Gnotten Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Var en periode da det første albumet til Linkin Park gikk på Heavy Rotation ja. De har faktisk nokså bra tekster, om man er på det stadiet de synger om. Jeg og hører på mange forskjellige sjangre, da også endel på klassisk, min favoritt komponist er nok Grieg. Fint du har mer nasjonal stolthet enn meg. Egentlig burde jo jeg og si Grieg, siden han absolutt var en enorm komponist. Attpåtil Norsk! Endret 16. november 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen her som liker linkin park btw? Digga hip hop så lenge jeg kan huske, men i det siste har jeg begynnt å like rock ( eller hva faen linkin park er for noe ). Det er egentlig ganske sjukt siden jeg egentlig hata dem før. Lurer på om jeg begynner å få ny musikksmak, noe som er helt sjukt for min del, siden jeg trodde jeg alltid ville digge hip hop :S edit: Må bare understreke hvor sykt dette her er. Jeg er/var nr 1 hip hop fan, helt til folk som kanye osv kom på banen. Elsker hip hop fortsatt, men av en eller annen grunn har jeg hørt på linkin park i en uke og elsker det. Ting forandrer seg med tiden i guess... Hmm, de var Nu Metal før, og da var de de desidert beste i sin sjanger. Men så ga de ut Minutes to Midnight, og det er helt forferdelig, ekkelt klissete poprock... Minner meg om U2 *grøss* Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Noen her som liker linkin park btw? Digga hip hop så lenge jeg kan huske, men i det siste har jeg begynnt å like rock ( eller hva faen linkin park er for noe ). Det er egentlig ganske sjukt siden jeg egentlig hata dem før. Lurer på om jeg begynner å få ny musikksmak, noe som er helt sjukt for min del, siden jeg trodde jeg alltid ville digge hip hop :S edit: Må bare understreke hvor sykt dette her er. Jeg er/var nr 1 hip hop fan, helt til folk som kanye osv kom på banen. Elsker hip hop fortsatt, men av en eller annen grunn har jeg hørt på linkin park i en uke og elsker det. Ting forandrer seg med tiden i guess... Hmm, de var Nu Metal før, og da var de de desidert beste i sin sjanger. Men så ga de ut Minutes to Midnight, og det er helt forferdelig, ekkelt klissete poprock... Minner meg om U2 *grøss* Er Linkin park det man ser på som metall? Isåfall skal jeg slappe meg selv , hardt. Siden det er sjangeren jeg alltid har hata viilt og mest av alt som finnnes.Skylder på industrien som ikke kommer med nok hip hop jeg kan digge *setter på young bucks buck the world* edit: Liker minutes to midnight også btw. Endret 16. november 2007 av asad Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nu Metal må IKKE forveksles med Metal. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nu Metal må IKKE forveksles med Metal. hva? Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nu Metal må IKKE forveksles med Metal. Nettopp, Nu Metal er ikke en del av Metal. Nu Metal er mer eller mindre en egen sjanger. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må man absolutt være låst innenfor en sjanger da? Hører på alt fra Death Metal til Grieg jeg.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 http://www11.nrk.no/urort/Artist/Tee_C/default.aspx www.reverbnation.com/teec Hadde vært fint med tilbakemeldinger:) Producer: Lidolido Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 http://www11.nrk.no/urort/Artist/Tee_C/default.aspx www.reverbnation.com/teec Hadde vært fint med tilbakemeldinger:) Producer: Lidolido Grenser vel mer til pop enn hip hop. Mind Games var den beste av de tre, men du burde jobb litt med uttalen. Det hørtes litt norwenglish ut. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hahaha! KTC-gutta er fra nabolaget, et par år eldre enn meg. Kjenner broren til en av dem. Kan hooke deg opp med sanger, bare å si ifra Har du fortsatt mulighet til dette eller? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) http://www11.nrk.no/urort/Artist/Tee_C/default.aspx www.reverbnation.com/teec Hadde vært fint med tilbakemeldinger:) Producer: Lidolido Grenser vel mer til pop enn hip hop. Mind Games var den beste av de tre, men du burde jobb litt med uttalen. Det hørtes litt norwenglish ut. Vil nok si det langt mer er R&B enn pop. Men er veldig enig med at Engelsken trenges å jobbe med. Ellers var det ikke værst det her. Vel, "Pick Up The Phone" var dårlig, det må jeg si. Nærmest patetisk, og Engelsken din er sugbar på den. Mind Games var fin den. Men jeg likte nok "My Life" best. Veldig fin sang det. Ikke "så gal" Engelsk på den heller, men THROUGH må du uttale bedre. ødelegger mye av sangen at du uttaler det "to" a lot. Syns du burde tatt vekk smurfestemmen også. Hvis du kan ordne det jeg har nevnt, har du en ypperlig sang! PS: du kunne godt fikset slutten på den også, den slutter bare BANG. Hadde vært fint om du kunne gjort noe med den ja. Endret 17. november 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hahaha! KTC-gutta er fra nabolaget, et par år eldre enn meg. Kjenner broren til en av dem. Kan hooke deg opp med sanger, bare å si ifra Har du fortsatt mulighet til dette eller? Hm, sorry. Glemte helt det der. Kan godt PMe deg de låtene jeg har Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kveldens låt: Masta Killa feat. Ol' Dirty Bastard & RZA - Old Man Se filmen hos Youtube Med R.A. the Rugged Man som grillmester. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er Linkin park det man ser på som metall? Isåfall skal jeg slappe meg selv , hardt. Siden det er sjangeren jeg alltid har hata viilt og mest av alt som finnnes. Så du kan ikke like LP fordi de tilhører en bestemt sjanger (de er ikke metal btw, og vaffal ikke minutes to midnight, som minner veldig om U2, som noen sa over meg)? Er vel samme hva sjangeren heter så lenge du liker musikken? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 blir aldri lei: edit: noen som vet hvilken sang detta er? edit 2: fant ut Hva het den? Virka jævlig kul. Den heter Judgement Day. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Så du kan ikke like LP fordi de tilhører en bestemt sjanger (de er ikke metal btw, og vaffal ikke minutes to midnight, som minner veldig om U2, som noen sa over meg)? Er vel samme hva sjangeren heter så lenge du liker musikken? Second that. Har inntrykk av at mange ikke 'kan høre' på diverse artister, fordi det er feil sjanger. Personlig er 90% av alt jeg hører på hiphop, men i det siste har jeg spilt masse klassisk musikk, og på mandag ble Iron Maiden-billetter bestilt! Viktig å være allsidig, og ikke dømme utifra sjangernavn. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Classic, Hawk feat. Simon Divine - Heaven: Husk HW Radio i kveld, folkens. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvor lenge spiller du, Thendrup? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fresht. Har du noe fett av Little Brother du kan introdusere meg for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg