Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde aldri hiphop var min greie, men jeg har så sykt dilla på Brown Skin Lady.

Se her ja!

 

Mange som forbinder hiphop med det kommersielle nå om dagen, dessverre, derfor alt det negative pga. handlingen i sangene er om penger, status, damer, biler, hus, formue, klær og smykker.

 

Thendrup gjør rett i å anbefale resten av albumet - og jeg vil videre anbefale en gruppe ved navnet A Tribe Called Quest. Ser at du vil ha sanger i samme stil som Black Star, da er Lauryn Hill tingen, samt gruppa The Fugees som hun var medlem i. :)

 

 

Edit: Dagens tips: Pete Rock & CL Smooth - Take You There.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Se her ja!

 

Mange som forbinder hiphop med det kommersielle nå om dagen, dessverre, derfor alt det negative pga. handlingen i sangene er om penger, status, damer, biler, hus, formue, klær og smykker.

Fant ut dette. Kan ikke si den liste-hiphopen representerer sjangeren så bra. Gleder meg til å sjekke ut mer, så har noen noen hete tips må de skrike ut. Jeg liker å sjekke ut nye ting.

 

Mens vi er inne på det. Hvor er samplet i begynnelsen fra?

"Even my conditioning has been conditioned"

Har ikke den fjerneste aning. =P

Lenke til kommentar
Har aldri vært verdens største fan av The Game, men denne her synes jeg er meget bra.

 

Se filmen hos Youtube

 

Han har også flere gode, som feks. Hate it or Love it sammen med 50.

 

Noen som har mer peiling som kan anbefale The Game tracks som er over middels?

 

 

Hmm, The Documentary skiva er feit som fy..men hvis du søker litt, se om du finner Hate it or love it (street remix), og 300 bars and running..sistnevnte er syyyk.

 

edit: og Loeve, verken Dreams eller Hate it or love it er på Doctor's Advocate..så den blir litt feil :p

Endret av Thomas`
Lenke til kommentar
Nye Madcon-låta er DEILIG! Sjekk ut på http://www.myspace.com/madconspace

 

Fet, sitter bare å danser i stolen her jeg. "Beggin, beggin youooooooooooo"

 

 

Da liker du kanskje den her og, den den er basert på.

 

 

 

 

Sjekka forresten ut Electric Relaxation av ATCQ nettopp.. Utrolig bra sang, en av de beste jeg har hørt på lang tid.. Noen som har noen tips til noen andre bra ATCQ sanger jeg bør sjekke ut ?

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Sjekka forresten ut Electric Relaxation av ATCQ nettopp.. Utrolig bra sang, en av de beste jeg har hørt på lang tid.. Noen som har noen tips til noen andre bra ATCQ sanger jeg bør sjekke ut ?

 

Kan jo egentlig liste opp alt som ligger på youtube, men det blir litt for mye. Her er i hvertfall noen par golåter. Anbefaler deg å sjekke ut alle albumene dems og.

 

 

I Left My Wallet in El Segundo

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Bonita Applebum

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Lyrics To Go

 

 

 

Verses From the Abstract

 

 

 

Scenario

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...