Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hehe nei,da er spørsmålet om han tar de kulene like godt som forrige gang .. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Han går jo rundt med masse livvakter og sånt hele tida. Så det spørs om noen klarer å komme nærme nok. Kanskje noen lager en konkurranse ut av det i statene og mange folk prøver seg. Who can damage 50 Cent! Hehe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hehehehe. både The Game og 50 Cent ligger vel litt dårlig ann hvis man ser på all shit talken som er i hip-hoppen for tia. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Han går jo rundt med masse livvakter og sånt hele tida. Så det spørs om noen klarer å komme nærme nok. Kanskje noen lager en konkurranse ut av det i statene og mange folk prøver seg. Who can damage 50 Cent! Hehe Er vel bare å ligge med en rifle på en litt god avstand det. Bare skyte ham i hodet... for han reklamerer jo at han går med vest så Akkurat som at bondevik sier at han kjører med pansret bil, men ikke under pga. bilen var for tung for norske lover. Noen som kan lage en veibombe? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hehe, morsomt CaZpeR. Men nå må vi få litt liv i denne tråden, Hip Hop tråden kan jo ikke dø. Har det kommet ut noen bra cdr i det siste? Eller dvd for den saks skyld? Har selv hørt en del på Felt, Vol. 2: A Tribute to Lisa Bonet. Den er med Slug fra Atmosphere, og Murs (som jeg aldri hadde hørt om før). Og den cdn skuffet ikke, var nesten som å høre atmosphere, men med en liten vri. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hmmm kanskje sjekke ut..liker jo atmosphere Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 La meg høre noen meninger om Late Registration ffs! Er det bare jeg som synes det er en knallskive? BTW: Hadde bare hørt Jesus Walks fra Kanye før jeg skaffet meg den nye skiva, så var ikke noen fanboy... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har hørt ca halve skiva, har ikke satt meg ned og hørt på den ordentlig. Men det jeg har hørt har vært ganske så bra. Masse bra beats, og rim som man forventer av Kayne. Jeg må høre den ordentlig en av disse dagene. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mine anbefalinger fra skiva: Touch the sky feat. Lupe Fiasco Heard 'em say feat. Adam Levine (fra Maroon 5, kanskje litt spesiell, men jeg synes den fenger) Golddigger feat. Jamie Foxx Gone feat. Consequence & Cam'Ron Diamonds from Sierra Leone Remix feat. Jay-Z og til slutt Bring me down feat. Brandy Check it out! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight? personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt. Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 sBare jeg som hører på Late registration nå? I hear ya! Late registration er et bra album det, men ikke så bra som College Droput i mine øyne. Kanye er dyktig som Lassie han, men synes Freshmen Adjustments, Lost Tapes og Unreleased Joints skivene er bedre enn mye av det rent kommerse han har gitt ut. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er vel ikke lenge til noen ødelegger en hylse på hans rompe? Du mener vel en skyggelue? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight? personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt. Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. i går? jaja,ikke alle som følger med Anyways,jeg må få sjekka ut Late Registration,er så slapp for tia ass Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight? personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt. Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best Steike. Ble overrasket da jeg så på vg.no i går. i går? jaja,ikke alle som følger med Ja. Skjønner ikke helt hvordan jeg har klart å la det slippe forbi meg. Er det mange Kanye West-fans her? Jeg er definitvt ikke en av dem. =/ Endret 2. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight? personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt. Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best Det er stygt å si det, men i hiphopens verden kan jeg ikke tenke på noen som fortjente det mer enn ham. Suge fell off. EDIT: Er det mange Kanye West-fans her? Jeg er definitvt ikke en av dem. =/ Jeg var ikke det før. Men må si at jeg er imponert over den nye plata. Endret 2. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er vel ikke en så stor fan,litt hypa opp syns jeg,men College Dropout syns jeg var ett digg album,værtfall når man bare er hypp på å chille'n Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg syns Kayne West er bra, han har råe beats, og kule ideer til sanger. Han er en bra rapper, og han har blitt bedre på den nye plata syns jeg. Det jeg liker med Kayne er at han rapper ikke om dumme ting som de fleste rapperne. Med de fleste sangene hans, er det sånn at du sitter igjen med noe godt, at han har gode budskap. Jeg liker sånne positive rappere som ikke bare snakker om det samme gamle. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jepp, budskapene til Kanye er gode, det er sant. Men jeg synes for eksempel Diamonds From Sierra Leone blir... rotete å høre på. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 sitter å hører på Late Registration as we speak,og så langt er jeg imponert. Veldig bra så langt. Jeg mente aldri å si at Kanye suger eller no,men syns det blei litt mye hype rundt han til tider. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg mente aldri å si at Kanye suger eller no,men syns det blei litt mye hype rundt han til tider. Nei, og så det er sagt så mente heller ikke jeg det. Har bare ikke sansen for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg