Thend Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Seff. Du har ikke hørt stort av dem? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har ikke det, nei. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Man da fikk du det nå. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fresht. Har du noe fett av Little Brother du kan introdusere meg for? Jeg la ut en god del videoer av dem for en fem seks sider siden. Kan tenke meg det er rundt to uker siden. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Sweetness. Endelig har jeg skjønt meg på Virtual DJ. Spiller nå hvis noen er interessert. Kan hende jeg kan begynne å spille aktivt i fremtiden. Endret 20. november 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sweetness. Endelig har jeg skjønt meg på Virtual DJ. Spiller nå hvis noen er interessert. Kan hende jeg kan begynne å spille aktivt i fremtiden. Hoho, det begynner å bli flere Minner om at jeg skal spille kl. 20.00 idag Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Thendrup, har fått hørt litt på Cunninlynguists - A Piece of Strange. Forstår anbefalelsen. Friskt og bra. Kansje ikke helt min smak, men bra dette her. Skulle tro jeg var en gammel mann, måten jeg foretrekker gammel og klassisk rap. Akkurat nå hører jeg på Paris - The Devil Made Me Do it. Albumet og sangen er veldig god. Tittelsangen er absolutt best på albumet. Synd de har så dårlig kvalitet på versjonene som er lagt på youtube. For de som kan tåle kvaliteten - trykk her. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 For de som kan tåle kvaliteten - trykk her.Me like! Selv har jeg bynt å høre gjennom "Method Man- 421... The Day After" albumet nå om dagen. En god en fra det: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gleder meg til The Cool kommer ut nå. Flere som digger Lupe her? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sitter og hører på Fat Joe - Da Gangsta Represent og sporet Da Fat Gangsta. Maaad ill shit! Btw, hvem her har skaffa seg billetter til Common-konserten? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Albumet heter riktignok Represent og artistnavnet er Fat Joe Da Gangsta . Låta Flow Joe er også grisefeit: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gleder meg til The Cool kommer ut nå. Flere som digger Lupe her? Right here. Hørte han først på Touch The Sky med Kanye og måtte følge opp med å kjøpe Food And Liquor da den kom ut. Har fortsatt veldig sansen for The Instrumental og Daydreming,begge topplåter. Hvilke er favorittene der? Og som sagt har jeg fått fingrene på 3 billetter til Common Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hadde aldri trodd at Soulja Boy skulle bli fett, men ved hjelp av Travis Barker (fra Blink 182, som jeg for øvrig har om mulig enda mindre til overs for) ble det jo ganske lekent :] http://youtube.com/watch?v=RKQgDY0pZ68 Endret 21. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Son Real er bra! Du finner det vel på myspace. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Right here. Hørte han først på Touch The Sky med Kanye og måtte følge opp med å kjøpe Food And Liquor da den kom ut. Har fortsatt veldig sansen for The Instrumental og Daydreming,begge topplåter. Hvilke er favorittene der? Nå for tiden går det mest i Cool (låta), den nye singelen Superstar og Daydreamin'. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hadde aldri trodd at Soulja Boy skulle bli fett, men ved hjelp av Travis Barker (fra Slim 182, som jeg for øvrig har om mulig enda mindre til overs for) ble det jo ganske lekent :] http://youtube.com/watch?v=RKQgDY0pZ68 Haha, raskt mer spiselig. Råraff avvatar, forresten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Thank you. Følte at Doom var litt underrepresentert i avatarene her :] np: http://youtube.com/watch?v=5zISHnyg9iE Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gleder meg til The Cool kommer ut nå. Flere som digger Lupe her? Jepp, fått opp øynene for han i det siste. Food & Liqour albumet er jo fantastisk. Så jeg gleder meg til The Cool blir sluppet, liker de sangene som allerede er blitt utgitt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hip hop på HWRadio nå Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hip hop på HWRadio nå Midt i foppalkampen, jo. Men hører på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg