Random Hero Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fikk en sang av en kompis, CNN feat MOP - Stompdashitoutu. Noen som har hørt den? Det er en av de beste sangene jeg har hørt på lenge Også lurte jeg på en liten ting; Det er kansje noen som har hørt den sangen der noen har tatt en Halvdan Sivertsen og en MOP sang og miksa det sammen til en utrolig bra sang... er det noen som vet hva MOP sin sang som blir brukt der egentlig heter? Sangen kan høres her. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Laster ned Thomax The Remix Files vol. 2 nå, visste ikke at den var ute før nå. Liker vol. 1 veldig godt, hvis dere ikke har sjekket det ut enda; http://www.myspace.com/thomaxbeats Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jobber i platekompaniet, og fant i går ut at jeg aldri hadde hørt noe nevneverdig på Jedi Mind Tricks Tenkte derfor jeg skulle spille en plate i går, og endte på 'Servants In Heaven, Kings In Hell'-plata. Satan, så bra Endte med å spille den 2,5 ganger i løpet av 4 timer. Hvordan er denne plata i forhold til de andre skivene? Anbefalinger? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Jeg tror jeg nevnte for noen sider sida at Violent by Design er deres beste album. Overlegent. Tune inn på HW Radio så skal jeg spille noen låter fra den plata for deg. Endret 16. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Okei, er du på HW fra 8? Dvs nå Edit: Faen, så ikke på tidspunkt. Måtte stikke rett etter jeg hadde posta, så fikk ikke med meg at du skulle spille. Får ta det en annen gang Endret 16. oktober 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå spiller jeg! (Men mixingen er kanskje litt uggen innimellom... Haha, nettopp stått opp.. Faen er vekke ><) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Laster ned Thomax The Remix Files vol. 2 nå, visste ikke at den var ute før nå. Liker vol. 1 veldig godt, hvis dere ikke har sjekket det ut enda; http://www.myspace.com/thomaxbeats Uhu! Er storfan av den første. Halvdan siverertsen remixen er også kongerå! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Volum 2 var også veldig fett. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå spiller jeg! (Men mixingen er kanskje litt uggen innimellom... Haha, nettopp stått opp.. Faen er vekke ><) Haha, fet Afu-Ra-låt. Judas Priest sampling, gitt :] Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Haha, elsker den^_^ (og bare så dere vet det, jeg ler av de to neste sangene) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Likte Witchdoctor - King of the Beast. Keep up the good work! Der kom det jo også en sang med fin beat. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk en sang av en kompis, CNN feat MOP - Stompdashitoutu.Noen som har hørt den? Det er en av de beste sangene jeg har hørt på lenge Også lurte jeg på en liten ting; Det er kansje noen som har hørt den sangen der noen har tatt en Halvdan Sivertsen og en MOP sang og miksa det sammen til en utrolig bra sang... er det noen som vet hva MOP sin sang som blir brukt der egentlig heter? Sangen kan høres her. Hei, Det er G Building av M.O.P Kongefet remix, forøvrig. Beaten til Sivertsen er bedre enn originalen imo :!: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, Det er G Building av M.O.P Kongefet remix, forøvrig. Beaten til Sivertsen er bedre enn originalen imo :!: Tusen takk Remixen var en del bedre ja Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jehst - Nuke Proof Suit, feit låt og artig video Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Kul sang! Det blir Premier-session på 8002 fra kl. 19.00! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Sitter å hører på i bakgrunnen mens jeg ser fotballmagasinet før landskampen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) hmm, bare jeg som har reagert på pianospillingen i Lil Wayne - Sky's the limit, spessielt i introen er veldig veldig lik Mike Jones - Mr. Jones? Og tror jeg har en rar versjon av "Skye's the limit" for er akkurat som en ringetone i bakgrunnen noen steder, spess rundt 2min, er det der orginalt eller er det bare noe fuck med min verson? Og da spiller selfølgelig "ringetonen" Mr. Jones =/ Endret 17. oktober 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er ganske grønn på Hip Hop, men sitter nå og nyter Thomax sin mashup av Halvdan Sivertsen Og M.O.P. Har funnet ut at Hip Hop med strykere er virkelig tingen. Noen som kan anbefale meg noe lignende - altså hip hop med strykere ? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Cunnin Lynguists, kan vel høre sangen lynguistics først. Fet sang. Endret 17. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Og om du skal ha noe litt mer "storslagent" i mangel av et bedre ord, kan du sjekke ut Jedi Mind Tricks etterpå... (men liker personlig CL bedre enn JMT) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg