Gnotten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Dagens tips: Erick Sermon - Music feat. Marvin Gaye Herlig å ha som vekkerklokke. Rolig, deilig og fet sang. Likte denne. Satt med en gang. Sermon er behagelig å høre på i denne. Men innbiller meg at man fort blir lei av den. Er nok tid for en forening mellom Mobb Deep og Rakim - Hoodlum. Endret 5. november 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er også tid for å høre på HW Radio. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Ice cube har mye bra. Ekstra bra med Nate dogg som er med på refrenget. Ice cube - Gangsta Nation Endret 5. november 2007 av arvjakob Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kanskje ikke helt hva folka her er ute etter, men denne filmen gir meg gåsehud. Dr.Dre & Snoop Doggy Dogg-In Memory Of 2Pac live concert Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kanskje ikke helt hva folka her er ute etter, men denne filmen gir meg gåsehud. Dr.Dre & Snoop Doggy Dogg-In Memory Of 2Pac live concert God stemning der ja, Likte filmen jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ice cube har mye bra. Ekstra bra med Nate dogg som er med på refrenget. Ice cube - Gangsta Nation Det er ikke en Ice Cube-låt. Det er en låt av Westside Connection, som blant annet inkluderer Ice Cube. Betydelig forskjell :] Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ahh, sitter og digger Camp Lo mens jeg gjør lekser. Logaritmene virker plutselig ikke like triste :--) "Got the bubbely, pourin through me, sparkelin" Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kanskje ikke helt hva folka her er ute etter, men denne filmen gir meg gåsehud. Dr.Dre & Snoop Doggy Dogg-In Memory Of 2Pac live concert Ooh, gåsehud. Vil forresten anbefale hele Up In Smoke Tour-DVD-en, tidenes feteste turné. Endret 6. november 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ice cube har mye bra. Ekstra bra med Nate dogg som er med på refrenget. Ice cube - Gangsta Nation Det er ikke en Ice Cube-låt. Det er en låt av Westside Connection, som blant annet inkluderer Ice Cube. Betydelig forskjell :] Haha, pirkete ^^ Og Up In Smoke var ekstremt fett ja! Anyways, hwradio tid Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Anyways, hwradio tid Tuned in Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og nå spilles det sanger som kom ut i dag(!) fra nye wu-albumet, 8 Diagrams! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) To tips fra meg denne kvelden: En og . Endret 6. november 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gitt nye Ken Ring-skiva relativt mange spins i spilleren de siste dagene, fantastisk bra! Noen her inne som vil anefale et album eller to fra vår (kjære?) svenske? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gitt nye Ken Ring-skiva relativt mange spins i spilleren de siste dagene, fantastisk bra! Noen her inne som vil anefale et album eller to fra vår (kjære?) svenske? Med glede. Han har vel egentlig aldri gitt ut noe dårlig album. Det er litt mye "fyll" på Mitt hem blir ditt hem, allikevel er dette min favoritt (2 CD), sammen med 2 legender utan penger (prod. Tommy Tee). Uansett hva du laster ned, tror jeg ikke du blir skuffa, om du likte siste skiva. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Må bare anbefale Main Source - Fuck What You Think. Dødsherlig beat/melodi og rå rapping. Endret 7. november 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ny video fra Jay-Z's nye album. Temmelig fet låt og video spør du meg. http://videos.onsmash.com/v/lpfbTekxRAM2HP6L Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ny video fra Jay-Z's nye album.Temmelig fet låt og video spør du meg. http://videos.onsmash.com/v/lpfbTekxRAM2HP6L Så absolutt en av de beste sangene på det nye albumet, om ikke den aller beste. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har bare hørt den og noen få til, jeg. Men den låta der var veldig fet. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Tenkte jeg skulle slå til med to klassikere. En roligere, en hardcore. Den ene sangen er fra gruppa "Black Moon" og sangen er "I Got Cha Opin". Se filmen hos Youtube Så til klassen fra mitt fødselsår. Krs-Oneft. Big Daddy Kane og Kool G. Rap - "Class Of 87" Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2007 av Badfellah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg