Bakkem Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var vel ærlig talt ikke akkurat de beste punchlinene jeg har hørt. Hør på Chino XL. Haha, jeg er stort Chino XL fan, og han er en bedre rapper(han klarer å rive seg vekk fra one-liners innimellom, og lage sanger som Skin++), men når det kommer til punchlines eier Celph Titled han... Og kom ann, de der er klassikere! "My gun'll make you levitate; in the streets, I'm David Blaine" "You faggot protesters better duck when we deploy shots Had a young man in your bed and called it a boicot" "They say because I don't believe in Christ that I'm mislead been shot at twice, but never hit I just miss lead" "Lift up that skirt and see just what type of guy you are throw you off the fuckin' roof and see just how fly you are" Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Altfor straight forward og banalt. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dude, det er PUNCHLINES, de skal være morsom, ikke avansert! "My gun'll make you levitate; in the streets, I'm David Blaine" ^^Ikke banal, fortsatt morsom "I'm in the bathroom with a tommy gun dropping gangster shit" Genialt enkelt humoristisk ordspill Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde de bare vært morsomme. Det der er vel kanskje to beste eksemplene du har gitt på straight forward linjer. Levitate - David Blaine. We get it. Tommy gun - gangster shit virket mer som en nødløsning enn noe annet. Det gir absolutt ingen mening, får deg ikke til å tenke og det er aldeles ikke morsomt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 We in the detergent aisle, cause we far from crackers. Celph Titled kan være veldig ålreit, men man blir fort lei etter 5-6 låter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Der har du et godt eksempel på et linje som faktisk funker, fordi den ikke er så straight forward og får deg til å tenke i et par sekunder. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jepp. Men av og til vil man bare ha straightforward, småmorsom (for alle andre enn Loeve ) og tanketom punchlineræpp. Kan ikke bare høre på dype greier. Endret 6. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vet også å verdsette lett, morsom punchlinebasert rap, men hvis jeg blir patronisert for å ikke like linjer som spiller på tommy gun og gangster shit kan jeg vel egentlig leve med det Har generelt lite til overs for Eminem, men som punchlinerapper synes jeg han er en av de bedre. Your shit is lame / You could date a stick of dynamite and still wouldn't go out with a bang! I'm sick enough to fuck a man in the face, but I wouldn't..'cus you'd prolly wanna stand in his place. Lenke til kommentar
Compose Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lupe Fiasco - The Coolest. 18. desember. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 You could date a stick of dynamite and still wouldn't go out with a bang! Den var nå mer straightforward enn både levitate(opp i himmelen) og slippe gangsterbæsj linjene.. "I can't change laws sons, that's a government issue But I'll break laws with a gun, that's a government issue" "We kept heist plans in a cracker keeper, that's organized crime" Win. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men fortsatt ei linje som gir meg mer. Var for å vise at jeg ikke bare liker esoterisk 100-multi rap. Siste linjene var bra, dog Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lupe Fiasco - The Coolest. 18. desember. Ååh..gleder meg Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, kom over dette klippet, noen som vet hva sangen heter, og hvem som har den? Spør i denne tråden fordi jeg tror det er større sjangs for svar her... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, kom over dette klippet, noen som vet hva sangen heter, og hvem som har den?Spør i denne tråden fordi jeg tror det er større sjangs for svar her... Cannibal Ox - Stress Rap Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kingsize.no har fått en ordentlig oppussing. Blant annet har de fått opp et eget forum, bør sjekkes ut Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan noen anbefale noen Boot Camp Clik-aktige album? Har For The People, Enta Da Stage, Dah Shinin, Da Storm, Nocturnal, Magnum Force osv., men får rett og slett ikke nok! Trenger ikke å være laget av noen fra BCK, men bare noe som likner på stilen. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kingsize.no har fått en ordentlig oppussing. Blant annet har de fått opp et eget forum, bør sjekkes ut Hahaha, Kingsize suger så grundig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kingsize.no har fått en ordentlig oppussing. Blant annet har de fått opp et eget forum, bør sjekkes ut så litt mer oversiktlig ut nå ja, takk for tipset. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nattas låt: Jester - Take it back Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 har hørt ganske mye på den låta her i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg