F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 noe musikk å anbefale til jobbing? som f.eks vasking,gressklipping,snømåking og støvsuging? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Helvete. har ikke kjøpt noen nye plater i år annet enn TI vs TIP. Graduation, Curtis,Beastie Boys-instrumental og Timbuktu-plata kom fra avisa, men jeg har fortsatt tenkt å kjøpe: Wu-plata Ghost-plata Cham-plata Lupe-plata Kweli-plata UGK-plata Er det noen jeg mangler da? Største savnene der er Killah Priest-plata MF Grimm-plata og CunninLynguists-plata =) Og Kanskje: Dizzee Rascal-plata El-P-plata Hi-Tek-plata Dere har glemt Wisemen - Wisemen Approaching Slutt å sove nå. Nye Wildchild-plata som kom for noen uker sida er også bra. Smif-N-Wessun og ikke minst Ken Ring bør også nevnes. Er det forresten noen som har hørt skiva til Lars? Endret 31. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Mitt bidrag idag: Gravediggaz - 1-800 Suicide Poetic R.I.P. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Debut albumet til Blu & Exile, "Below The Heavens"...Så utrolig bra, anbefales på det absolutt sterkeste!!! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Raskt spørsmål til dere hiphop-guruer der ute; Dirty Oppland - Tar det i morra. Hvor er beaten sampla fra (om den er det), og er det evt. noen som har den tilgjengelig? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 http://www.hiphopdx.com/index/news/id.6157...-premier-brandy DJ Premiers liste over de 20 beste albuma fra 2007: 1. Ghostface Killah-(Big Doe Rehab)- (DEF JAM) 2. EVIDENCE-(The Weatherman)- (ABB) 3. Redman-(RED GONE WILD)- (Def Jam) 4. Kanye West-(Graduation)- (Roc-A-Fella/Def Jam) 5. Statik Selektah-(Spell My Name Right)- (Brick/Traffic) 6. Little Brother-(Getback)- (ABB) 7. NYGz-(Welcome 2 G-dom)- (Year Round) 8. Marco Polo (Port Authority)---- (Rawkus) 9. Big Shug- (Street Champ)- (Babygrande) 10. KRS-ONE & Marley Marl-(Hip Hop Lives)- (Koch) 11. WC-(Guilty By Affiliation)- (Lench Mob) 12. Scarface-(MADE)- (Rap A Lot/Asylum) 13. UGK-(Underground Kings)-(JIVE) 14. Jay-Z (American Gangster)-(Roc-A-Fella/Def Jam) 15. Killer Mike-(I Pledge Allegiance To The Grind)- (Grind Time Official) 16. Black Milk & Bishop Lamont-(CALTROIT)--- (Fat Beats) 17. Devin The Dude-(Waiting To Inhale)- (Rap A Lot/Asylum) 18. Styles P (Super Gangster,Extraordinary Gentleman)- (D Block/KOCH) 19. Special Teamz-(Stereotypes)- (Duck Down) 20. Smif N Wessun-(The Album)- (Duck Down) The following are Primo’s honorable mentions (in no particular order): J.Dilla(Ruff Draft) Percee P(Perseverance) Planet Asia(Jewelry Box Sessions) Soopafly(Bangin West Coast) Freeway(Free At Last) Havoc(The Kush) Beanie Sigel(The Solution) Strong Arm Steady(Deephearted) Talib Kweli(Eardrum) Snoop Dogg presents The Big Squeeze Jedi Mind Tricks presents the Army Of Pharoahes Public Enemy (How Do you Sell Soul To A Souless People Who Sold Their Soul ?) Kjekk liste. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Bøy dere i støvet, Ice Cube er tilbake Denne gangen med en virkelig banger. Fytti grisen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Både Lupe Fiasco og Common er ikke på den lista, hva er det for no slags tull Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Bøy dere i støvet, Ice Cube er tilbake Denne gangen med en virkelig banger. Fytti grisen. HEFTIG! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Bøy dere i støvet, Ice Cube er tilbake Denne gangen med en virkelig banger. Fytti grisen. Hvis han holder det nivået kan jo albumet bli rimelig bra. Husker jeg ble skuffet over Laugh Now Cry Later. Edit: Den andre linken var litt treg. Endret 2. januar 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Sangen var faktisk bra. Med en Dirty South-vri på den dype stemmen. Endret 2. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Både Lupe Fiasco og Common er ikke på den lista, hva er det for no slags tull Det er vel fordi de to albuma er snorefest deluxe. Og hvor mange av dem på lista har du hørt? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Både Lupe Fiasco og Common er ikke på den lista, hva er det for no slags tull Det er vel fordi de to albuma er snorefest deluxe. Og hvor mange av dem på lista har du hørt? Tør Jeg spørre hva snorefest betyr? Jeg mener også at Killer Mike-platen kom i fjor(som i 2006). Ellers skal jeg ta meg en runde og se om jeg får plukket opp de fleste af de albumene som er nevnt på den listen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ice Cube sangen bare vokser på meg, utrolig fet Har store forhåpninger til albumet hans nå. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tør Jeg spørre hva snorefest betyr? Antar han mener snorefest som i kjedelig. Direkte oversatt blir snorefest "snorkefest". Ganske bra egentlig. :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vel,enig i at Common ikke kom med stort nytt med Finding Forever. Men syns Lupe har noen spennende ting på The Cool. Little Weapon har en beat jeg ikke vil glemme på en lang stund og Paris,Tokyo er chill så det holder. Er synd når folk blir så anti-mainstream at de nekter å være åpne for at artister ikke kan komme med noe ny bra musikk bare fordi de har fått en del anerkjennelse. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Bøy dere i støvet, Ice Cube er tilbake Denne gangen med en virkelig banger. Fytti grisen. HEFTIG! Helt rått. Trodde mannen var gått til grunne i en kokainhaug et eller annet sted. Endret 3. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Syns Premier sin liste var ganske kjedelig jeg... Ikke noe MF Grimm, Killah Priest eller CunninLynguists, som ga ut mine 3 favorittalbum i fjor. (Damn det føles rart å skrive i fjor når jeg snakker om 2007) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Syns Premier sin liste var ganske kjedelig jeg... Ikke noe MF Grimm, Killah Priest eller CunninLynguists, som ga ut mine 3 favorittalbum i fjor. (Damn det føles rart å skrive i fjor når jeg snakker om 2007) Må høre igjennom først. Kanye West sin skive var sikkert god fra et produsentmessig synspunkt, men var det et godt hip-hop album? Selv synes jeg ikke det. Den faster stronger greia er morsom men egentlig tjuveri fra Groove Armada. Resten kan jeg styre meg for. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg har slettet litt spam i tråden. skal dere først svare så hold dere sakelige folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg