noe av han. http://www.jahraw.com/ Endret 23. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Høres ut som en gjennomtenkt reklamekampanje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg