Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk hooket meg opp med en fullstendig Nas-diskografi. Lost Tapes er faktisk jævlig kult til å være en samling av unreleased materiale! Anbefales...

 

Og selvfølgelig: NY State of Mind part 2 (og ja, originalen er bedre, men allikevel)

 

YZSODfefzlE

 

Og Come Get Me fra Nastradamus (forøvrig et dårlig album)

 

lpuVaCA8_gg

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt noe av de gutta der. Kan dere si litt mer om dem?

9613656[/snapback]

 

Begge blomstret opp under Bad Boy's storhetstid, men som med flere andre fra samme selskap fikk de ikke oppbackingen fra P. Diddy som de absolutt fortjente, og de er nå endt opp i glemmeboken samtidig som de fortsatt er under kontrakt med den jævla idioten.

 

Life Story var et av de første hiphop albumene jeg eide, jeg og kompisene mine spilte det ihjel da det kom ut i 99, og derfor har det også en helt spesiell plass i platesamlingen min. Jeg kunne sagt at dette er noe av det feteste som er laget, men er usikker på hva folk som hører det for første gang i dag vil si. Child of the Ghetto er dog enda bedre. Må være det beste Bad Boy albumet forutenom Biggiealbumene, her kommer godlåtene som tett på en snor. De to singlene Special Delivery og Smash on the First Night er vel de to dårligste her, men selv de er langt fra det verste jeg har hørt. For å si det veldig enkelt; sjekk ut både Life Story og Child of the Ghetto.

Lenke til kommentar

Er på tide at jeg får denne tråden i mine innlegg nå, har jo fulgt den i noen hundre sider uten å skrive noe, og det er så slitsomt å gå inn på musikkforumet hver gang for å finne den.

 

For å komme med noe relatert til emnet så kan jeg vel tilføye at dagens om ikke ukens hip-hop låt for min del er 2Pac - Skandalouz

 

Edit: Rjd2 er slett ikke så værst. Ghostwriter <3

Endret av OlaTK
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...