ChristR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Niiice! Ny Warlocksplate! Den skal kjøpes! Får vel ta med Late Registration samtidig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Niiice! Ny Warlocksplate! Den skal kjøpes! Får vel ta med Late Registration samtidig. si fra åssen warlocks plata er da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) late registration selges for 7.99£ foresten på play, det er garantert billigst.. frakt er gratis på alt fra play.com men det jeg lurte på, er det noen folk her som husker hvilken film California Love av 2Pac og Dre var soundtrack til? Endret 10. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 men det jeg lurte på, er det noen folk her som husker hvilken film California Love av 2Pac og Dre var soundtrack til? Kan det ha vært Training day? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 men det jeg lurte på, er det noen folk her som husker hvilken film California Love av 2Pac og Dre var soundtrack til? Kan det ha vært Training day? Nope. Har Training Day-soundtracket her, og låta er ikke med der. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 men det jeg lurte på, er det noen folk her som husker hvilken film California Love av 2Pac og Dre var soundtrack til? Kan det ha vært Training day? nei,må ha vært en del år eldre enn det... kan faktisk ikke huske en film der California Love er soundtrack...sorry PS! Late Registration er ett digg album,men når i mine øyne ikke opp til College Droput Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Enig Propaganda.. sangen kom forøvrig i 95 tror jeg fordi Dre sier now its 95'... i sangen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 95 virker ganske logisk... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Denne tråden må da bare passe til dette spørsmålet. Jeg er ute etter HipHop/RnB-musikkvideoer, med tøff dansing i. Trenger ikke å være av Missy Elliot-typen med ørti dansere som er superduper-koordinert. Heller da bare en eller to dansere på en gang (type Usher). Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Denne tråden må da bare passe til dette spørsmålet. Jeg er ute etter HipHop/RnB-musikkvideoer, med tøff dansing i. Trenger ikke å være av Missy Elliot-typen med ørti dansere som er superduper-koordinert. Heller da bare en eller to dansere på en gang (type Usher). Hehe, helt sikkert helt riktig sted å spørre. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men har særdeles liten peiling på musikkvideoer innenfor rap On another note: Noen som har hørt noe fra Ghost Unit-mixtapen ennå? Må si at Game beveger seg et nivå oppover lyrisk sett nå Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Enig Propaganda.. sangen kom forøvrig i 95 tror jeg fordi Dre sier now its 95'... i sangen. Kom vel i 96 uten at det har så mye å si. Men tror ikke den har vært offisiell sang til noen film. Er sikkert blitt brukt i mange film og derfor også havnet på noen soundtrack, men sangen ble vel ikke laget til en film. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne tråden må da bare passe til dette spørsmålet. Jeg er ute etter HipHop/RnB-musikkvideoer, med tøff dansing i. Trenger ikke å være av Missy Elliot-typen med ørti dansere som er superduper-koordinert. Heller da bare en eller to dansere på en gang (type Usher). Her er en hel haug med hip-hop videoer i hvert fall. Kan jo være du finner noe som faller i smak her: tada Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er det bare jeg som er lei alle bling bling and bitches all over videoene? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 nei. liker mange av Kanye sine videoer jeg, for de er ikke sånn. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Video'n til Diamonds from Sierra Leone er freaky ass. Sett øya på de negerungene eller? children of the corn opplegg Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kom over et par glemte godlåter fra gamle dager: M.O.P. - Cold as ice/Ante up remix Busta Rhymes - Ready for war Noen andre som har hørt på disse folka? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 har begge & har hørt en del på dem.. må ikke glemme let me clear my throat med DJ Kool da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Busta Rhymes er gæærn... snakk om å kunne rappe fort a MOP er fed party musikk Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Enig Propaganda.. sangen kom forøvrig i 95 tror jeg fordi Dre sier now its 95'... i sangen. sangen ble lagd i slutten av 1995, den er på All Eyez On Me plata og den plata kom i 1996. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Så at etterforskningen på Quad skytingen og drapet på Tupac er tatt opp igjen. Spørs nok om det blir no svar da... men litt spennende er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg