Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Skandinavias beste rapper Ken Ring er ute med nytt album - Äntligen Hemma. Jeg digger det, men er fanboy da ^^

 

 

Om noen, mot formodning, ikke har sjekket ut Ken før, anbefaler jeg albumet "2 legender utan penger" (prod. Tommy Tee), da jeg synes at man må ha litt kjennskap til personen og artisten Ken for å få fullt utbytte av det siste albumet.

 

En låt som imidlertid anbefales sterkt fra det siste albumet er den følelsesladde "Bryter tystnaden", som handler om at han ikke får lov å møte sin datter Rebecca på 6 år, av moren. Dette er en situasjon som dessverre er tilfelle for altfor mange menn i "sosialdemokratiske" Sverige og Norge. En kamerat av meg skal i rettsak i morgen for å få samvær med sin datter.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oovz: Jeg hadde dratt på flekken for å se Premo i Oslo den helgen, men dessverre er jeg ikke fylt 20 enda.

 

Angående NYG'z, se lengre bak i tråden. Der har du musikkvideon. Albumet deres er allerede ute og inneholder flere Premo-tracks. Det heter ''NYG'z - Welcome 2 G-Dom.''

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Oovz: Jeg hadde dratt på flekken for å se Premo i Oslo den helgen, men dessverre er jeg ikke fylt 20 enda.

 

Angående NYG'z, se lengre bak i tråden. Der har du musikkvideon. Albumet deres er allerede ute og inneholder flere Premo-tracks. Det heter ''NYG'z - Welcome 2 G-Dom.''

Og jeg som tenkte jeg var først ute fordi jeg nettopp hørte den...jaja, skader vel ikke å poste en godlåt to ganger :)

 

Kjipt med 20-årsgrense...jeg tok toget til Bergen forrige gang han var i Norge, og de 12 timene frem og tilbake var lett verdt det. Til dere som har muligheten, kom!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...