Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Wu-Tang Clan, Cunninlynguists, Jedi Mind Tricks for å nevne noen.

Masta Ace, Gangstarr, De La Soul, Common, Dangerdoom.

 

Slike som bare rapper om penger som du sier er slike som 50 Cent, G-Unit, Eminem og de som spilles på radioen hele tida.

9645190[/snapback]

Der er vi enige! :D

 

50 Cent, Young Buck og de derre kan jo ha seriøse låter de også, da...

Eminem er ikke seriøs for fem øre :sick:

Har du hørt på Eminem eller? Han rapper slett ikke bare om penger.

Nas kan jo brukes som et prakteksempel, han har ofte gode budskap i tekstene sine.

9645292[/snapback]

Enig med deg. Nas er ok.

Eminem rapper ikke bare om penger nei. Han må jo gjøre narr av mennesker han aldri har snakket med også. Det gjør meg kvalm.

 

Gjorde Tupac narr av noen, så var det ikke for å være morsom, da var det for blodig alvor. Eneste rapperen jeg vet om som har samme sinne som Tupac, må være DMX. Ganske lik stil har de også. Elsker de begge!

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OlaTK: Egentlig litteranne enig med deg der, tenkte meg om 2 ganger før jeg skrev Eminem, men siden han blir litt sett på som en "mainstream"-fyr så tenkte jeg jeg kan jo slenge på ham. Men ok, tar det tilbake da. Men han har tapt seg VELDIG.

 

NAS ja, han lager ordentlige saker, akkurat som de jeg nevnte ovenfor.

Lenke til kommentar
OlaTK: Egentlig litteranne enig med deg der, tenkte meg om 2 ganger før jeg skrev Eminem, men siden han blir litt sett på som en "mainstream"-fyr så tenkte jeg jeg kan jo slenge på ham. Men ok, tar det tilbake da. Men han har tapt seg VELDIG.

 

NAS ja, han lager ordentlige saker, akkurat som de jeg nevnte ovenfor.

9645335[/snapback]

Joda. Eminem har noen seriøse låter, men allikevel. Det som gjør at fyren faktisk selger plater er jo bare ren skjær idioti. Hvor mange rappere løper rundt med plastrumper i musikkvideoene sine? Jo, ÉN! Og hvem er det? Jo, Mr. Shady :roll:

 

Det først albumet til Eminem, var ok. Resten av de, var dårlige, med unntak av noen låter hvor ANDRE gjorde de bra.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Med tanke på uthenging av personligheter kanskje, men nå var det snakk om  penger og fame, han er vel ikke den som fronter det i aller høyeste grad. Det er i alle fall mitt inntrykk.

9645409[/snapback]

Der har du så absolutt rett. Men så kan du også se det på en annen måte: Han skjeller ut andre, fordi han vet hvor stor han er selv. Og da går jo det litt under at han briefer med sin "fame".

 

Men men. Samme det. Hip hop er ' :thumbup: ' uansett!

Lenke til kommentar
Med tanke på uthenging av personligheter kanskje, men nå var det snakk om  penger og fame, han er vel ikke den som fronter det i aller høyeste grad. Det er i alle fall mitt inntrykk.

9645409[/snapback]

Der har du så absolutt rett. Men så kan du også se det på en annen måte: Han skjeller ut andre, fordi han vet hvor stor han er selv. Og da går jo det litt under at han briefer med sin "fame".

 

Men men. Samme det. Hip hop er ' :thumbup: ' uansett!

9645455[/snapback]

 

Untatt Southside, der suger det meste untatt Ludacris og kanskje et par stykker til :p

 

 

*gjemmer seg for KissaMcDuck* :tease:

Lenke til kommentar
Det er jo masse bra fra Sør!  :realmad:

 

Lil' Wayne og Young Buck  :yes:

9645566[/snapback]

 

Young Buck var grei nok på den første skiva si, men det var ikke akkurat noen Illmatic det heller. Lil Wayne mener jeg er rimilig wack, og både aksenten og den arrogante oppførselen hans går meg på nervene. For å sitere Juelz Santana Feat Lil Wayne - Black Republicans parodien som McDuck postet for noen sider siden Wayne -"If Im the best alive, no ones living then" :tease: .

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Med tanke på uthenging av personligheter kanskje, men nå var det snakk om  penger og fame, han er vel ikke den som fronter det i aller høyeste grad. Det er i alle fall mitt inntrykk.

9645409[/snapback]

Der har du så absolutt rett. Men så kan du også se det på en annen måte: Han skjeller ut andre, fordi han vet hvor stor han er selv. Og da går jo det litt under at han briefer med sin "fame".

 

Grunnen til at han langet ut mot andre var for å sjokkere, fordi det var gimmicken hans, med Slim Shady-alter egoet. Nå om dagen rapper han bare om dattra si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...