Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ^ Second that, my friend Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei, nå har ENDELIG stippendet kommet, og jeg vil gjerne utvide horrisonten litt mer. Jeg har hørt noen sanger her og der av geto boys, gang Starr, Wu tang clan, dizzee rascal og kjøpte meg i dag Mobb deep The Infamous plata, meget fornøyd Men som dere ser er det litt av en blanding. Jeg har noen spørsmål da, for jeg skal endelig gjøre alvor av påstandene mine om å anskaffe meg noe nytt å sette tennene i, har andre artister jeg skal kjøpe meg noen skiver av, men de er jeg ganske sikker på. Det er disse jeg føler meg litt usikker på . Så jeg fyrer bare løs: 1) som førstegangskjøper, hvilke plate av Wu tang clan burde jeg skaffe meg? 2) Samme her, bare Gang starr 3) Samme spørsmål, bare geto boys 4) Samme, bare Dizzee 5) A tribe called quest var ikke så ille det heller, noen forslag der? 6) Noen andre artister/grupper dere kan anbefale meg, innen for samme ''sjanger'' som disse gruppene, som dere kan se, så liker jeg det litt ''hardt'' for det meste i alle fall Endret 23. oktober 2007 av Larusso Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har hørt siste plata til Killah Priest? - The Offering. Helt fantastisk mener nå jeg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) :1) som førstegangskjøper, hvilke plate av Wu tang clan burde jeg skaffe meg? Enten 36 Chambers, siden det var deres første, eller de to beste Liquid Swords og Only Built 4 Cuban Linx.... Eller alle tre, når du først er i gang. 5) A tribe called quest var ikke så ille det heller, noen forslag der? The Low End Theory og Midnight Marauders. Om du ikke liker dem skal jeg personlig gi deg penga tilbake. 6) Noen andre artister/grupper dere kan anbefale meg, innen for samme ''sjanger'' som disse gruppene, som dere kan se, så liker jeg det litt ''hardt'' for det meste i alle fall Tja, prøv Black Moon - Enta da Stage og Smif-N-Wessun - Da Shinin. Både hardt og chill på en gang. Endret 23. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 :1) som førstegangskjøper, hvilke plate av Wu tang clan burde jeg skaffe meg? Enten 36 Chambers, siden det var deres første, eller de to beste Liquid Swords og Only Built 4 Cuban Linx.... Eller alle tre, når du først er i gang. 5) A tribe called quest var ikke så ille det heller, noen forslag der? The Low End Theory og Midnight Marauders. Om du ikke liker dem skal jeg personlig gi deg penga tilbake. 6) Noen andre artister/grupper dere kan anbefale meg, innen for samme ''sjanger'' som disse gruppene, som dere kan se, så liker jeg det litt ''hardt'' for det meste i alle fall Tja, prøv Black Moon - Enta da Stage og Smif-N-Wessun - Da Shinin. Både hardt og chill på en gang. Takker for svar Men jeg er enda ikke sikker på geto boys, dizzee rascal og Gang starr, noen andre som har noen forslag her? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gang Starr-tips: Albumene ''Hard to Earn'' og ''Moment of Truth''. Merkelig nok tok det 9 år før de solgte til gull, det var med ''Moment of Truth.'' Aldri ble det platina heller på denne fantastiske duoen. Noen ganger så liker jeg Guru bedre enn Nas. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gang Starr-tips: Albumene ''Hard to Earn'' og ''Moment of Truth''. Merkelig nok tok det 9 år før de solgte til gull, det var med ''Moment of Truth.'' Aldri ble det platina heller på denne fantastiske duoen. Noen ganger så liker jeg Guru bedre enn Nas. Okey, takker her også skal sjekke ut alle tipsene, og keep em comming når det gjelder dizzee og geto boys Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 DJ Premier (DJ i Gang Starr)-tips: Har laget album med Jeru som bør sjekkes ut: ''Wrath of the Math'' og ''The Sun Rises in the East''. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 DJ Premier spiller på RÅ i nær fremtid, hvis ikke jeg husker veldig, veldig feil. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Stemmer det. I morgen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hey, jeg har hukommelsen i orden Noen her som hører på Joell Ortiz? Husker jeg leste at han var det nye store, så hørte jeg aldri mer. Hørte litt av skiva i går kveld, lover veldig bra Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har hørt siste plata til Killah Priest? - The Offering. Synes iværtfall låta from then till now av han er himmelsk bra. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den låta er fra Heavy Mental, da. Men himmelsk bra er den. Dagens låt: DJ Muggs vs GZA - General Principles Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har hørt siste plata til Killah Priest? - The Offering.Helt fantastisk mener nå jeg. Top 3 i år, imo. (Koserap på hw-radioen ) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ny video fra Common! I Want You. Morsomt med innslag av Alicia Keys og Kanye West. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Okey, takker her også skal sjekke ut alle tipsene, og keep em comming når det gjelder dizzee og geto boys Ghetto Boys - Grip It On That Other Level Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) 4) Samme, bare Dizzee Begynn med Boy In Da Corner, som er det første og helt definitivt det beste av de tre albumene hans. Endret 24. oktober 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Takker for hjelpen med å finne ut hvilke plater jeg burde skaffe meg, dette skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gi oss tilbakemeldinger når du har fått hørt gjennom litt, da. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jepp, det skal jeg nok gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg