Onyx Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Så en video av de nå, på YouTube! Takk for tipset! Har de gitt noe album? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sjekk ut Black Trash: Autobiography Of Kirk Jones, jævlig feit skive. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hør på denne her fra 1:40 og ut..tror dere kjenner den igjen. Er en freestyle med Eminem..Eminem___freestyle_Funk_Flex_.mp3 Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen andre som ser fram til the roots' nye album som kommer i vår? Hørt rykter om at Kamal har bytta ut rhodesn med synther hehe Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jedi Mind Tricks ikveld Noen som kan anbefale noe lignende? Lenke til kommentar
philip Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jedi Mind Tricks ikveld Noen som kan anbefale noe lignende? tja, kanskje. sweatshop union, jurassic 5, swollen members Lenke til kommentar
valbis Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jedi Mind Tricks ikveld Noen som kan anbefale noe lignende? var det konsert med Jedi Mind Tricks i går?! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Common-konserten i kveld, BEGYNNER den kl 20.00, eller åpnes bare dørene da? Vil ikke risikere at han drar noen klassikere mens jeg står på utsiden. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva?Jeg har ikke gått glipp av JMT nå igjen? Når det gjelder Common regner med det betyr at selve greia starter 8. Selv tar jeg ingen sjangser og møter opp 7. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nå når julen er rett rundt døren, noen som vet om noen gode rappe julesanger? Vet igrunnen kun om "Run Dmc - Christmas In Hollis". Grei nok den. Men som jeg skal sette isammen en jule-cd, hadde det vært greit med noe rap. Blir nok mest Sinatra, Dean Martin, Nat King Cole og Crosby, men noe innenfor rap som er verdig en plass på cd-en? Endret 11. desember 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 A Colt 45 Christmas Om det er verdt å ha med på en cd er en annen sak. Det får du heller bedømme selv(du kan prøvelytte på iTunes store). Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Common-konserten i kveld, BEGYNNER den kl 20.00, eller åpnes bare dørene da? Vil ikke risikere at han drar noen klassikere mens jeg står på utsiden. Jeg har ringt og spurt, og det er dørene som åpner klokka 8. Han sa han ville tro konserten begynte i ni-tiden. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Kosecd ^^ Men på en julecd er det vel KANSKJE ikke det jeg hadde flekket innpå. Og minner om HWRadioen, hvor jeg spiller nå, og thendrup skal spille etterpå(tror jeg? ) http://hwradio.net:8002/listen.pls Endret 11. desember 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Common var HEFTIG! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 sku ønske jeg kunne dratt på Common og men for nøye meg med Wu Tang's 8 Diagrams Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Common var off da h0oKkeZZ!!! Tok helt av da han begynte å breake! (no shit!) Savnet såklart noe fra førstealbumet, menmen... Alt i alt veldig fornøyd! Motion for a recess to retest my fingerprints, they relinquished since cause I was guilty of the sins. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 8 Diagrams er den sykeste skiva jeg har hørt siden Fishscale. Gud hvor tight. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) 8 Diagrams er den sykeste skiva jeg har hørt siden Fishscale. Gud hvor tight. Har vært litt skeptisk til alle (kollektive) Wu utgivelser siden 36 Chambers og det at Ghostface uttaler seg om hvor dritt den er og hvor vanskelig RZA har oppført seg i det siste gjør meg ikke mindre skeptisk. På den andre siden har plata fått gode anmeldelser, men med tanke på hvor lite peiling folk som Stein Østbø har på hip hop er ikke akkurat det et veldig godt tegn. Endret 12. desember 2007 av Mastema Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er noe variabel kvalitet, men du har et par bangers som trekker hele skiva opp. WTC høres ikke ut som WTC lenger, da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg