sindrejibb Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har dere hørt Inna Di Lights på urørt? Sinnsykt bra, synes jeg. Hip-hop, litt reggae, dancehall. Norsk, ikke minst! For de som ikke har hørt dem: Last ned det meste, du finner bra greier. Min favoritt av de gamle er vel Mitt Babylon. For de som har hørt dem: De har kommet med noen nye låter nå. Spesielt kjærlighet pt.2 synes jeg er fet! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Inna Di Lights er veldig deilig sommermusikk. Lenke til kommentar
Toadso Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Immortal Technique er en gud av rap Hvis du ikke vet hvem det er og samtidig liker hip-hop/rap. Da har du gått glipp av noe stort. Technique har vanvittige gode tekster om amerikansk kultur, religion og konspirasjonsteorier. melodiene og rytmen i låtene er veldig energiske samt dyster. Jeg får en old - school gangsta rap følelse av musikken hans. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som har noe tysk rap å anbefale? Har hørt litt av Sido, Bushido, Fler, Chakuza, Eko Fresh og Aggro Berlin siden jeg har en tysk kamerat. Trenger litt ny musikk Akkurat nå går det mest i Gang Starr og De La Soul. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 SKAVVI TAEN ANTI'AMRIKANSK DAANS Det er fint å spore av. hallo. det nå du skal svare 'JAA' Det absolutt verste av profesjonell norsk hiphop imo. For et slitsomt møl. TOMMY TEE APPROVES dette er kanskje ikke den beste sangen deres, men de har noen genistreker som asfaltevengeliget, nesevise, bombefly, spis de rike osv. dessuten er tekstene jævli bra. tar heller det her enn all den dritten som regjerer norsk hip-hop idag anyday Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Se filmen hos Youtube Noen nevnte Pete Rock og CL Smooth, liker denne^^ låta svært godt . Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-4...h&plindex=1 Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg mener også at GP er noe av det bedre innenfor norsk rap. Men synes Holdning over Underholding var bedre enn Fred, Frihet & alt Gratis, synes den ble litt for... antimerikansk . Hører på "Tinghusblues" akkurat nå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 [Jeg vet ikke om noen av dere ser på/har sett Boondocks, men Asheru er en av mine absolutt favorittrappere for tiden: Skaffa meg Asheru & Blue Black - Soon Come for en stund sida. Godalbum. Hva gjør Asheru i Boondocks? Noen som har noe tysk rap å anbefale? Har hørt litt av Sido, Bushido, Fler, Chakuza, Eko Fresh og Aggro Berlin siden jeg har en tysk kamerat. Trenger litt ny musikk Akkurat nå går det mest i Gang Starr og De La Soul. Æh, Fler er helt forferdelig. Sjekk ut: Azad Curse Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hehe Fler ja .. Takker Litt kult med You know my steez sample i den Azad-videoen da. Endret 2. november 2007 av Økonom Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Madcon drepte nettopp alt som heter Idol på TV2. Er ikke noe vits å vise noe annet enn reprisene over og over igjen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Madcon drepte nettopp alt som heter Idol på TV2. Er ikke noe vits å vise noe annet enn reprisene over og over igjen. hmmm? Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 på vegne av oss som ikke gidder å se på drittprogram generelt: hva skjedde? Madcon er jævli bra Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg anbefaler dere alle å høre på HW Radio nå. Onyx spiller masse godlåter. Represent. Støtt. Osv. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 på vegne av oss som ikke gidder å se på drittprogram generelt: hva skjedde? Madcon er jævli bra De framførte bare "Beggin" rett og slett. Gull.. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 på vegne av oss som ikke gidder å se på drittprogram generelt: hva skjedde? Madcon er jævli bra De framførte bare "Beggin" rett og slett. Gull.. ah, fikk med meg den på Thomas & Harald forrige uke(?). den er dritfet Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Skaffa meg Asheru & Blue Black - Soon Come for en stund sida. Godalbum. Hva gjør Asheru i Boondocks? Rapper på introen. Grunnen til at jeg tok med Boondocks var at jeg ikke har sett Asheru nevnt en eneste gang i denne tråden, og kanskje noen kunne oppdage han gjennom Boondocks. Ikke mer enn det. Se filmen hos Youtube Yess, det svinger. Endret 3. november 2007 av HorSe Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Madcon er veldig, veldig bra. Beggin' er helt konge Hva synes dere om Erik & Kriss egentlig? Synes de har noen catchy låter, men ikke noe spesielt. Liker nye låta Dra Tilbake ganske godt. Endret 3. november 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 thendrup: Ønsker du å nevne korte de 10 feteste låtene dine innad denne kategorien? Er på jakt etter noe som holder kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg