MGS3 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 rap er bra(mye dritt, men mye bra!!) jeg hører mest på metal å sånt, men jeg er ikke "closed minded" å hører litt på rap favoritter: Eminem Snoop Dogg Nelly å sånt (Bare får å ha sagt det, jeg prøver ikke å terrorisere tråden, jeg liker ærlig talt rap! ) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 noen som har hørt "Tommy tycker om mej" albummet sitter og lytter nå i skrivende stund. første inntrykket er veldig posetivt. noen med andre synspunkter? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tommy tycker om mej er ei av de platene jeg har hørt mest på i sommer. Syns mixtapen er fet jeg, mange kule tracks! Tommy er hot som få på beatsa. Han kommer med mixtape til høsten og, med bare USA-acts Det blir fett, det! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Føste innlegget mitt her, liker rap og sånt (gidder ikke å nevne navn) Men blir det diskutert r nb her oxo? Siden veldig mye av det er det samme. Mye samarbeid og bruker ofte samme produsenter osv. Bare spør Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Noen som har noe ass sjaikin booty hip hop som er pimp å anbefale.. dansbart og ikke bare bling candy sjåpp? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent. Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Noen som kunne nevt noen av det mest kjente fra "Public Enemy"? Også jeg har hørt en utrolig chill låt som jeg dessverre ikke vet hvem som har, men en mulig tittel kan være " I`am seeing stars" Noen som har peiling. Endret 7. august 2005 av chris Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den beste "hippoghopp" sangen ever må være Thomas Rusiak & Teddybears med hiphopper. Det en en av de kuleste sangene lagd! Caus' I'm a hiphopper, yes I am. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 rap er bra(mye dritt, men mye bra!!) jeg hører mest på metal å sånt, men jeg er ikke "closed minded" å hører litt på rap favoritter: Eminem Snoop Dogg Nelly å sånt (Bare får å ha sagt det, jeg prøver ikke å terrorisere tråden, jeg liker ærlig talt rap! ) Se om du klarer å finne låte T.R.I.C fra bandet Otep. Så finner du kanskje det beste av dine to verdener. Og finner du videoen på nette, så er den bare konge!! Utrolig fasinerende å se på. Ok, fant det faktisk for deg: http://www.otep.com/video.asp Men den videoen der har blitt klippet på nytt. Den jeg så på TV for noen år siden var bare hun som rappet hele tiden, skikkeig closeup av øyne og munnen. Var fasinerende å se henne artikulere hele greia. Og joda..er hip hop fan selv..har hørt på RAP og hip hop siden tidlig 90 tall. Første fasinasjonen kom vel med det første kommersielle gjennombrudet... Walk this way med RUN DMC. AKIRA Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ooh, så Timbuktu live nå på fredag. Det var helt sinnsykt fett! Og jeg som trodde jeg ikke hadde sansen for svensk hiphop...damn. Feteste konserten jeg har vært på. EDIT: Hva synes dere om den nye låta til Warlocks? Stay warm heter den Endret 8. august 2005 av Oovz Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Beste og eneste rap for meg er RATM Endret 8. august 2005 av HenHau Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent. Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent. Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på Sjekk ut følgende album: Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt The Perceptionists - Black Dialouge Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det) Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.) Det er noe å begynne med Lenke til kommentar
larseman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 til alle som mener at hiphop har mistet mye av skjelen sin de siste årene sjekk ut Fat joe/terror squad sine album. etter min mening er det mye bra å hente det. andre favoritter: - Looptroop/promoe/Chords/ken Ring/petter(Svensk) - method man/nas/jayz/jadakiss/de la soul/faboules/gangstarr/kanye west/ notorious B.I.G(amerikansk) sjekk det ut...mye av det faller i smak hos mange Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent. Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på Sjekk ut følgende album: Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt The Perceptionists - Black Dialouge Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det) Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.) Det er noe å begynne med Det meste av det er jo old. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nas står for den beste rapen, sjekk ut debutalbumet Illmatic. Noe av det nyeste er heller ikke gærent. Har hørt på nas lenge.. men jeg har falt ut av hiphoppen en stund nå.. trenger noe phett å høre på Sjekk ut følgende album: Jay-Z - The blueprint og Resonable Doubt The Perceptionists - Black Dialouge Common - Be, Electric Circus og Like water for chocolate (ikke sikkert du liker Common, men mange gjør det) Talib Kweli - Quality (om ikke hele skiva, iallefall Get by. Kremlåt.) Det er noe å begynne med Det meste av det er jo old. Unnskyld meg da. Fikk liksom inntrykket av at du har falt ut i en del år. Men men. My bad. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ooh, så Timbuktu live nå på fredag. Det var helt sinnsykt fett! Og jeg som trodde jeg ikke hadde sansen for svensk hiphop...damn. Feteste konserten jeg har vært på. EDIT: Hva synes dere om den nye låta til Warlocks? Stay warm heter den Timbuktu pleier å ha bra konserter,vært på ett par stykker og han har aldri skuffa! Nye låta til Warlocks er en litt annen stil enn det jeg er vant til å høre fra de kanter,men jeg liker den. blir spennende å sjekke ut den nye plata deres. og du som nevnte Illmatic albumet til Nas,helt klart hans beste album i mine øyne....jeg sier bare : new york state of mind... buck buck Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) ........ Endret 11. august 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skulle ønske jeg fikk hår på tissen snart! det kommer nok skal du se jasså? det er liksom ikke lov å foreslå et band da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg