samebob Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen som vet om det går an å laste ned denne på kingsize.no eller myspace ->clicky<- står noe om det under, men finner ikke den på kingsize, og myspace er så rotete. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 http://www.joakizmo.com/mp3/Soul_Theory-De...The_Mixtape.rar Linky fra beskrivelsen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ny Wu-Tang Clan sang ute <3 http://www.zshare.net/audio/400064451df325/ Hva syns folket? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Virket som en veldig fin chillesang. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Vil veldig anbefale albumet "Souls of Mischief - 93 'til Infinity". Ser at andre i tråden har dissa de litt, skjønner alldeles ikke hvorfor. Utrolig chill og artig album, og tittelkuttet er kanon (som noen har fått med seg). Jay-Z sin "Coming of Age" har foresten samplet beaten på "Tell Me Who Profits". Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 RYv12Z-8AeM Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) 1tLXKVRfnlI Har hørt mye på Nas i det siste . Endret 4. oktober 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ca. 9 av 10 har vel Illmatic som favorittalbum (inkludert meg selv). Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Når det kommer til Nas så er nok Illmatic mitt favorittalbum også, sitter faktisk og hører på det nå. <3 Endret 4. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ca. 9 av 10 har vel Illmatic som favorittalbum (inkludert meg selv). 9634718[/snapback] Er nok ikke så høyt det tallet. Mange nevner nok Illmatic som favorittalbum fordi kompisene deres gjør det, eller fordi de har lest at det regnes som en klassiker. Personlig synes jeg Illmatic er tidenes mest opphypa album. Det er bra, og definitivt det beste fra Nas, men det finnes mange album jeg rangerer høyere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Han mener kanskje at 9 av 10 rangerer det som sitt favorittalbum av Nas? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ca. 9 av 10 har vel Illmatic som favorittalbum (inkludert meg selv). 9634718[/snapback] Er nok ikke så høyt det tallet. Mange nevner nok Illmatic som favorittalbum fordi kompisene deres gjør det, eller fordi de har lest at det regnes som en klassiker. Personlig synes jeg Illmatic er tidenes mest opphypa album. Det er bra, og definitivt det beste fra Nas, men det finnes mange album jeg rangerer høyere. 9634801[/snapback] Av nysgjerrighet, hvilke? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Av nysgjerrighet, hvilke? 9634949[/snapback] F.eks: Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang Talib Kweli & Hitek - Reflection Eternal Pete Rock & CL Smooth - Mecca And The Soul Brother Canibus - Rip The Jacker Pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde Tha Dogg Pound - Dogg Food Warren G - Regulate.. G Funk Era Jay-Z - The Blueprint Jay-Z - Reasonable Doubt Jay-Z - The Black Album Dr Dre - The Chronic Dr Dre - Chronic 2001 Outkast - Aquemini Clipse - Lord Willin Common - Like Water For Chocolate Common - BE 2Pac - All Eyez On Me Little Brother - The Minstrel Show Edit: Pluss de fire første A Tribe Called Quest albumene seff. Likevel mange jeg har glemt. Endret 4. oktober 2007 av DP Rusher Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Oi. Rip the Jacker? The Minstrel Show? Gode album, ja, men, hm. Har du noe spesielt imot Nas, eller? Jeg er selv ingen stor fan av ham, men Illmatic er likevel en av mine absolutte favoritter. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Oi.Rip the Jacker? The Minstrel Show? Gode album, ja, men, hm. Har du noe spesielt imot Nas, eller? Jeg er selv ingen stor fan av ham, men Illmatic er likevel en av mine absolutte favoritter. 9635154[/snapback] Ingenting i mot Nas nei. Har mange album jeg elsker, men som jeg likevel ikke nevner da jeg synes Illmatic er bedre. Men ikke så bra som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva anbefales innen Dirty South-genren? Vil utvide horisonten litt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 T.I. - King. Dette har jeg nevnt flere ganger. Få med deg Urban Legend også. Lil' Wayne - Carter 1 og 2. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hva anbefales innen Dirty South-genren? Vil utvide horisonten litt. 9635316[/snapback] UGK kom med et finfint album i år. Int'l Players Anthem feat. Outkast er ekstra flott. Endret 4. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Oi.Rip the Jacker? The Minstrel Show? Gode album, ja, men, hm. Har du noe spesielt imot Nas, eller? Jeg er selv ingen stor fan av ham, men Illmatic er likevel en av mine absolutte favoritter. 9635154[/snapback] RTJ syns faktisk jeg og er bedre enn illmatic, men jay-z albumene, lord willin & the chronic derimot.... (+noen andre der..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg