Onyx Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Den er også veldig chill. Det spilles hiphop på 8002 for dere som vil høre på. Det vil gå rolig for seg. Edit: Glemte visst kl-slett, starter 22.00. Sjekk DJ-tråden. Endret 21. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Da er er jo denne et must , Onyx Coolio - Gangster's Paradise Selve definisjonen på en one hit wonder :!: , men låta er kul nok den. Endret 21. desember 2007 av Mastema Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da er er jo denne et must , Onyx Coolio - Gangster's Paradise Selve definisjonen på en one hit wonder :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Okay. two hit wonder da.. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vaager meg utpaa her og lurer paa om noen kan anbefale noe i samme retninger som dette Har gitt opp aa faa svar paa " Lurer du på hva sangen eller artisten heter?" for denne saa da leter jeg heller etter lignende musikk, dvs. saftige beats med enkle fengende komp over (rappers delight = greiene) :-) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er ikke jeg så jævla imponert over Royce heller, en kar som bare har fått shine fordi han var buddy med Enimem. Nope, Death Is Certain er et fantastisk album, og i Bad Meets Evil perioden var Royce kulere enn Eminem, bare synd han ikke fikk gitt ut flere god-album som DIC.. Den mørke historiefortellingen på Death Is Certain er fantastisk, og mørket i Something's Wrong With Him er til å ta og føle på "I was taught rhyme from the heart, they will feel you I like the dark, you cut on them lights, I will kill you" Lasr Emperor har jeg ikke hørt noe av. Det bør du. Ekstremt dyktig og kreativ rapper! =) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Chamillionaire - Ultimate Victory er ganske bra synes jeg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Chamillionaire - Ultimate Victory er ganske bra synes jeg. Det synes jeg også. Ble veldig positivt overraska over det albumet der. Anbefales folkens. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Julerap med Tommy Tee, søk på "national rap show" og velg 21.12 Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ait. Fuck hiop hop og alt det det for øyeblikket. Sjekk ut "zoo york" låta. Hører på den akk nå. Høres helt sjukt digg ut Off topic men, kom over denne her mens jeg hørte på en playlist. edit: Uff, fant ikke låta på youtube ;/ Endret 22. desember 2007 av asad Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Den ''Zoo York''-låta sier meg ingenting, annet enn merket Zoo York. Her skal vi diskutere hiphop, så om den sangen tilhører en annen sjanger, så blir det irrelevant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Slenger meg på denne tråden jeg Gangster's Paradise var jo ganske bra Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Synes det har litt lite damer her.Jean Grae Lil'Kim Jacki-O Foxy Brown lol, jean grae og jacki-o? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Eneste kvinnelige rapperen som har utmerket seg i mine øre er Shaqueen(Shaqeen?). Det er kona til Kool G Rap visstnok. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Synes det har litt lite damer her.Jean Grae Lil'Kim Jacki-O Foxy Brown lol, jean grae og jacki-o? Hva er lol? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul til alle Hip Hop fans der ute Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) God jul, ja. Sitter her og hører på Little Brother - The Minstrel Show. ''Slow It Down'', herregud for en digg sang. Har ingenting å utsette på dette albumet, annet enn å anbefale det. Edit: Her er den; Endret 24. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eneste kvinnelige rapperen som har utmerket seg i mine øre er Shaqueen(Shaqeen?). Det er kona til Kool G Rap visstnok. Vel, det er flere enn det. Den som har utmerket seg mest, må jo være Lauryn Hill. Som de sier, det er vanskelig å si om hun rapper eller synger best. Ellers har du gruppen Salt-N-Pepa, som har laget en del god musikk. Så har du Queen Latifah, som er en legende etter U.N.I.T.Y. Det er jo en av de mest kjendte, og aller beste, hip-hop sangene som er laget. Du må heller ikke glemme Mc Lyte. Selvfølgelig Lil' Kim, hun var et stort forbilde for mange damer og ble ytet stor respekt mens Biggie var i live. Absolutt Missy Elliott, selv om jeg aldri har likt henne. Så har du Monie Love og Roxanne Shante. Om jeg hører på noen kvinnelige rappere? Nei, blir minimalt det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ok nå er det tiden for å finne seg litt ny musikk, fikk en 80gb ipod til jul og er litt stusselig og kun ha 7gb på den da, så hvis dere har noen album å anbefale såblir jeg takknemlig, graduation og ultimate victory har jeg allerede btw. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er jo bare å lete litt bakover og du vil komme over gullkorn gang etter gang. Virker som mange har fått sansen for Lupe Fiasco's nye "The Cool" så det er jo et sted å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg