Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Tha Carter III kommer i desember. Kan by på navn som Enrique Iglesias, Jim Jones, Juelz Santana, Justin Timberlake, Kanye West, The Game og Baby.

Gleder meg faktisk, han er en av de få artistene i dag jeg liker.

 

Album cover: (?)

 

carter3_S.jpg

 

En ting jeg lurer på; er de tatoveringene ekte?

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri tatt noen tatoveringer selv, men å tatovere øyenlokkene kan umulig være særlig digg. Tviler på at de er ekte.

 

Når det er sagt, skal jeg nok sjekke ut dette albumet også, ettersom han som regel har noe interresant å komme med innimellom.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått en større innblikk i Golden Era av våres elskede sjanger hiphop, takket være Thendrup. :)

 

Eksempler som Main Source, A Tribe Called Quest, Black Moon og Pete Rock sammen med CL Smooth. Det er virkelig kult å høre Nas sin første recording med Main Source. :)

 

Edit: Hiphop på 8002 nå!

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Skjønner ikke en dritt jeg, BET Awards er jo den 17. oktober?

 

Edit: Aah, fant ut av det nå. Det var i går, men det går på TV den 17. Håper forresten ikke at Dizzee vinner Best UK Act, må si at JME eller Wiley fortjener det mye mye mer. Dessverre er nok sjansen for at Dizzee vinner sånn ca. 90%.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Skjønner ikke en dritt jeg, BET Awards er jo den 17. oktober?

 

Edit: Aah, fant ut av det nå. Det var i går, men det går på TV den 17. Håper forresten ikke at Dizzee vinner Best UK Act, må si at JME eller Wiley fortjener det mye mye mer. Dessverre er nok sjansen for at Dizzee vinner sånn ca. 90%.

 

De trenger minst en uke på å redigere bort alle Fuck-ordene alle rapperne sier konstant. Også inni låtene. :p

Lenke til kommentar

Hey hey, har på en måte falt ut av denne tråden fordi jeg er jævlig lei samme diskusjonene hver 30 side. Finnes grenser for hvor mange ganger man kan diskutere tupac osv. Men så kommer det noe bra innimellom som får meg til og holde litt følge....

 

Anywho har endelig fått fingen ut til og sjekke common og Talib albumene og dette liker vi, common gjør greien sin og det funker. Talib skiva har jeg ikke hørt så mye enda, men skal gi den et par gjennomlyttinger før jeg lager meg en mening. Og UGK skiven som droppet tidligere er dødsfeita, alle som ikke har sjekket den do it.

 

 

Og den Carter 3 lineupen var bare merkelig :S Greit weezy er litt salgshore, men blah. Justin Timberlake har jeg ut av ørene sammen med akon og resten av refreng stjernene. Men tror weezy klarer og levere noe bangin, for carter 1 og 2 er skikkelig snasne saker.

 

Slenger med et par videoer mens jeg er innom ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Haha. :wee:

 

Noen som har fått hørt gjennom det nye Little Brother-albumet ennå? Det leaka her om dagen, ifølge ryktene gjorde Phonte det sjøl faktisk, uten at jeg veit hvor korrekte de ryktene er. Uansett, etter første gjennomlytting: Litt skuffende, noe bra og noe dårlig. De beste låtene var Good Clothes, den med Lil Wayne og de to siste. Men jeg føler på meg at dette er et album som vokser etter flere gjennomlyttinger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...