Big SturL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp, og rett opp gata mi. Digger den tilbakelente, chille stemninga. Han minner meg litt om Q-Tip pga den high-pitcha stemmen, og flowen hans er digg. Hater den Eminem jeg kjente til før... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det siste av grei kvalitet som kom fra Eminem var The Eminem Show. Alt etter det er rent tull spør du meg. Det tidligere materialet var totalt rått til tider,det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp, og rett opp gata mi. Digger den tilbakelente, chille stemninga. Han minner meg litt om Q-Tip pga den high-pitcha stemmen, og flowen hans er digg. Hater den Eminem jeg kjente til før... 9587354[/snapback] Hvilken eminem var det da? Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hører på Hkon mixtapen, SOF 3. Andre som har sjekket ut denne? Låta med Devin er jo skamkul, men ellers er det altfor mange wacke rappere. Summersnow er feks vidunderlig, men The Legion gutta sin corny engelsk uttale er vemmelig. RSP sin sang er også godkjent, en av de råeste i Norge Endret 27. september 2007 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det spilles på 8002 nå! Fikk en liten kick, og jeg måtte bare spille! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hører på Hkon mixtapen, SOF 3. Andre som har sjekket ut denne?Låta med Devin er jo skamkul, men ellers er det altfor mange wacke rappere. Summersnow er feks vidunderlig, men The Legion gutta sin corny engelsk uttale er vemmelig. RSP sin sang er også godkjent, en av de råeste i Norge 9589260[/snapback] Jeg sjekka den, og er i grunn ganske enig med deg. Spilte jo også den Devin-låta på mandag. Hører, Onyx. Endret 27. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva slags rar musikk er det dere spiller? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hiphop. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 SEAN P! Herlig Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Joda, hiphop/funk er favoritt musikken min, men det der likte jeg ikke Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 SEAN P! Herlig MF DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! :D Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem. 9589235[/snapback] Begynte vel å høre på em da MMLP ble sluppet, og han var vel favorittartisten min på den tida (11-12år). Det var vel da jeg begynte på ungdomsskolen at jeg innså hvor kommers og overeksponert (aka MTV-rapa) han var. Eminem etter '96, no tnx... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 SSLP og MMLP er jo fantastiske, spesielt sistnevnte. Albumet som introduserte meg for hiphop og fortsatt er blant mine absolutte favoritter. Eminem Show er ikke så ille heller, men man aner at utviklingen begynner å gå feil vei. Encore er kanskje det jeg angrer mest å på å ha kjøpt noensinne, og da glemmer jeg ikke kebaben jeg kjøpte i en luguber sjappe i Askim forrige uke, som førte til at jeg spydde opp alt innholdet i magesekken en time senere og var kvalm i to døgn etterpå. Men den smakte i alle fall helt greit mens jeg spiste den. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Den eminem'en jeg kjente til og tenkte på når jeg tenkte på ham, var eminem'en fra MMLP/SSLP med "The way I am", "My name is", "The real slim shady", "Stan" osv. Spørs helt hvor gammel du er. Dagens fjortisser har kun fått med seg det nyeste fra eminem a la "You don't know" og "Like toy soldiers" "Shake that" "Smack that" osv. De som var midt i tenårene rundt ca. år 2000 kjente til en annen eminem. 9589235[/snapback] Begynte vel å høre på em da MMLP ble sluppet, og han var vel favorittartisten min på den tida (11-12år). Det var vel da jeg begynte på ungdomsskolen at jeg innså hvor kommers og overeksponert (aka MTV-rapa) han var. Eminem etter '96, no tnx... 9591142[/snapback] Huh? Kommers og MTV-rapa?? Eminem i SSLP & MMLP tiden var jo rå, sint og morsom som faen... Nå for tiden derimot.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes Eminem fortsatt har skills. Han har fortsatt noen fete spor. 8 Mile-soundtracket var kanskje det siste "fantasiske", men han har jo hatt noen bra låter etter det. Men ingen tvil om at han har tapt seg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Gammel Eminem > Ny Eminem Men allikevel, jeg syntes noe av Encore og Eminem Show var ganske bra. Yellow Brick Road og Soldier var noen av høydepunktene for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Gammel Eminem > Ny Eminem Men allikevel, jeg syntes noe av Encore og Eminem Show var ganske bra. Yellow Brick Road og Soldier var noen av høydepunktene for meg ihvertfall. 9594071[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ny musikkvideo fra Tommy Tee: Feelin' It feat. JoJo Pellegrino & Noora Noor rF9B_6aJpUU Hva skal vi si, middels låt men feit video? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fet video ja,fight club tendenser der. Men som du sier var ikke låten helt i stil,kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spiller hip-hop på 8002 kl. 19.00. Tune in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg