k1mzor Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som tilfeldigvis så på the voice igår rundt 11? Maria hadde et intervju med en rapper, og de viste en video fra et live show han hadde, men jeg fikk ikke med meg hva han het! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må si meg litt skuffet over nye skiva til Lupe. Fikk riktignok kun hørt delvis, mye å gjøre på jobb i dag. Men det var ikke sykt først, vaffal ikke det jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Minoritet1 er så jævlig fucked up. De har jo egen dokumentarserie på NRK, flaut å se på. Ssshhh, de gjør det jo for å dodge baosj. Word up! Skal forresten straks sette på The Cool..gleder meg! Endret 20. desember 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Må si meg litt skuffet over nye skiva til Lupe. Fikk riktignok kun hørt delvis, mye å gjøre på jobb i dag. Men det var ikke sykt først, vaffal ikke det jeg fikk med meg. Jeg syns plata her er mye bedre enn Food & Liquor.. De beste sangene er: "Paris, Tokyo", "The Coolest", "Superstar", "Hi-definition" og "Gold Warch" ifølge meg da... "Hip-Hop saved my life" er også ganske bra! Edit: Skal forresten straks sette på The Cool..gleder meg! Hvis du mener The Coolest, så er det noe å glede seg til. Drit digg album! =) Endret 20. desember 2007 av theclicker Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Snakker om albumet, The Cool.. Endret 20. desember 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jobber i platesjappe, så er så satans hektisk om dagen. Derfor fikk jeg ikke mulighet til å lytte ordentlig, men det jeg fikk med meg, var ikke veldig overbevisende.. Får gi den en mulighet til når det roer seg på jobb, så ser jeg om den er verdt å skaffe seg. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må si meg litt skuffet over nye skiva til Lupe. Fikk riktignok kun hørt delvis, mye å gjøre på jobb i dag. Men det var ikke sykt først, vaffal ikke det jeg fikk med meg. Hip hop saved my life er syk! Det er også Gotta eat og Fighters. Jeg syntes den første plata var bedre, men denne er langt ifra dårlig. Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Snakker om albumet, The Cool.. Å! Unnskyld, bladet navnet på albumet med sangen "The Coolest" Men jeg mente at albumet The Cool var digg... Jobber i platesjappe, så er så satans hektisk om dagen. Derfor fikk jeg ikke mulighet til å lytte ordentlig, men det jeg fikk med meg, var ikke veldig overbevisende.. Får gi den en mulighet til når det roer seg på jobb, så ser jeg om den er verdt å skaffe seg. Det er verdt å skaffe seg den.. Plate har fått veldig bra kritikk også. Skal kjøpe den snart selv Hip hop saved my life er syk! Det er også Gotta eat og Fighters. Jeg syntes den første plata var bedre, men denne er langt ifra dårlig. Ja, Hip hop saved my life er genial! Men hvilken sanger likte du best fra Food & Liquor? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kick, Push II Uten tvil. Med Pressure på en close 2. plass. Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kick, Push II Uten tvil. Med Pressure på en close 2. plass. Ja, kick push II er bra.. Likte American Terrorist med Matthew Santos mest men måtte høre på den noen ganger før jeg begynte å like den. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/18/521545.html 8 Diagrams skal vist nok være jævlig bra. Lurer på hvordan det står iforhold til 36 Chambers. Stress er uenig og jeg stoler vel mer på dem når det gjelder hip hop enn Dagbladet... Haha, kom tilfeldigvis over en stress anmeldelse mens jeg skulle finne coveret på Music, Magic, Myth http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=292...amp;anmelflag=A Haha! Der røk all troen på Stress anmeldelser. edit- haha, nå blir det underholdning http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=377...amp;anmelflag=A geez, er det mulig? Endret 21. desember 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du NOENSINNE har tvilt på Fabolous... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/18/521545.html 8 Diagrams skal vist nok være jævlig bra. Lurer på hvordan det står iforhold til 36 Chambers. Stress er uenig og jeg stoler vel mer på dem når det gjelder hip hop enn Dagbladet... Haha, kom tilfeldigvis over en stress anmeldelse mens jeg skulle finne coveret på Music, Magic, Myth http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=292...amp;anmelflag=A Haha! Der røk all troen på Stress anmeldelser. edit- haha, nå blir det underholdning http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=377...amp;anmelflag=A geez, er det mulig? Nå er ikke jeg så jævla imponert over Royce heller, en kar som bare har fått shine fordi han var buddy med Enimem. Lasr Emperor har jeg ikke hørt noe av, så jeg skal ikke uttale meg om ham. Hvis du NOENSINNE har tvilt på Fabolous... Seriøst mann, er det noen som tar den gatesmurfen alvorlig lenger? Den eneste låten av ham jeg liker er Breathe og den funker bare om jeg klarer å blokke ut Fabolous og bare konsentrere meg om beaten. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Synes det har litt lite damer her. Jean Grae Lil'Kim Jacki-O Foxy Brown Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du NOENSINNE har tvilt på Fabolous... Tviler fortsatt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du NOENSINNE har tvilt på Fabolous... Tviler fortsatt. Co sign . Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Pssst, wtf? ...Dro high, got me singing No Woman, No Cry. L, dot O dot S dot O. Everywhere you not, hoe. Ain't hard to spot, tho. Bracelet on the wrist, got a 40 glock-O Platt-O, Vato, ready to let a shot go. You can't touch me, I'm delicate as China. You see the S-7's with the felles with the niners. One phonecall'll make the fellas get behind ya. And everybody knows that the fella is vagina. We came to fuck ya, so bend over man. And get this gangbang by the (street) fiddy diddi daaaaaaaaamn. Så utrolig digg da han staver navnet sitt. Endret 21. desember 2007 av Loso Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Lasr Emperor har jeg ikke hørt noe av, så jeg skal ikke uttale meg om ham. Her er hvertfall noen av mine favoritter. Sjekk det ut Heaven Do you remember Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fugees - Killing Me Softly, får nostalgi av denne sangen her og får lyst til å gjennoppleve 90-tallet igjen. Dagens bullshit kan legge seg. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Da er er jo denne et must , Onyx Coolio - Gangster's Paradise Endret 21. desember 2007 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg