Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var selv hos Platekompaniet i dag, og i den butikken jeg var i må være den dårligste og mest uhygieniske av alle sammen i Oslo (dette var i Oslo City). Den på Karl Johan er helt grei. Egentlig så er det best å bestille online, ass. Billigere er det også.

 

Når man begynner å nevne hygiene når man snakker om musikk-sjapper er det ille. Må nesten ta meg en tur til den sjappa der, har bare vært i karl johan hittil^^

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig synd det der. Helhetsinntrykket jeg får av butikken da er dårlig, og jeg stikker ut med en gang (sånn som den i Oslo City). Det er en Platekompani i Oslo S, i andre etasje tror jeg, beste hittil i Oslo. Og han ene mannen bak kassa hadde peiling innen hipgop og var sympatisk. Noen selgere er også veldig gretne, sure og med en sarkastisk/nedtalende tone. Ikke bra.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Jeeesus krayst, avien, har du digeridoo?

 

Bra spilling, forresten, return of the crooklyn dodgers funka flott som sistelåt før man stakk ut. :)

Klart jeg har didge :D Fikk den i gave av jobben min i Amster, en fyr der som lærte meg å spille litt. Kult instrument, det er helt sikkert. Er ikke noe flink da ;)

Lenke til kommentar
Ja, det er veldig synd det der. Helhetsinntrykket jeg får av butikken da er dårlig, og jeg stikker ut med en gang (sånn som den i Oslo City). Det er en Platekompani i Oslo S, i andre etasje tror jeg, beste hittil i Oslo. Og han ene mannen bak kassa hadde peiling innen hipgop og var sympatisk. Noen selgere er også veldig gretne, sure og med en sarkastisk/nedtalende tone. Ikke bra.
Er enig der, Platekompaniet i Oslo City er ikke noe særlig. Byporten er veldig bra, også på Strømmen, har et inntrykk av at de har veldig god peiling på alt.
Lenke til kommentar
Jeeesus krayst, avien, har du digeridoo?

 

Bra spilling, forresten, return of the crooklyn dodgers funka flott som sistelåt før man stakk ut. :)

Klart jeg har didge :D Fikk den i gave av jobben min i Amster, en fyr der som lærte meg å spille litt. Kult instrument, det er helt sikkert. Er ikke noe flink da ;)

 

 

rofl

 

Didgeridoo.jpg

Avien^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...