Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, og rett opp gata mi. Digger den tilbakelente, chille stemninga. Han minner meg litt om Q-Tip pga den high-pitcha stemmen, og flowen hans er digg. Hater den Eminem jeg kjente til før...

9587354[/snapback]

Hvilken eminem var det da?

 

Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem.

Lenke til kommentar
Hører på Hkon mixtapen, SOF 3. Andre som har sjekket ut denne?

Låta med Devin er jo skamkul, men ellers er det altfor mange wacke rappere. Summersnow er feks vidunderlig, men The Legion gutta sin corny engelsk uttale er vemmelig.

 

RSP sin sang er også godkjent, en av de råeste i Norge

9589260[/snapback]

 

Jeg sjekka den, og er i grunn ganske enig med deg. Spilte jo også den Devin-låta på mandag. ;)

 

 

Hører, Onyx.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem.

9589235[/snapback]

Begynte vel å høre på em da MMLP ble sluppet, og han var vel favorittartisten min på den tida (11-12år). Det var vel da jeg begynte på ungdomsskolen at jeg innså hvor kommers og overeksponert (aka MTV-rapa) han var. Eminem etter '96, no tnx...

Lenke til kommentar

SSLP og MMLP er jo fantastiske, spesielt sistnevnte. Albumet som introduserte meg for hiphop og fortsatt er blant mine absolutte favoritter. Eminem Show er ikke så ille heller, men man aner at utviklingen begynner å gå feil vei. Encore er kanskje det jeg angrer mest å på å ha kjøpt noensinne, og da glemmer jeg ikke kebaben jeg kjøpte i en luguber sjappe i Askim forrige uke, som førte til at jeg spydde opp alt innholdet i magesekken en time senere og var kvalm i to døgn etterpå. Men den smakte i alle fall helt greit mens jeg spiste den.

Lenke til kommentar
Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem.

9589235[/snapback]

Begynte vel å høre på em da MMLP ble sluppet, og han var vel favorittartisten min på den tida (11-12år). Det var vel da jeg begynte på ungdomsskolen at jeg innså hvor kommers og overeksponert (aka MTV-rapa) han var. Eminem etter '96, no tnx...

9591142[/snapback]

 

 

Huh? Kommers og MTV-rapa?? Eminem i SSLP & MMLP tiden var jo rå, sint og morsom som faen...

 

Nå for tiden derimot.. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...