LukeTheDrifter Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eminem er faktisk den eneste hip-hop'eren jeg har sansen for. Sånn er det ofte når man bare har hørt om 3 stykker. Har hørt om masse. Men han er den eneste som tar sjangeren "litt videre". Haha, hørt på Cee-Lo Green? (Eller, for å snakke ditt språk, Gnarls Barkley(Som er en GRUPPE med Cee-Lo Green & Danger Mouse) Om ikke han tar sjangeren videre, vet ikke jeg asså... Eminem er vel ganske standar rap... fett du nevner Danger Mouse, også kjent som MF Doom, som er en av mine favoritt hiphopere! har har noe nye sanger på myspace'n nå, men Operation Doomsday fra før millenium er jo den store klassikeren, om noen ønsker å gå videre med han! kjøyr pau! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) fett du nevner Danger Mouse, også kjent som MF Doom, som er en av mine favoritt hiphopere! har har noe nye sanger på myspace'n nå, men Operation Doomsday fra før millenium er jo den store klassikeren, om noen ønsker å gå videre med han! kjøyr pau! DJ Danger Mouse: MF Doom (gammelt bilde fra tida før maske): Nå må dere slutte å poste tull, slik at jeg kan konsentrere meg om bøkene. Endret 26. november 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eminem er faktisk den eneste hip-hop'eren jeg har sansen for. Sånn er det ofte når man bare har hørt om 3 stykker. Har hørt om masse. Men han er den eneste som tar sjangeren "litt videre". Haha, hørt på Cee-Lo Green? (Eller, for å snakke ditt språk, Gnarls Barkley(Som er en GRUPPE med Cee-Lo Green & Danger Mouse) Om ikke han tar sjangeren videre, vet ikke jeg asså... Eminem er vel ganske standar rap... fett du nevner Danger Mouse, også kjent som MF Doom, som er en av mine favoritt hiphopere! har har noe nye sanger på myspace'n nå, men Operation Doomsday fra før millenium er jo den store klassikeren, om noen ønsker å gå videre med han! kjøyr pau! Knis... Lenke til kommentar
valbis Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 denne er dødsstilig og anbefales! "hip hop" i retning Det Hinsidige! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Digger Ali Shaheed Muhammad! Denne mannen går lett under topp 5 over beste DJ-s innen hiphop. Slik lyder min liste: DJ Premier -> Pete Rock -> Ali Shaheed Muhammad -> Madlib -> Oh No/Large Professor/Mase fra De La Soul. Hvordan ser deres liste ut? Ikke bland sammen DJ og produsent, din noob. Det var først og fremst Q-Tip som lagde beats for ATCQ, men Ali Shaheed hadde en finger med i spillet han og, det er riktig. Og Mase har heller ikke lagd så altfor mange beats for De La. Ja, og jeg mener DJ-s. Greit nok at Q-Tip har stått bak det meste. Joda, Large Professor er en produsent. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) OK, da. Men verken Madlib eller Oh No er vel først og fremst kjent for sine DJ-skills. [/pirkemodus] Min favoritt er nok DJ Revolution: Endret 26. november 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jada, bartebybeboer. Flisespikk sammen med Simen1 videre i kveld, du. Lykke til på eksamen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 aahh, eksamen suger! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke før på torsdag det begynner, men takk. Men diskusjon.no har en voldsom tiltrekningskraft, klarer ikke holde meg unna. :S Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) OK, da. Men verken Madlib eller Oh No er vel først og fremst kjent for sine DJ-skills. [/pirkemodus] Min favoritt er nok DJ Revolution. Hva med denne karen: Eller denne: Se filmen hos Youtube Endret 26. november 2007 av AvieN Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kan noen si meg litt "hip hop språk" som er mye brukt i hip hop osv.. som F.eks homie osv... Kan noen si meg litt "hip hop språk" som er mye brukt i hip hop osv.. som F.eks homie osv... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Om vi kan si deg Hip Hop språk? hm. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Fuck dj's!. favoritt hip-hop gruppa nå fortiden foresten: Endret 26. november 2007 av mnemic Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Respiration er en utrolig digg låt ja, har videoen på touchen min. Stisse: Bare hør på noen 50 låter og du vil ha hauger med yoyo-språk å velge mellom Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Fuck dj's!. Hvorfor? Minner om godmusikk på HW radioen om kl. 20 (5 min) (edit- da er jeg i gang :-) ) http://hwradio.net:8002/listen.pls Endret 27. november 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fuck dj's!. Hvorfor? Sikkert pga Nas sa det... Nas er homo. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nas er homo. What? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fuck dj's!. Hvorfor? Sikkert pga Nas sa det... Nas er homo. Rofl, hvorfor? (Og hvorfor må vi trykke reply istedenfor quote?) Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen rappere jeg ikke liker (Bare for å få det ut av veien) Nas 2Pac Fat Joe Ja Rule Young Buck Lil' Wayne og de fleste andre sørstatrapperene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg