Propaganda Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 beklager,trudde du bare dreiv å spamma....my bad! yo Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 beklager,trudde du bare dreiv å spamma....my bad! yo hehe, går bra.. men for alle dere Hip Hop elskere, skjekk ut RJD2. han lager så mye phett, hiphop, trip-pop, underground rap, alternative rap, mixer jævlig mye Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 beatskitsa hans er fete Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 beklager,trudde du bare dreiv å spamma....my bad! yo hehe, går bra.. men for alle dere Hip Hop elskere, skjekk ut RJD2. han lager så mye phett, hiphop, trip-pop, underground rap, alternative rap, mixer jævlig mye RJD2 Dj shadow har mye bra også, verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hører sinnsykt mye på de gamle Snoop Dogg sangene for tia... blei frelst på nytt etter at jeg så han på Roskilde...konserten hans var drit bra... The Game var derimot noe av det værste jeg har sett og hørt....gikk etter 5 minutter... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hmm sysn The game er ok jeg men hørte han ikke live da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hmm sysn The game er ok jeg men hørte han ikke live da jeg snakket om konserten hans,ikke det han har gitt ut... hele konserten handla om å disse 50 cent mest mulig,og stå å drikke... det blei rett og slett for dumt.... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Lurte på hva slags meninger dere andre på forumet har om; House Of Pain - Jump Around ? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Kan svare litt på det:)Rap ligger under hip hop, så å si at all rap er hip hop er riktig på en måte Er det hip hop når det rap'es i rock? rage against the machine (gjør vel det?) osv, Og hva med den utgaven modern talking - your my heart, your my soul osv? :!: hehe godt poeng Hiphop er en hel kultur som omfatter mye mer enn rap. Den omfatter bla. grafitti og breakdancing blæ, noen som hadde sagt det før... Endret 17. august 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er forskjellen med East coast hip hop og West coast hip hop?Det eneste jeg vet er East kommer fra østkysten av USA og West vestkysten... 50 Cent ruler! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 For øyeblikket går det mye i MF Doom og lignende, har akkurat anskaffet meg alle cdene hans (tror jeg), og de er barske! MadLib og Lord Quas er også verdt å nevne! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kan svare litt på det:)Rap ligger under hip hop, så å si at all rap er hip hop er riktig på en måte Er det hip hop når det rap'es i rock? rage against the machine (gjør vel det?) osv, Og hva med den utgaven modern talking - your my heart, your my soul osv? :!: hehe godt poeng Hiphop er en hel kultur som omfatter mye mer enn rap. Den omfatter bla. grafitti og breakdancing blæ, noen som hadde sagt det før... som det har blitt sagt flere ganger,så er hip-hop mer enn bare en musikk sjanger,det er en egen kultur,med flere elementer (musikk,graffiti,breakdance,turntables) er du interesert i bare musikken innenfor hip-hop anbefaler jeg boken Hip-Hop Hoder,og er du interesert i graffiti,så er Cecilie Høygård's bok ; Gategallerier veldig bra. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva er forskjellen med East coast hip hop og West coast hip hop?Det eneste jeg vet er East kommer fra østkysten av USA og West vestkysten... Kan diskuteres. Men sånn generelt tror jeg at: I West coast rap har mye dypere og feitere beats. Skikkelig gansta. Sånn som 2 pac. East coast har tedenser til å bli sånn sjapp hiphop. Men diry south derimot, er veldig sjapp rapping med mye synging.. Sånn som jeg har fått det med meg Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sjekk ut: Cannibal Ox, spesielt Cannibal Ox - The Cold Vein skiva. Aesop Rock - alt! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva er forskjellen med East coast hip hop og West coast hip hop?Det eneste jeg vet er East kommer fra østkysten av USA og West vestkysten... Kan diskuteres. Men sånn generelt tror jeg at: I West coast rap har mye dypere og feitere beats. Skikkelig gangsta. Sånn som 2 pac. East coast har tedenser til å bli sånn kjapp hiphop. Men diry south derimot, er veldig kjapp rapping med mye synging.. Sånn som jeg har fått det med meg jeg hater skrivefeil....selvom jeg kan egne innimellom,og jeg hater de også Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg hater skrivefeil....selvom jeg kan egne innimellom,og jeg hater de også Det var hverfall 3 skrivefeil i ditt innlegg da! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 rap er bra(mye dritt, men mye bra!!) jeg hører mest på metal å sånt, men jeg er ikke "closed minded" å hører litt på rap favoritter: Eminem Snoop Dogg Nelly å sånt (Bare får å ha sagt det, jeg prøver ikke å terrorisere tråden, jeg liker ærlig talt rap! ) Se om du klarer å finne låte T.R.I.C fra bandet Otep. Så finner du kanskje det beste av dine to verdener. Og finner du videoen på nette, så er den bare konge!! Utrolig fasinerende å se på. Ok, fant det faktisk for deg: http://www.otep.com/video.asp Men den videoen der har blitt klippet på nytt. Den jeg så på TV for noen år siden var bare hun som rappet hele tiden, skikkeig closeup av øyne og munnen. Var fasinerende å se henne artikulere hele greia. Og joda..er hip hop fan selv..har hørt på RAP og hip hop siden tidlig 90 tall. Første fasinasjonen kom vel med det første kommersielle gjennombrudet... Walk this way med RUN DMC. AKIRA hey, takk skal du ha Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg hater skrivefeil....selvom jeg kan egne innimellom,og jeg hater de også Det var hverfall 3 skrivefeil i ditt innlegg da! Pek ut de 3 skrivefeilene mine da? Og jeg sa jeg hadde mine egne innimellom,så er ikke vits å bli furten Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Pek ut de 3 skrivefeilene mine da? Og jeg sa jeg hadde mine egne innimellom,så er ikke vits å bli furten Furten kan du være selv. jeg hater skrivefeil..(ikke mellomrom!)..selvom jeg kan egne innimellom,(her er det heller ikke mellomrom) og jeg hater de også (her er det ikke punktom) Peker! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 :!: :!: den er grei,les igjennom posten din en gang til du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg