Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaager meg utpaa her og lurer paa om noen kan anbefale noe i samme retninger som dette

Har gitt opp aa faa svar paa " Lurer du på hva sangen eller artisten heter?" for denne saa da leter jeg heller etter lignende musikk, dvs. saftige beats med enkle fengende komp over (rappers delight = greiene) :-)

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg så jævla imponert over Royce heller, en kar som bare har fått shine fordi han var buddy med Enimem.

Nope, Death Is Certain er et fantastisk album, og i Bad Meets Evil perioden var Royce kulere enn Eminem, bare synd han ikke fikk gitt ut flere god-album som DIC..

Den mørke historiefortellingen på Death Is Certain er fantastisk, og mørket i Something's Wrong With Him er til å ta og føle på :)

"I was taught rhyme from the heart, they will feel you

I like the dark, you cut on them lights, I will kill you"

Lasr Emperor har jeg ikke hørt noe av.

Det bør du. Ekstremt dyktig og kreativ rapper! =)

Lenke til kommentar

Ait. Fuck hiop hop og alt det det for øyeblikket. Sjekk ut "zoo york" låta. Hører på den akk nå. Høres helt sjukt digg ut :) Off topic men, kom over denne her mens jeg hørte på en playlist.

edit: Uff, fant ikke låta på youtube ;/

Endret av asad
Lenke til kommentar

God jul, ja. :)

Sitter her og hører på Little Brother - The Minstrel Show. ''Slow It Down'', herregud for en digg sang. Har ingenting å utsette på dette albumet, annet enn å anbefale det. :)

Edit: Her er den;

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Eneste kvinnelige rapperen som har utmerket seg i mine øre er Shaqueen(Shaqeen?). Det er kona til Kool G Rap visstnok.

Vel, det er flere enn det. Den som har utmerket seg mest, må jo være Lauryn Hill. Som de sier, det er vanskelig å si om hun rapper eller synger best. Ellers har du gruppen Salt-N-Pepa, som har laget en del god musikk. Så har du Queen Latifah, som er en legende etter U.N.I.T.Y. Det er jo en av de mest kjendte, og aller beste, hip-hop sangene som er laget.

Du må heller ikke glemme Mc Lyte. Selvfølgelig Lil' Kim, hun var et stort forbilde for mange damer og ble ytet stor respekt mens Biggie var i live. Absolutt Missy Elliott, selv om jeg aldri har likt henne. Så har du Monie Love og Roxanne Shante.

Om jeg hører på noen kvinnelige rappere? Nei, blir minimalt det. :whistle:

Lenke til kommentar

Ok nå er det tiden for å finne seg litt ny musikk, fikk en 80gb ipod til jul og er litt stusselig og kun ha 7gb på den da, så hvis dere har noen album å anbefale såblir jeg takknemlig, graduation og ultimate victory har jeg allerede btw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...