Oovz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Guillotine er nok det beste når vi snakker Cuban linx. Edit; Etter Ice cream selvsagt. Min favoritt fra den skiva er lett Verbal Intercourse. Jeg har plutselig fått helt oppheng i Roc Boys. Tenkte ikke noe spesielt over noen av låtene på American Gangster ved første gjennomlytting, men hornlinja er så fet. Også pluss at videoen er off the hook, med 110 cameos av alle mulige folk. Vi burde se hvem som kjenner igjen flest i quiz-tråden! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hah, Verbal Intercourse er blant låtene jeg liker "minst" på den skiva. Tror jeg er alene om den. Spilles forresten hiphop på hw radio nå. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har noen bra tips til sanger å sovne til? Har litt Devin The Dude og Richie Rich so far.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Liker best Rainy Dayz på Linx albumet. Var en periode jeg ikke kunne sette den på fordi jeg måtte ha det HELT perfekt for å høre på den... Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har noen bra tips til sanger å sovne til? Har litt Devin The Dude og Richie Rich so far.. Nye Cunninglynguists skiva. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har noen bra tips til sanger å sovne til? Har litt Devin The Dude og Richie Rich so far.. Foreign Exchange-Connected er et selvfølge i den klassen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som har noen bra tips til sanger å sovne til? Har litt Devin The Dude og Richie Rich so far.. Åh, nesten min yndlingsmusikk! Josh Martinez: Come And Go Time Alone Tour Is War Just A Dood Nightmares remix Uphill Climb Rainy Day Breakdown The Chicharones (Josh Martinez & Sleep): Opposite of Fair Alone Little By Little (Can you think of a single thing you've done, that's meant anything, anything at all... Fremførelsen på de linjene er fantastisk) Breaking Point Can't Find The Time ( Pigeon John: Emily Life Goes On (med Abstract Rude) The Art of Falling Off Alone... Nothing Without You Matter 101 Rainy Days Growin' Old Masse av CunninLynguists er meget behagelig å sovne til, orker ikke skrive flere enkeltsanger nå Og ja, Devin the Dude er fantastisk å sovne til =) Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nye plata til Lupe Fiasco er drit digg... Elsker "Hi-Definition" med Snoop =D Er det flere her som hører på lupe? =) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Herlig gladsang! The Pharcyde - Otha Fish Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hah, Verbal Intercourse er blant låtene jeg liker "minst" på den skiva. Tror jeg er alene om den. Egentlig, på en måte, er jeg enig med deg. På en måte er sangen sugbar, på en annen er den topp. Jeg liker den best på grunn av det lyriske, tenker da på Nas. Det er en sang som krever at du lytter, og at du lytter flere ganger, ja mange ganger. Hører man på den som man hører på mye annen musikk, litt fraværende, er den forferdelig. Det er teksten til Nas som gjør den til det den er. "Trick my Wisdom, with the system that imprisoned my son" må være en av mine favoritt linjer innenfor hip-hop. Jeg sier absolutt ikke at du kommer til å like den Thendrup, du har sikker hørt på den nok allerede. Men forklarer bare hvordan jeg ser på den. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hah, Verbal Intercourse er blant låtene jeg liker "minst" på den skiva. Tror jeg er alene om den. Egentlig, på en måte, er jeg enig med deg. På en måte er sangen sugbar, på en annen er den topp. Jeg liker den best på grunn av det lyriske, tenker da på Nas. Det er en sang som krever at du lytter, og at du lytter flere ganger, ja mange ganger. Hører man på den som man hører på mye annen musikk, litt fraværende, er den forferdelig. Det er teksten til Nas som gjør den til det den er. "Trick my Wisdom, with the system that imprisoned my son" må være en av mine favoritt linjer innenfor hip-hop. Jeg sier absolutt ikke at du kommer til å like den Thendrup, du har sikker hørt på den nok allerede. Men forklarer bare hvordan jeg ser på den. Du skriver så mye rart. Jeg liker den "minst", skrev jeg. Det var kanskje litt uklart, men det jeg mente er at jeg vil gi Verbal Intercourse terningkast 5, mens de fleste låtene på albumet får en klar 6er. Den er overhodet ikke sugbar. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Syk, syk sang. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Godt å se norske kjeltringer som keeper det gangsta for livet. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Haha, herregud, det der må være noe av det verste jeg noensinne har sett.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Minoritet1 er så jævlig fucked up. De har jo egen dokumentarserie på NRK, flaut å se på. Lenke til kommentar
supa908 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 flott side for å laste både hip-hop og rnb http://dailytunez.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Minoritet1 er så jævlig fucked up. De har jo egen dokumentarserie på NRK, flaut å se på. Ssshhh, de gjør det jo for å dodge baosj. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=ORVunkgmRwo&feature=related pretty cool Lenke til kommentar
theclicker Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) flott side for å laste både hip-hop og rnb http://dailytunez.blogspot.com/ wow! Det var bra side.. Albumet til lupe er der! =D Noen sanger jeg liker: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 20. desember 2007 av theclicker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg