DP Rusher Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Liker bedre Black Rob's Life Story og G-Dep's Child of the Ghetto, men de har du sikkert allerede hørt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikke hørt noe av de gutta der. Kan dere si litt mer om dem? Og husk HW Radio klokka åtte. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Black Robs Like Whoa er DRITKUL. Eneste jeg har hørt av han ihvertfall Lenke til kommentar
samebob Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikke hørt noe av de gutta der. Kan dere si litt mer om dem? Og husk HW Radio klokka åtte. 9613656[/snapback] JESS! trodde jeg skulle dø av kjedsomhet. Lenke til kommentar
bboy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 http://www.youtube.com/watch?v=t41AW69M_cc shyne http://www.youtube.com/watch?v=RK8kdIdAYHU black rob g dep Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har ikke noe særlig relevant å komme med i øyeblikket, bare en liten Bump så den kjære hiphop-tråden ikke skal havne enda lenger ned på siden Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fortsatt ingen som vet noe om det kommende albumet til Madcon? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg fikk hooket meg opp med en fullstendig Nas-diskografi. Lost Tapes er faktisk jævlig kult til å være en samling av unreleased materiale! Anbefales... Og selvfølgelig: NY State of Mind part 2 (og ja, originalen er bedre, men allikevel) YZSODfefzlE Og Come Get Me fra Nastradamus (forøvrig et dårlig album) lpuVaCA8_gg Endret 2. oktober 2007 av Oovz Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har ikke hørt noe av de gutta der. Kan dere si litt mer om dem? 9613656[/snapback] Begge blomstret opp under Bad Boy's storhetstid, men som med flere andre fra samme selskap fikk de ikke oppbackingen fra P. Diddy som de absolutt fortjente, og de er nå endt opp i glemmeboken samtidig som de fortsatt er under kontrakt med den jævla idioten. Life Story var et av de første hiphop albumene jeg eide, jeg og kompisene mine spilte det ihjel da det kom ut i 99, og derfor har det også en helt spesiell plass i platesamlingen min. Jeg kunne sagt at dette er noe av det feteste som er laget, men er usikker på hva folk som hører det for første gang i dag vil si. Child of the Ghetto er dog enda bedre. Må være det beste Bad Boy albumet forutenom Biggiealbumene, her kommer godlåtene som tett på en snor. De to singlene Special Delivery og Smash on the First Night er vel de to dårligste her, men selv de er langt fra det verste jeg har hørt. For å si det veldig enkelt; sjekk ut både Life Story og Child of the Ghetto. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har noe instrumental hiphop å anbefale? Helst album Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har noe instrumental hiphop å anbefale? Helst album 9620297[/snapback] DJ Shadow har jo en del bra fra de to første albumene. Ellers er jo J Dilla's Donuts alltids å anbefale. Så har jo Madlib en del saker som kan sjekkes ut enten i form av Beat Konducta albumene eller Yesterdays New Quintet. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 nGwonG3iGaI Har vell ikke så mye med hip-hop musikk å gjøre, men noen som c-walker her? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Noen som har noe instrumental hiphop å anbefale? Helst album 9620297[/snapback] Enkelt. Endret 2. oktober 2007 av Oovz Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Noen som har noe instrumental hiphop å anbefale? Helst album 9620297[/snapback] Asheru & Blue Black - Soon Come: Instrumentals. Og hvis du finner en nettbutikk som selger det vil jeg gjerne vite det. Fikk det av min gode venn Kaptein Krok. Endret 3. oktober 2007 av HorSe Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lost Tapes er faktisk jævlig kult til å være en samling av unreleased materiale! Anbefales... 9619272[/snapback] Lost Tapes er jævlig kult i det hele tatt. Sykt mye fett der, elsker Black Zombie. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som har noe instrumental hiphop å anbefale? Helst album 9620297[/snapback] Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er på tide at jeg får denne tråden i mine innlegg nå, har jo fulgt den i noen hundre sider uten å skrive noe, og det er så slitsomt å gå inn på musikkforumet hver gang for å finne den. For å komme med noe relatert til emnet så kan jeg vel tilføye at dagens om ikke ukens hip-hop låt for min del er 2Pac - Skandalouz Edit: Rjd2 er slett ikke så værst. Ghostwriter <3 Endret 3. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Skandalouz er deilig. Hele All Eyez On Me er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Takker for mange gode svar Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vil du ha noen til? Pete Rock - Petestrumentals J Dilla - Donuts Metal Fingers - Special Herbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg