Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Pek ut de 3 skrivefeilene mine da? Og jeg sa jeg hadde mine egne innimellom,så er ikke vits å bli furten Furten kan du være selv. jeg hater skrivefeil..(ikke mellomrom!)..selvom jeg kan egne innimellom,(her er det heller ikke mellomrom) og jeg hater de også (her er det ikke punktom) Peker! bwhaha Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan ikke dere ta det der: Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Synes den er party Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan ikke dere ta det der: Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil? enig,er ferdig fra min side nå slenger med ett bilde fra Snoop konserten på Roskilde,siden jeg ikke hadde no lurt å si Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Synes den er party Yup. En klassiker som f.eks insane in the brain osv. Den sangen blir liksom ikke gammel. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Synes den er party Yup. En klassiker som f.eks insane in the brain osv. Den sangen blir liksom ikke gammel. Cypress Hill i seg selv er udødelige Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Hyggelig sang på lik linje med Insane in the brain av Cypress Hill. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Cypress Hill i seg selv er udødelige Ja hvertfall fram til temples of boom. Deretter gikk det rett til h*lvete etter min mening. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Cypress Hill i seg selv er udødelige Ja hvertfall fram til temples of boom. Deretter gikk det rett til h*lvete etter min mening. hehe,det blir som med så mange andre artister,det gamle er best,også klarer dem ikke overgå seg selv,og dermed blir mye av det nye dem lager wack i forhold,nettopp fordi man sammenligner med det gamle. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Cypress Hill i seg selv er udødelige Ja hvertfall fram til temples of boom. Deretter gikk det rett til h*lvete etter min mening. De har blitt ganske "rockete" What's your number er bra da.. den er ganske ny.. Må huske å ikke glemme "Throw your set in the air", den er konge Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hits from the bong for teh win. Bare jeg som hører på Late registration nå? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ahhh en av mine cypress hill sanger er Latin Thug beaten er ubeskrivelig heit! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva med Tequila Sunrise? Den er kjempekul syns jeg. De har mange gode sanger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bare jeg som hører på Late registration nå? Japp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 De har gode sanger sanger etter temples of boom men det ble mindre..... cypress hill. Som diversity sier så ble de mer rockete og da ble det etter min mening dårligere selvom de hadde knall sanger som Tequila Sunrise og latin thug. Likte den dystre "tunge" stilen deres liksom. Idag er det vel Psycho realm som har samme stemmning i musikken. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva synes folket om Kid Frost da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som hører på reggaeton? Har noen knallbrae sanger reggaeton style. 70% av all reggaeton eg har hørt er samme rytmen og kjedelig men det finnes noen knuse bra sanger der ute. De sangene eg har er mer hiphop versjon av reggaeton da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som hører på reggaeton? Har noen knallbrae sanger reggaeton style. 70% av all reggaeton eg har hørt er samme rytmen og kjedelig men det finnes noen knuse bra sanger der ute. De sangene eg har er mer hiphop versjon av reggaeton da. hadde en kompis som kom hjem med no reggaeton fra Spania... meste var dårlig i mine øyne,men var noen ålreite også... var en morsom forandring Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 bah,må redde den beste tråden på musikk avdelingen fra døden! Hva syns folket om det som skjedde med Suge Knight? personlig så syns jeg fyren er en stor tulling,overraska meg ikke i det hele tatt at han blei skutt. Og som alltid så er det ingen vitner,selvom det er mange hundre mennesker som står rundt når det skjer. Hip-Hop at its best Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Dette er noe eg har ventet på at skulle skje. Samme gjelder 50cent. Er vel ikke lenge til noen ødelegger en hylse på hans rompe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg