stoltz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Shit, de der kjiler noe vanvittig å spille på. Edit: Kjiler, skjiler. Hva heter det da? Endret 13. januar 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Mener du kiler, kanskje? _______ more for y'all Skyzoo - Way To Go produsert av 9th Wonder, som dere ser og hører. De to gutta har gitt ut et album sammen, Cloud 9: The Three Day High, anbefales. Endret 13. januar 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeeesus krayst, avien, har du digeridoo? Bra spilling, forresten, return of the crooklyn dodgers funka flott som sistelåt før man stakk ut. Klart jeg har didge Fikk den i gave av jobben min i Amster, en fyr der som lærte meg å spille litt. Kult instrument, det er helt sikkert. Er ikke noe flink da rofl Avien^^ Meg i fjor jo! Hvor fant du det? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 For meg ender helgen med en deilig klassiker med Nas og Kool G Rap - "Fast Life". Len deg tilbake, ta deg en øl eller et glass whisky, å slapp av til låten. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ej_bruker Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 To Album som alle burde ha på Repeat. Disc: 1 1. Life After Death Intro 2. Somebody's Gotta Die 3. Hypnotize 4. Kick In The Door 5. #!*@ You Tonight 6. Last Day 7. I Love The Dough 8. What's Beef? 9. B.I.G. Interlude 10. Mo Money Mo Problems Disc: 2 1. Notorious Thugs 2. Miss U 3. Another 4. Going Back To Cali 5. Ten Crack Commandments 6. Playa Hater 7. Nasty Boy 8. Sky's The Limit 9. The World Is Filled... 10. My Downfall Last ned Her: http://www.megaupload.com/?d=A6O7G4T4 CD 1 01 Tupac - Ambitionz az a Ridah 02 Tupac - All about U 03 Tupac&Nate Dogg - Skandalouz 04 Tupac - Got My Mind Made Up 05 Tupac - How do U want it 06 Tupac & Snoop Dog - 2 Of Americas Most Wanted 07 Tupac - No More Pain 08 Tupac - Heartz Of Men 09 Tupac - Life Goes On 10 Tupac - Only God Can Judge Me 11 Tupac - Tradin' War Stories 12 Tupac & Dr Dre - California love 13 Tupac - I ain't mad at cha 14 Tupac - What'z Ya Phone # CD 2 01 Tupac - Can't C Me 02 Tupac - Shorty Wanna Be A Thug 03 Tupac - Holla At Me 04 Tupac - Wonda Why They Call U Bitch 05 Tupac - When We Ride 6 Tupac - Thug Passion 07 Tupac - Picture me rollin 08 Tupac - Check out time 9 Tupac - Ratha Be Ya Nigga 10 Tupac - All Eyes On Me 11 Tupac - Run tha streetz 12 Tupac - Ain't hard 2 find 13 Tupac - Heaven Ain't Hard 2 Find Last Ned Her: http://www.megaupload.com/?d=7XIIBXEV Forresten Sjekk Ut Skogermany.Blogspot.com Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har hørt igjennom Biggies produksjon en gang og funnet ut at det ikke er noe for meg. Altfor mye bullshit. Men pac sitt er bra. Du burde fjerne linken, før admins gjør det for deg. Kan få warn vil jeg tippe Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Len deg tilbake, ta deg en øl eller et glass whisky, å slapp av til låten. Pete Rock - Midnight And You. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen sm har noen cd`er og anbefale fra cdon tenker på ca 3-5 plater. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du fem kongealbum til 59kr stk. LL Cool J - Mama Said Knock You Out Gravediggaz - 6 Feet Deep Nas - Stillmatic Mobb Deep - The Infamous Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk. Skal bestille de nå snart:D Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du fem kongealbum til 59kr stk. LL Cool J - Mama Said Knock You Out Gravediggaz - 6 Feet Deep Nas - Stillmatic Mobb Deep - The Infamous Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back Gode anbefalinger ja. Spørs jo så klart hva du liker F.torres! Tror ikke jeg anbefaler LL Cool J for det. Gravediggaz kan også diskuteres, men jada er en god plate. De tre andre er bra. Det vil si at Stillmatic er bra, mens "The Infamous" og "It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back" er to av de ALLER beste hip-hop albumene gjennom tidene. Spør du meg, er "It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back" og "Illmatic" de to beste. Så mine anbefalinger: Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back Mobb Deep - The Infamous Nas - Illmatic (ILLMATIC, ikke STILLMATIC!!!) The Notorious B.I.G. - Ready To Die 2Pac - All Eyes On Me Men spørs hva du liker. Jeg er nesten sikker på at du vil like de andre tre, men det er ikke sikkert du vil like Public Enemy og Nas sin. Public Enemy sin er veldig politisk sterk, og har helt syke beater. Søk på YouTube om du liker det. Selv om Illmatic fra Nas, er hans klart beste, er den mye tyngre enn de nyere platene. Godt mulig du liker "Stillmatic" eller "Gods Son" bedre. Søk litt på Youtube! Nas og Public Enemys plateforslag fra meg kan fort være som med whisky eller vin, hvor disse to platene er "mer avanserte", og kansje ikke blir gode før du har smakt deg gjennom annen rap. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Fem favorittalbum: Madvillain - Madvillainy Viktor Vaughn - Vaudeville Villain GZA - Liquid Swords Wu-Tang Clan - 36 Chambers Dr Dre - 2001/The Chronic (Ikke det beste rent kvalitetsmessig, men den første hiphop-skiva jeg _virkelig_ digga, og en helt sinnssyk produksjon) Varierer fra uke til uke, dog. Endret 17. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 6 Feet Deep er jo mye bedre enn Stillmatic! Stillmatic er oppskryt. It Was Written er jo milevis bedre, alikevel er det enkelte som sier at stillmatic er hans beste album,.. smh.. Og jeg har aldri vært noe LL Cool J fan >< Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Raskt spørsmål: Noen som vet hva Poppa Lars driver med nå som Tungtvann er oppløst? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Driver ikke Tungtvann-gutta med et reggae-prosjekt nå? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Driver ikke Tungtvann-gutta med et reggae-prosjekt nå? Det er Jørg-1 og Jan Steigen som har det Raggabalder-prosjektet gående. Det var derfor jeg lurte på hva Poppa Lars egentlig driver med Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Om det er ønske om det, kan jeg spille litt didgeridoo på radioen i neste uke. Jeg mikser ferdig, så det ikke høres helt jævlig ut Endret 14. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om det er ønske om det, kan jeg spille litt didgeridoo på radioen i neste uke. Jeg mikser ferdig, så det ikke høres helt jævlig ut Haha, flott. I mellomtida hører vi på Thendrup (hint). Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om det er ønske om det, kan jeg spille litt didgeridoo på radioen i neste uke. Jeg mikser ferdig, så det ikke høres helt jævlig ut Haha, flott. I mellomtida hører vi på Thendrup (hint). Ja, det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg