Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det jeg lurte på, er det noen folk her som husker hvilken film California Love av 2Pac og Dre var soundtrack til?

Kan det ha vært Training day?

nei,må ha vært en del år eldre enn det...

kan faktisk ikke huske en film der California Love er soundtrack...sorry

PS! Late Registration er ett digg album,men når i mine øyne ikke opp til College Droput

Lenke til kommentar
Denne tråden må da bare passe til dette spørsmålet.

Jeg er ute etter HipHop/RnB-musikkvideoer, med tøff dansing i. Trenger ikke å være av Missy Elliot-typen med ørti dansere som er superduper-koordinert. Heller da bare en eller to dansere på en gang (type Usher). :)

Hehe, helt sikkert helt riktig sted å spørre. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men har særdeles liten peiling på musikkvideoer innenfor rap :)

On another note: Noen som har hørt noe fra Ghost Unit-mixtapen ennå? Må si at Game beveger seg et nivå oppover lyrisk sett nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Enig Propaganda.. sangen kom forøvrig i 95 tror jeg fordi Dre sier now its 95'... i sangen.

Kom vel i 96 uten at det har så mye å si. Men tror ikke den har vært offisiell sang til noen film. Er sikkert blitt brukt i mange film og derfor også havnet på noen soundtrack, men sangen ble vel ikke laget til en film.

Lenke til kommentar
Denne tråden må da bare passe til dette spørsmålet.

Jeg er ute etter HipHop/RnB-musikkvideoer, med tøff dansing i. Trenger ikke å være av Missy Elliot-typen med ørti dansere som er superduper-koordinert. Heller da bare en eller to dansere på en gang (type Usher). :)

Her er en hel haug med hip-hop videoer i hvert fall. Kan jo være du finner noe som faller i smak her:

tada

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...