hsds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt på jedi mind tricks i det siste.. Hvilke album kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt på jedi mind tricks i det siste.. Hvilke album kan dere anbefale? 9636505[/snapback] Det aller meste fra Servants in heaven, Kings in hell. Mye bra på Visions of Ghandi og Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt på jedi mind tricks i det siste.. Hvilke album kan dere anbefale? 9636505[/snapback] Violent by Design er deres klart beste album. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 T.I. - King. Dette har jeg nevnt flere ganger. Få med deg Urban Legend også. Lil' Wayne - Carter 1 og 2. 9635350[/snapback] Prek! UGK også, men den råeste fra sør er Scarface! Digger den mannen. Kansje ikke så "Dirty", men sjekk ut allikevel Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt på jedi mind tricks i det siste.. Hvilke album kan dere anbefale? 9636505[/snapback] Violent by Design er deres klart beste album. 9638045[/snapback] Så jævlig.. Synd at Jus Allah har tapt seg, mannen virker forøvrig som den største idioten innen rap (bortsett fra Necro) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 KissaMcDuck, du er vel ikke keen på å høre litt Dirty via 8002? Har noen goodstuff her hvis du er keeg på høre. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er nok ikke så høyt det tallet. Mange nevner nok Illmatic som favorittalbum fordi kompisene deres gjør det, eller fordi de har lest at det regnes som en klassiker. Personlig synes jeg Illmatic er tidenes mest opphypa album. Det er bra, og definitivt det beste fra Nas, men det finnes mange album jeg rangerer høyere. 9634801[/snapback] Jeg føler hvertfall ikke at det er opphypa på noe vis... Hadde ikke hørt det på lenge da jeg satt det på her om dagen, og det var bedre enn noen gang. Nas er vel den eneste artisten som har fått 5 mics i Source på et debutalbum (?). Rimene, flowen, melodien og beatsene er så gjennomført bra på hele albumet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hva syns folka om kredo jeg syns ikke det var så veldig bra, de er bare 15 år. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hva syns folka om kredo jeg syns ikke det var så veldig bra, de er bare 15 år. 9640404[/snapback] Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 R_ruSmFFdAY Ikke verst . Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har hørt på jedi mind tricks i det siste.. Hvilke album kan dere anbefale? 9636505[/snapback] En kompis av meg har produsert en låt for Vinnie Paz The Rebuilding heter låta. Sjekk ut! Endret 5. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nas er vel den eneste artisten som har fått 5 mics i Source på et debutalbum (?). 9640374[/snapback] Det er langt i fra sant. Jay-Z, Biggie, Ice Cube, A Tribe Called Quest, Brand Nubian, Main Source, Run-DMC, LL Cool J, Slick Rick, Dr Dre og mange flere har får 5 mics på sine debutalbum. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 *youtubefilm* Ikke verst . 9641001[/snapback] Slett ikke så værst, vil tro den blir bedre jo flere ganger jeg hører på den. Det jeg fikk med meg av lyrics var også bra, en sang med mening er alltid fint. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Slett ikke så værst, vil tro den blir bedre jo flere ganger jeg hører på den. Det jeg fikk med meg av lyrics var også bra, en sang med mening er alltid fint. 9644298[/snapback] Dagens hip hop dreier seg bare om penger og "fame". "Money in the bank" og "lean back" er et must i dagens hip hop virker det som. Ingen kan måle seg med tekstene til Tupac. Uansett! Mange som har virkelig gode tekster, men Tupac var (og er fortsatt) den beste. "Voksne" rappere er kule! Endret 5. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Slett ikke alt av dagens hip hop dreier seg om penger osv. men stort sett alt som spilles på musikkkanalene osv handler om det. Noe som er veldig synd. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Slett ikke alt av dagens hip hop dreier seg om penger osv. men stort sett alt som spilles på musikkkanalene osv handler om det. Noe som er veldig synd. 9644459[/snapback] Hvilke rappere tenker du på da? Som ikke bare rapper om penger osv... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Omtrent alle som har vært nevnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Omtrent alle som har vært nevnt i denne tråden. 9644863[/snapback] Nevn noen da. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Wu-Tang Clan, Cunninlynguists, Jedi Mind Tricks for å nevne noen. Masta Ace, Gangstarr, De La Soul, Common, Dangerdoom. Slike som bare rapper om penger som du sier er slike som 50 Cent, G-Unit, Eminem og de som spilles på radioen hele tida. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du hørt på Eminem eller? Han rapper slett ikke bare om penger. Nas kan jo brukes som et prakteksempel, han har ofte gode budskap i tekstene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg