REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) at han har mening i hva han rapper omå at han får mer ut av tekstene sine noe kun noen få rappere har klart etter tupac & NWA hvorfor tror du han er kongen av rap nå fortiden ? sjefen for bloods ? leder av BWS ? king of westside ? alt kommer av en grunn å mesteparten er i tekstene det er d jeg er intr i .. ikke hvor mye penger eller damer DI har som fks kun renner ut av kjeften til 50 å han sitt "crue" er kke han ekte blood ?han har vokst opp med bloods lille venn har du sett " Stop snitchin, stop lyin " ?? nei der kommer historien skjønner du.. han var med broren sin big face 100 over alt å så ble han emd bloods å har vært der siden åjo , han er leder av bloods eller som han selv sier "I'm to bloos what Pac we're to thugs ' N Snoop is to crips, Im the california love " Om du skjønnte den da.. Tror jeg kan ltt mer om han , om ikke du har studert han 24/7 da ? Sett alle filmene hans, dokumentarene hans, kjenner noen av di som er i bws å har forhørt seg med di , og maasse annet ? Så.. jo... Jeg vet hva jeg vet WESTSIDE er litt mer enn en liten gruppe da lille venn.. Westside / Westcoast er CALIFORNIA / LOS ANGELES .. He's the face of LA jaja seff alle har jo sånne sanger men viss du har litt over 1000 sanger av han er halvparten om TRUELIFE Endret 15. desember 2007 av Loso Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fort Minor - In Stereo Får så og si frysninger av denne låta her. Fort Minor er faktisk drit bra. Digger albumet hans. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=x-WImD5xkJQ Ras Kass - Goldyn chyld. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hahahaha, er så bra med norske folk som skal har spesialisert seg på dumme (unnskyld uttrykket) niggere på andre siden av kloden. Når vedkommende i tillegg ikke kan skrive norsk på noe som helst nivå... Noen folk burde endt opp i svelget i stedet for fitta... Det var da Losos quotes jeg sikta til. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Faen bruker du nigger for når du må beklage det? Ta deg sammen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen folk burde endt opp i svelget i stedet for fitta... hahahaha Årets innlegg i hiphoptråden kom seint, men godt. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mood Music 3 har lekket, og den er HAWT. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Damn, harde saker dette her: . Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Damn, harde saker dette her: . Sangen var helt jævlig enkelt og greit. Og ikke fordi den var nederlandsk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fort Minor - In Stereo Får så og si frysninger av denne låta her. Den var heeeftig! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) DP Rusher: Veldig straight forward, med mye banning. Men synes sangen er ganske så tragisk. Endret 15. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har hørt Lupe Fiasco's The Cool? Hører på noen sanger nå og må si at jeg liker det jeg hører. Alle sangene jeg har hørt foreløpig har falt i smak (Go Go Gadget, The Coolest, Superstar, Paris, Tokyo, Hi-Definition og Gold Watch.) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ^^Definitivt en meget solid plate... Hi Definition var forferdelig, og Go Baby var ikke så fet, men bortsett fra det var plata skamfet! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den har ikke kommet i butikkene, har den? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Public Enemy - Long And Whining Road Se filmen hos Youtube Chill Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det spilles hiphop på 8002 nå. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 lytter.. (Heldagsprøve i matte er kjedelig) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bra du hører. Heldags er ikke morsomt, nei. =/ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Keep it up, Onyx Mye bra som spilles Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Disse gutta er så og si ikke helt mainstream enda, men med alle turnène de er og skal på, så vil nok de fleste gjenkjenne de. Heller ikke et album er ute enda: Denne har blitt spilt heftig i dag. Props til Thendrup for tips, digger det albumet jeg fant fra de. Edit: Fjernet en ''de'' for mye. Endret 16. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg