shizz kebab Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hah, fotball er lame. Fikk ikke spilt så mye, her har dere hvertfall lista: http://hwradio.net:8002/played.html Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mad props til den som kan skaffe/lage en fet Black Moon bakgrunn som jeg kan bruke. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Banks, Fabolous, Jay, Wu-Tang, 50, Sean P, Onyx, Styles P, Little Brother >>>>>>>> Denne tråden. Endret 22. november 2007 av Loso Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Banks, Fabolous, Jay, Wu-Tang, 50, Sean P, Onyx, Styles P, Little Brother >>>>>>>> Denne tråden. Det var jo en imponerende tilfeldig samling artister. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hører på det meste av hip-hop. De jeg ramset opp er helt klart favorittene. Hører mye på punchline rappers (Banks, Fab, Sean P, Jay & Styles) o.l. Har fått en del bemerkninger for min blandete hip-hop smak ja. Endret 22. november 2007 av Loso Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hører mye på punchline rappers (Banks, Fab, Sean P, Jay & Styles) o.l. Ville byttet ut et par der mot folk som Celph Titled, Big L, Copywrite, Chino XL og Vakill, som er muligens er tidenes beste punchline rappere Primo's Four Course Meal - Celph Titled Se filmen hos Youtube Never - Chino XL (bad kvalitet, menmen) Se filmen hos Youtube "I spit like Ming the merciless, blissless bliss high risk piss Clenched fist, the masochistic sadistic from every verse on this" "My multi-topical written flows containing subjects that vary, but still all relative like West Virginians before they marry " "With weight of world on shoulders like Aretha Franklin's ankles " "Don't worship Christ, they worship the thieves crucified next to him " Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Edit: Never mind. Endret 23. november 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Joda, seff hører jeg på! Men må bare beklage hvis jeg tar plassen din nå - det blir en session fra kl. 20.00 og ut en time! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Joda, seff hører jeg på! Men må bare beklage hvis jeg tar plassen din nå - det blir en session fra kl. 20.00 og ut en time! *tuned in* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, det går fint. Har playlist klar, så jeg bare tar det en annen gang. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Joda, seff hører jeg på! Men må bare beklage hvis jeg tar plassen din nå - det blir en session fra kl. 20.00 og ut en time! Kongeavatar! Wu-Tang-skiva har lekket ut nå. Noen som har skaffet seg den ennå? Jeg digger The Heart Gently Weeps i alle fall... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Joda, seff hører jeg på! Men må bare beklage hvis jeg tar plassen din nå - det blir en session fra kl. 20.00 og ut en time! Kongeavatar! Wu-Tang-skiva har lekket ut nå. Noen som har skaffet seg den ennå? Jeg digger The Heart Gently Weeps i alle fall... Fett album.. Definitivt et album mange må høre noen ganger før de begynner å like det. Gun Will Go er fantastisk... Starter er egentlig eneste sangen jeg ikke syns noe særlig om... Hørt gjennom albumet 5 1/2 ganger idag Skal definitivt kjøpes så snart som mulig 9+/10 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Produksjonen til RZA rimer ikke denne gangen med rappingen. Litt skuffet over albumet hittill. "We are gonna bring the sexy back like timbaland and timberlake". "Wu Tang as fresh as Tupperware". Nei.... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er vel We keep it fresh like tupperware INS sier.(?) Etter to gjennomlyttinger synes jeg albumet er ganske så fett. Bedre enn Iron Flag, opp mot nivået på The W. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Produksjonen til RZA rimer ikke denne gangen med rappingen. Litt skuffet over albumet hittill. Hør gjennom et par ganger til Personlig syns jeg det var mye kulere enn The W... Høres ut som en fortsettelse på Wu-Tang Forever. Og ja, det er keep it fresh like tupperware han sier. "Cruising on the Interstates, just follow while I innovate Too many try to imitate, medallion like a dinner plate" "Son, I've seen hell, fell into the palms of Satan arm Don that I am made 'em bow in the face of God" "Throw me in Sin City, leave me with the vultures and bats" "Speaking my mind, fall in line when I spit mine Still in my prime, still'll shine 'till it quit time If this is a crime, find me guilty, I'm so sublime So rapid with rhymes, same slacking is assonine Revealing the truth, catching feelings, it's still the Wu Gorilla the booth, body armored, them killa proof In living proof, I'm the Wittiest Unpredictable Most Talented rap muthafucka you ever listened to" Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Damn, nye Talib-plata er heit Merkelig, men har venta i mange år på dette Wu-albumet, uansett så ser jeg mer fram til Ghostface plata som kommer, slippes ikke de på samme dag? noen som har release-daten? kommer ikke til å laste ned noen av de eller høre noen singler før jeg får tak i platene. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Damn, nye Talib-plata er heit Merkelig, men har venta i mange år på dette Wu-albumet, uansett så ser jeg mer fram til Ghostface plata som kommer, slippes ikke de på samme dag? noen som har release-daten? kommer ikke til å laste ned noen av de eller høre noen singler før jeg får tak i platene. Vedder en hundrings på at 8 Diagrams er mye bedre enn Big Doe Rehab.... Og Ghost slipper sitt en uke før Wu. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Må sjekke ut nye Wu Tang-plata. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vedder en hundrings på at 8 Diagrams er mye bedre enn Big Doe Rehab.... Det kan godt være, men Ghosfaces cover er overlegent. vs. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Helgens sene tips: - Nas - Surviving The Times. - Freeway - It's Over. Edit: Bonus, med litt jazz: Guru - I'm Jazzy. <- Endelig noe bra. Endret 25. november 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg