Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Big L er bra. Ca$his har jeg ikke hørt så mye av tho, men det jeg har hørt har vært temmelig kjipt.

Jaja, hver sin smak. Men har du hørt Ms.Jenkins av Ca$his, den anbefales på det sterkeste!

Men, hva syns vi om Immortal Technique?

G-G-G-Gunot!

Noen her som har sansen for Big L og/eller Ca$his? Veit det er litt offtopic men...

Tror du er den eneste som har nevnt de to i samme setning :p

Hehe, ja tenkte på det :!:

Lenke til kommentar
Noen som har hørt det nye albumet til Statik Selektah? Det heter så mye som Spell My Name Right og er ganske så fett. Featuring Fanden og hans oldemor på til dels veldig feite låter.

Tracklist:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

01.Spell My Name Right Intro (feat. DJ Premier & Termanology)

02. Stop, Look, Listen (feat. Styles P, Termanology, Q-Tip)

03. Express Yourself 08 (feat. Termanology, Talib Kweli, Consequence)

04. 6 In The Morning (feat. Joell Ortiz, Kool G Rap, Sheek Louch)

05. What Would You Do!? (feat. Freeway & Cassidy)

06. Make A Movie (Interlude) (feat. DJ Khaled)

07. Bam Bam (feat. Red Cafe, Termanology, Mims)

08. G Shit (Showoff Mix) (feat. Uncle Murda, Sev-One, Termanology & Jadakiss)

09. Back Against The Wall (feat. Cormega & Royce da 5'9")

10. Hardcore (So You Wanna Be) (feat. Reks & Termanology)

11. No Mistakes Allowed (feat. Doug E. Fresh, Tony Touch, Scram Jones, DP-One, DJ GI-JOE, DJ Revolution, Esoteric)

12. Interlude (feat. Clinton Sparks)

13. Punch Out (feat. Big Shug)

14. The Good Life (Give It Up) (feat. M.O.P.)

15. Big Dreamers (feat. Reks)

16. No Holding Back (feat. AZ & Cormega)

17. Got Me Goin' (Hip Hop) (feat. Slum Village & Granite State)

18. Time To Say Goodbye (feat. Evidence & The Alchemist)

19. It's Over Now (feat. Termanology & A.G.)

20. Talk To Me (feat. Jon Hope, Reks, Skyzoo)

21. Did What We Had To Do (feat. KRS-One, Large Professor, L Da Headtoucha)

Det har jeg selvfølgelig! :p God cd dette her, selv om det er et par sanger jeg ikke syns var sånn fantastisk.. Har blitt overraskende hektet på den heller enkle, så langt fra min stil som du kan komme omtrent, men meget fengende Bam Bam... Småflau for den... Ellers er Stop, Look Listen, Express Yourself og 6 in the Morning personlige favoritter :)

Lenke til kommentar
Infinite er et greit album, men det er jo ikke noe spesielt. Er kult å høre det siden det er hva det er, men egentlig ikke noe mer.

Spørs helt hva du liker og går etter. Stilen er litt mer oldschool, sannsynligvis fordi han ikke hadde utviklet seg helt, men også fordi det faktisk var 1996, mens når han slapp SSLP så var det 1999 og hip hop hadde forandret seg en del kun på de får årene. SSLP ranker jeg uansett over MMLP.

Lenke til kommentar
Spørs helt hva du liker og går etter. Stilen er litt mer oldschool, sannsynligvis fordi han ikke hadde utviklet seg helt, men også fordi det faktisk var 1996, mens når han slapp SSLP så var det 1999 og hip hop hadde forandret seg en del kun på de får årene. SSLP ranker jeg uansett over MMLP.

Det er et godt poeng, men jeg synes fortsatt skiva mangler personlighet.

Selv liker jeg nok MMLP best, men er vanskelig å rangere de to albumene. Begge er helt fantastiske.

Lenke til kommentar

Et makkverk av en drittsang. Ca$his har ødelagt en av musikkhistoriens fineste sanger med hamstersampelet sitt, og leker tøff med de samme apekatt / goon-faktene som resten av G-unit holder på med. Vær så snill, ikke si at du hører på dritten der?

"Dear Ms. Jenkins I send you my love /Hi, I'm Ca$his, I murdered your son"? Uavhengig av om det er sant eller ikke er det den verste linja jeg har hørt på år og dag.

np: J. Dilla - Won't Do

Lenke til kommentar
Jaja, boizzz, da var disse gutta i hus:

main%20source%20breaking%20atoms.jpg

Etter hva jeg vet, var det på dette albumet Nas gjorde sitt inntog. Ble en del forventninger til Illmatic, og de fleste er nok enige i at Ilmatic i dag står som et av de aller, aller beste albumene innenfor hip-hop.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...