Aiven Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Skandinavias beste rapper Ken Ring er ute med nytt album - Äntligen Hemma. Jeg digger det, men er fanboy da ^^ Om noen, mot formodning, ikke har sjekket ut Ken før, anbefaler jeg albumet "2 legender utan penger" (prod. Tommy Tee), da jeg synes at man må ha litt kjennskap til personen og artisten Ken for å få fullt utbytte av det siste albumet. En låt som imidlertid anbefales sterkt fra det siste albumet er den følelsesladde "Bryter tystnaden", som handler om at han ikke får lov å møte sin datter Rebecca på 6 år, av moren. Dette er en situasjon som dessverre er tilfelle for altfor mange menn i "sosialdemokratiske" Sverige og Norge. En kamerat av meg skal i rettsak i morgen for å få samvær med sin datter. Endret 25. oktober 2007 av AvieN Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som har noe å anbefalle som ligner på denne? : Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen her som hører på Black Moon? Black Moon - Stay Real Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Om du har fulgt med litt i denne tråden så veit du at det er det. Endret 25. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Er ofte innom her, men har ikke sett dem nevnt noe særlig, men det er vel bare meg Noen som har lignende artister å anbefale? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg hørte denne på National Rap Show nå nettopp. Premo=god DivShare File - nygz - ya dayz r numbered-prod. by dj pre.mp3 Og angående Premo: Jeg kommer fra Danmark for å få det med meg. Det bør dere også gjøre. Endret 26. oktober 2007 av Oovz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Oovz: Jeg hadde dratt på flekken for å se Premo i Oslo den helgen, men dessverre er jeg ikke fylt 20 enda. Angående NYG'z, se lengre bak i tråden. Der har du musikkvideon. Albumet deres er allerede ute og inneholder flere Premo-tracks. Det heter ''NYG'z - Welcome 2 G-Dom.'' Endret 26. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Oovz: Jeg hadde dratt på flekken for å se Premo i Oslo den helgen, men dessverre er jeg ikke fylt 20 enda. Angående NYG'z, se lengre bak i tråden. Der har du musikkvideon. Albumet deres er allerede ute og inneholder flere Premo-tracks. Det heter ''NYG'z - Welcome 2 G-Dom.'' Og jeg som tenkte jeg var først ute fordi jeg nettopp hørte den...jaja, skader vel ikke å poste en godlåt to ganger Kjipt med 20-årsgrense...jeg tok toget til Bergen forrige gang han var i Norge, og de 12 timene frem og tilbake var lett verdt det. Til dere som har muligheten, kom! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Satt og hørte på NRS på P3 i går, hørte en sang med godfather beat Noen som vet navnet på sangen, og ja jeg vet det finner en tråd om slikt... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Satt og hørte på NRS på P3 i går, hørte en sang med godfather beat Må nok beskrive sangen litt mer nøyaktig. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 fått på hjernen: Lenke til kommentar
Tolsky Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Heftig sang med fresh video Endret 27. oktober 2007 av Tolsky Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har fått litt sansen for gang starr og mop. Noen som har noen andre grupper å anbefale? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har fått litt sansen for gang starr og mop. Noen som har noen andre grupper å anbefale? EPMD, Mobb Depp(de gamle sakene), Little Brother, Wu Tang Clan, og muligens Dead Prez . Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ny låt fra Jay-Z og Nas, skal være på kommende albumet til Jay-Z; American Gangster. Veldig skuffende låt spør du meg. Link: http://kingsize.no/kingsize/index.php?acti...d=6591&sc=2 Endret 29. oktober 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ble veldig skuffet jeg også, ikke samme kvalitet som Blue Magic og Roc Boys fra American Gangster. De to sangene liker jeg forøvrig veldig godt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Talib Kweli & DJ Quik - Put It In The Air Se filmen hos Youtube Endret 29. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tar over Thendrup! Han må nesten vike for denne gang. Tune in! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Will do! Tuned in. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Du redder dagen! Til den grad en dag kan reddes når PC-en er gått til helvete. Edit: Sammen med all musikken min. Endret 29. oktober 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg