Big SturL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 and on that note Nas - Doo Rags Det "Lost Tapes"-albumet er et av de få jeg faktisk har på CD. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Helgens tips: . Edit: Fikk en liten overraskelse selv nå. Visste ikke at det fantes musikkvideo til denne sange: Pete Rock - Take Your Time. Endret 1. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Take your time er FOR chill. Og så til unge thendrups albumanbefaling #542: Prince Paul - A Prince Among Thieves A Prince Among Thieves is the second album by Hip Hop artist and producer Prince Paul. It is considered an apex in the Hip Hop world, and was one of the most acclaimed concept albums of its time. The concept follows the story of an aspiring young MC named Tariq (played by rapper Breezly Brewin), who needs to collect money to record a demo tape before a meeting with Wu-Tang Clan leader RZA. A desperate Tariq quits his low-paying job, and turns to his friend True (played by rapper Big Sha), who plugs him into the world of drug dealing. The story sees the two making their way through the drug world, a police ambush, jail, and finally, a deadly showdown. The album features cameos by Kool Keith, Big Daddy Kane, Chubb Rock, Biz Markie, De La Soul, Everlast, Sadat X, Xzibit, Kid Creole, Special Ed, Chris Rock, RZA and Buckshot. Og en knall 10 minutters video. Endret 1. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 En av de få SOM/Hieroglyphics sangene som kan måle seg med "93 'Til Infinity" Se filmen hos Youtube Hieroglyphics - Cab Fare Lenke til kommentar
valbis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) MF DOOM - Mr. Clean fra Vaudeville Villain han her ligger noen år etter Eninem, haha Endret 2. desember 2007 av valbis Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva mener du med noen år etter Eminem? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Noen som kan anbefale noen album i samme gate som: GZA/Genius - Liquid Swords Ghostface Killah - Supreme Clientele, More Fish, Fishscale Army Of The Pharaohs - Ritual Of Battle Demigodz - The Godz Must Be Crazy Jedi Mind Tricks - Violent By Design, Visions Of Ghandi, etc Fellesnevneren her er at samtlige artister/grupper har (etter min mening) ekstremt interessante beats, gjerne orkestrale (Army..) eller mer 70s soul/funk-inspirerte (Ghostface). Jeg er en sucker for bra, gjerne melodiøse (men ikke polerte/R&B-inspirerte) beats, så jeg tar gjerne i mot anbefalinger av album med slike. Endret 3. desember 2007 av henrikmain Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nye Madcon-skiva var digg! Anbefales Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nye Madcon-skiva var digg! Anbefales Har ikke den rls den 5. ? Hvor fikk du tak i den ^^ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Den har release i dag. Solgt over 15 000 alt. Endret 3. desember 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er ikke det helt sinnsykt etter norske mål..? Er vel som å selge omtrent en million i USA første dagen... (direkte regnet om ift. innbyggertall). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jobber i platebutikk, vært enorm pågang etter den. Har spilt den et par ganger, er jo en godskive uten like. Skikkelig chill å spille mens man jobber. Videre skal det sies at ca 80% av platesalget kommer direkte fra Skal Vi Danse?-seerne, Tshawe skjøt virkelig gullfuglen der. Edit: Angående det nevne tallet på 15 000, leste jeg at det er fra singelsalget på Beggin, både over nett og disk. Trur det er helt uaktuelt at de solgte 15k av plata si i dag. Endret 3. desember 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 15 000 solgte plater stemte jo. Hadde jeg aldri min villeste fantasi gjettet. Det er rett og slett helt sykt, at en norsk gruppe selger 15 000 på første salgsdag, og at det i tillegg er hiphop. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det må jo være rekord. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal ikke se bort ifra at det er rekord når det gjelder norsk rap. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mildt sagt ganske imponerende. Kudos til Madcon. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det jeg derimot ikke er så imponert over er at de har skrevet feil rekkefølge på tracklisten på coveret.. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det jeg derimot ikke er så imponert over er at de har skrevet feil rekkefølge på tracklisten på coveret.. Haha, Wu-Tang style! 15k er imponerende! Grattis til madcon! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hørte litt på national rapshow i dag, mye bra! Noen som kan anbefale noen album i samme gate som: GZA/Genius - Liquid Swords Ghostface Killah - Supreme Clientele, More Fish, Fishscale Army Of The Pharaohs - Ritual Of Battle Demigodz - The Godz Must Be Crazy Jedi Mind Tricks - Violent By Design, Visions Of Ghandi, etc Fellesnevneren her er at samtlige artister/grupper har (etter min mening) ekstremt interessante beats, gjerne orkestrale (Army..) eller mer 70s soul/funk-inspirerte (Ghostface). Jeg er en sucker for bra, gjerne melodiøse (men ikke polerte/R&B-inspirerte) beats, så jeg tar gjerne i mot anbefalinger av album med slike. Ikke nye i denne tråden, men uansett: Gang Starr - Jazz Thing Pete Rock & CL Smooth-T.R.O.Y. (Last... kjøp All Souled Out) Se filmen hos Youtube Nas - Can't Forget About You Se filmen hos Youtube Endret 4. desember 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det jeg derimot ikke er så imponert over er at de har skrevet feil rekkefølge på tracklisten på coveret.. Førsteopplaget er trykket opp feil Vurderte å kjøpe meg et eksemplar for å være i en ekslusiv klubb, men hvis det er 15000 til som har likt som meg, er jeg jo like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg