Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmmm...Føler det er litt dritt (Les: Ting jeg ikke liker) på alle slike kanaler. Er som å prøve å finne en god kanal med prog-rock, som ikke serverer deg heselig neo-prog annethvert spor. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen her som vet om en virkelig bra radio kanal med hip-hop? Som man kan streame og helst innenfor Conscious Rap sjangeren. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=802401 =) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dagens albumanbefaling! Lexicon - Youth Is Yours Chill Np: 11 I'll Be Alright & 02 Voodoo Lenke til kommentar
valbis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dagens albumanbefaling!Lexicon - Youth Is Yours Chill Np: 11 I'll Be Alright & 02 Voodoo jøss, hva er dette? stilig cover. får høre det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I dag ble min første vinyl kjøpt. N.W.A - Straight Outta Compton. Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I dag ble min første vinyl kjøpt. N.W.A - Straight Outta Compton. Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl? Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vinternattas låt Phat Kat - Cold Steel feat. Elzhi, produced by J Dilla Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) ^-- Fet låt, Thendrup. Har Dilla noensinne feilet på en beat? I dag ble min første vinyl kjøpt. N.W.A - Straight Outta Compton. Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl? Har ikke kjøpt vinyl på lenge, men disponerer fadern samling på 4ish tusen Utrolig sjarm med vinyl, men et utrolig herk å finne ut at halve favorittskiva di er uhørbar. Endret 11. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I dag ble min første vinyl kjøpt. N.W.A - Straight Outta Compton. Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl? Har en The Streets vinyl, men jeg kjøpte bare den for å pynte opp hylla mi Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå mangler jeg bare en vinylspiller, inntil jeg får det, står den og lyser opp hylla mi. Andre her som kjøper vinyl? Yep, jeg har litt vinyl. Den som skiller seg ut mest er vel Eminem - Infinite Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer på å skaffe meg decks, men lurer på om det vil smake like mye som det koster. Jeg har en lei tendens til å blir fort lei av ting... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg platespiller. Finnes jo en del greier man bare får tak i på vinyl. Jeg spiller forresten litt hiphop på hwradio nå, for interesserte. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Noen her som hører på House of Pain? Endret 11. januar 2008 av TomJ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Siden det er snakk om vinyl, hvor er ålreite steder å få tak i sånt i butikk, i Oslo eller Lillestrøm-området? Musikkverket har, det vet jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Platekompaniet selger mye mainstream vinyl. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Gjør de? Det har jeg aldri sett. Mulig jeg har vært litt uoppmerksom, går som oftest rett bort til hiphop-avdelinga. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her i Trondheim har de i hvert fall en hel etasje dedikert til vinyl omtrent. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her i Trondheim har de i hvert fall en hel etasje dedikert til vinyl omtrent. Hva? I en hemmelig 3. etasje, eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Platekompanet rett over gata for Munkegata, rite? Sist jeg var der var det stappfullt av vinyl i andreetasje. edit: Ellers så er jo secondhand den desidert beste metoden å plukke opp fet vinyl på. Endret 12. januar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg