Big SturL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Originoo Gunn Clappaz - Da Storm Liker du Black Moon, Smif-N-Wessun og Heltah Skeltah (Boot Camp Clik basicly), kommer du til å digge dette albumet Sitter og hører gjennom for første gang, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 valbis og Big SturL, veldig bra album dere anbefaler her. Spesielt Cold Vein. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Haha, er ekstra kos å få ros fra thendrup :--) (ikke sarkatisk) Du har ikke en internettside elns med albumanbefalinger? Og, hvilke sider bruker du for å finne musikk? Endret 5. desember 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Leser gjennom nyheter og div. forum, f.eks. på hiphopgame.com, hiphopsite.com, ughh.com o.l. Og ofte er det sånn at jeg hører på et album og så er det en eller annen produsent eller gjesterrapper jeg legger spesielt merke til som gjør at jeg prøver å finne noe ut om vedkommende. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Riktig. Har funnet sinnsykt mye når jeg har søkt litt. Var på UGHH.com, men ble lei etter ca. 2 min, bare 99% bullshit og 1 mill. forskjellige drittsanger som spilles av samtidig... Hadde vært digg å starta ei egen side. Bare ekte hip-hop. Noen som er down..? Lenke til kommentar
valbis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Riktig. Har funnet sinnsykt mye når jeg har søkt litt. Var på UGHH.com, men ble lei etter ca. 2 min, bare 99% bullshit og 1 mill. forskjellige drittsanger som spilles av samtidig... Hadde vært digg å starta ei egen side. Bare ekte hip-hop. Noen som er down..? haha. "ekte". Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ...? fowtinmuthaphuccinlettaz Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 RIP Pimp C herifra også. Synd. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Skumle moderatorer som endrer navnet på tråden uten å si ifra. ---- Jævlig synd med Pimp C, og veldig uventet. *spiller UGK-klassikere* Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hm, har bare hørt Pimp C i "Big Pimpin" tror jeg, RIP uansett. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Smif-N-Wessun - Hellucination Utrolig chill sang............................................ Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fans av 9th wonder bør sjekke ut Dream Merchant. Etter 1 gjennomlytting liker jeg den veldig godt Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Digable Planets - Rebirth Of Slick (Cool Like Dat) Se filmen hos Youtube Chill. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Henger meg på, R.I.P. Pimp C. Har ikke hørt veldig mye på UGK og Pimp C, men synd uansett. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 RIP Pimp C, utrolig trist og uventet. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 RIP Pimp C NP: Master P Featuring Silkk The Shocker & Pimp C - I Miss My Homies Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En reise tilbake med disse to: Gang Starr - Positivity. ''And I'll be livin' free, me and my DJ Premier with positivity.'' Premo hadde scratchinga i boks fra dag en. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "After that sex change, I guess you're not the man now Cut off your arms, you're the best emcee hands down" "I'm in the bathroom with a tommy gun dropping gangster shit" "That place you were born from, I've been up in it" Celph Titled = Tidenes råeste punchline rapper? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var vel ærlig talt ikke akkurat de beste punchlinene jeg har hørt. Hør på Chino XL. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) To gode som er chill nok. Black Star - Thieves in the Night Se filmen hos Youtube Common - Misunderstood Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg