ehs5 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Kom helt tilfeldig over dette. Bla litt ned for å høre utdrag fra sangene. Jeg ble ikke akkurat imponert. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg mente aldri å si at Kanye suger eller no,men syns det blei litt mye hype rundt han til tider. Nei, og så det er sagt så mente heller ikke jeg det. Har bare ikke sansen for han. har vel sansen,men blir mye fortere lei musikken hans enn av andre artister... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kom helt tilfeldig over dette. Bla litt ned for å høre utdrag fra sangene. Jeg ble ikke akkurat imponert. Yayo er søppel. Allikevel selger han nest mest skiver blant USAs hiphop-artister nå for tiden, bare Kanye selger mer. Må si at det er litt festlig at alle G-Unit-haterne nå setter "Yayo flopper"-shiten sin i halsen, men det forandrer ikke det faktum at mannen er søppel. Er en låt som halvveis fungerer til clubbing, og det er So Seductive. That's my two cents Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial! :!: joa digga den en gang i tia også Endret 3. september 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial! Jeg er lei av folk som trekker frem den låta som "den eneste geniale rapsangen". Beviser bare hvor uvitende du er. Låta er ok, ikke noe mer. Coolio er forøvrig en døgnflue av dimensjoner. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial! Jeg er lei av folk som trekker frem den låta som "den eneste geniale rapsangen". Beviser bare hvor uvitende du er. Låta er ok, ikke noe mer. Coolio er forøvrig en døgnflue av dimensjoner. Morsomste er at han fortsatt lever på den låta. Han dro jo den på topp 20 konserten i sommer,har han ikke no respekt for seg selv lenger? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker egentlig ikke rap/hiphop, men den ''gangsters paradise'' er genial! Jeg er lei av folk som trekker frem den låta som "den eneste geniale rapsangen". Beviser bare hvor uvitende du er. Låta er ok, ikke noe mer. Coolio er forøvrig en døgnflue av dimensjoner. Morsomste er at han fortsatt lever på den låta. Han dro jo den på topp 20 konserten i sommer,har han ikke no respekt for seg selv lenger? Hehe, word up Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 En ting er å dra frem gamle hits på konsertene sine osv,men Coolie fremfører bare den ene låta,og det har han gjort siden han ga ut Gangster's Paradise. uff .. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hehe sikkert fordi han ikke har laget no annet som er bra Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Husker hitten han hadde i 97, "ill see you when you get there". Det er vel stortsatt det han lever på. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg husker hele den første cdn til Coolio, den var faktisk kul. Og etter det hørte jeg den sangen C U When U Get There, den var bra. Men etter det så døde han liksom ut. Da han var på Topp20 konserten her i oslo så så han helt gal ut. Han bruker visst kokain han der, det så ikke bra ut... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Husker hitten han hadde i 97, "ill see you when you get there". Det er vel stortsatt det han lever på. nei,han lever på Gangstas paradise enda,selvom den sangen var en halveis hit den også... nei,la oss drite i å snakke mer on Coolio a Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nye plata til warlocks blei slippi i dag,noen som har kjøpt?? skal plukke den opp så fort jeg får spenn... yo Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Likte Stay Warm, og husker jeg digget Warlocks når jeg var liten. Husker godt "For those who never saw this" ++, så kanskje det. Må jo gi gamlegutta litt støtte Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 så du har kjøpt plata? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ikke ennå, men du skal ikke se bort fra at jeg gjør det så fort jeg får sjansen. Skal snart ha et raid på platekompaniet og kjøpe en god del skiver...tenkte bl.a. å kjøpe College Dropout, Stillmatic, Be, Late Registration, og eventuelle andre jeg føler for, som f.eks. Warlocks-skiva EDIT: Shit, jeg hørte Ether første gang i går. Den DREPER Takeover så evig lenge! Damn, de som sier at Nas er kjedelig har ikke skjønt det... Endret 6. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nas is ze boring shit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nas is ze boring shit. whaaat? har du hørt Illmatic plata eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg