Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale noe fransk hip hop?

 

Eller øst europeisk for den skyld... :)

9646036[/snapback]

Arsenik, Akhenaton, Saïan Supa Crew.

9646095[/snapback]

Har 7 album med MC Solaar, veldig mye bra. Skjønner ikke en pøkk da men, veldig god flyt og chille beats ;)

 

edit: Om jeg skal anbefale ett, blir det Prose Combat fra 1994.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff - har fått "hung up" på ei låt - men får ikke med meg hvem som rapper: "murder was the case - and they blamed me"........

 

Og google it: i 1994 hadde Snoop denne låta med i en film....

 

Anywhy - dette er second edition, med flere rappere.....

men hvem?

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Uff - har fått "hung up" på ei låt - men får ikke med meg hvem som rapper: "murder was the case - and they blamed me"........

 

Og google it: i 1994 hadde Snoop denne låta med i en film....

 

Anywhy - dette er second edition, med flere rappere.....

men hvem?

9646827[/snapback]

 

Er Snoop med på tracken i det hele tatt, eller er det en helt "ny" versjon?

Lenke til kommentar
Med tanke på uthenging av personligheter kanskje, men nå var det snakk om  penger og fame, han er vel ikke den som fronter det i aller høyeste grad. Det er i alle fall mitt inntrykk.

9645409[/snapback]

Der har du så absolutt rett. Men så kan du også se det på en annen måte: Han skjeller ut andre, fordi han vet hvor stor han er selv. Og da går jo det litt under at han briefer med sin "fame".

 

Men men. Samme det. Hip hop er ' :thumbup: ' uansett!

9645455[/snapback]

Ehhh det var i begynnelsen at han skjellte ut allesammen. Når han ble større gikk det gradvis over. Dessuten skjeller han kun ut det han ikke liker med de ulike personene. Man trenger ikke å kjenne en person for å ha dannet seg et inntrykk av dem eller vite hva de står for.

Lenke til kommentar
Ehhh det var i begynnelsen at han skjellte ut allesammen. Når han ble større gikk det gradvis over. Dessuten skjeller han kun ut det han ikke liker med de ulike personene. Man trenger ikke å kjenne en person for å ha dannet seg et inntrykk av dem eller vite hva de står for.

9647571[/snapback]

Kan hende det, men det forandrer ikke mitt syn på Eminem.

Han virker til tider veldig umoden. Synd dama mi liker han så godt :hrm:

Lenke til kommentar
Ingen kan måle seg med tekstene til Tupac. Uansett!

Mange som har virkelig gode tekster, men Tupac var (og er fortsatt) den beste.

 

 

hvordan er tupac's tekster best? uansett hvordan du ser på det, klarer jeg ikke se de tekstene som i nærheten av best..

9653910[/snapback]

 

Whaat? Hva synes du er best da?

9654629[/snapback]

 

Det spørs hva du er ute etter... 2pac var teknisk svært middelmådig.. Ville ikke kalt han særlig 'dyp' heller, men han var poetisk og viste masse følelser.. Litt som en mainstream MF Grimm uten alle de fete metaforene, og med en mindre interesant livshistorie... Chino XL på sanger som Kreep, What Am I og Skin er også bedre enn det meste pac har gjort.. K-Rino - Amnesia... Historien og følelsene i den sangen > en hvilken som helst 2pac sang.

 

Og teknisk... Chino XL, Kool G Rap, Big Daddy Kane, Rakim, Big L, Big Pun, Canibus + maaaange andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...