shizz kebab Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Album-anbefaling: Masta Ace - A Long Hot Summer Deilig skive, blir aldri lei. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heeerlig album, Take a Walk er min sommersang for alltid! Var så heldig at jeg fikk se han igjen nå i sommer, spilte noe greier med emc også, albumet blir dope! Men, nå som høsten er her må jeg høre litt mer gritty musikk, BCC, Geto Boys og Jedi Mind er min høstfavoritter. NP: Da Mystery of Chessboxin Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Album-anbefaling: Masta Ace - A Long Hot Summer Deilig skive, blir aldri lei. 9572612[/snapback] Så enig, så enig ^^ Take A Walk, F.A.Y. , Revelations,Do It Man+++ Fantastisk album ^^ (Hip hop på HW radio fra 20.00 ^^) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skulle akkurat høre på Devin the Dude, men gir deg en sjangs. Spill noe Louis Logic! Evt kunne jeg tenkt meg en Jedi Mind låt Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Beautiful og Good Ol Love er mine favoritter fra skiva. (A Long Hot Summer dæt is) Hva kan vi forvente oss, Bakkem? Jeg er i humor for no tyrkisk. Endret 25. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hva kan vi forvente oss, Bakkem? Jeg er i humor for no tyrkisk. 9574054[/snapback] Hmm... Kommer ikke på så veldig mye tyrkisk jeg har, så må nok skuffe deg! Hvis ikke jeg finner frem til en ceza eller nefret sang eller noe da Får se! Og ellers tenkte jeg å spille litt.. hm, småhard musikk Noe MF Grimm Nytt album vet du! Jeg skulle akkurat høre på Devin the Dude, men gir deg en sjangs. Spill noe Louis Logic! Evt kunne jeg tenkt meg en Jedi Mind låt 9574043[/snapback] Aaa... Har dessverre ikke fått inn noe louis logic inn på PC-en enda etter HD krasj... Har vært litt treig! Men noe jedi mind skal jeg få til Endret 25. september 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ahh.. Pumpkinhead . Elsker Orange Moon, opptur etter den kjipe El Da Sensei sangen. Fett med Jedi Mind og Styles, må dessverre skru av, snart fotballkamp Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Neste gang Bakkem og thendrup Fyr opp litt Thomax og fransk - øst europeisk hip hop.. Det er så tøft! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Håper ingen har glemt denne? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Beautiful og Good Ol Love er mine favoritter fra skiva. (A Long Hot Summer dæt is) 9574054[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ahahaha Originalen: http://www.youtube.com/watch?v=te7SSrzP-ac...related&search= Parodien: Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Big L - Fall Back(ft Kool G Rap) *RIP: Big L* Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ahahaha Originalen: http://www.youtube.com/watch?v=te7SSrzP-ac...related&search= Parodien: 9576915[/snapback] Parodien var mye bedre, holdt på å le meg ihjel under deler av "Juelz Santana"-delen: When I was five I used to play with Play-Doh, now I'm grown and I still play with Play-Doh. LMFAO! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ahaha. Hele videoen, teksten, rappingen og "Weezy/ Juelz) er så jævla onpoint. Spesielt han som kopierer Lil Wayne er dødsmorsom "YAAA DIIIIIG". Sjekk ut No Other av nevnte rappere, hvis noen av dere er åpne for slik musikk da Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Altså, nå skal ikke jeg uttale meg så mye. Men er Dr Dre skyld i å ødelegge en såpass tilsynelatende rå rapper som Eminem var? Sitter og hører på Infinite for første gang, og det er overraskende bra! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Altså, nå skal ikke jeg uttale meg så mye. Men er Dr Dre skyld i å ødelegge en såpass tilsynelatende rå rapper som Eminem var? Sitter og hører på Infinite for første gang, og det er overraskende bra! 9586487[/snapback] Neh, tror nok det er Eminem, og kun Eminem sin skyld at han falt såpass kraftig av... Både SSLP & MMLP var bedre enn Infinite imo. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Både SSLP & MMLP var bedre enn Infinite imo. 9586826[/snapback] Ehh, WHAT? De kan vel teknisk sett ikke sammenlignes..... Skal sjekke ut SL EP nå snart. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Både SSLP & MMLP var bedre enn Infinite imo. 9586826[/snapback] Ehh, WHAT? De kan vel teknisk sett ikke sammenlignes..... 9586999[/snapback] Joda, det kan de. Og Dr. Dre har ikke ødelagt for Eminem, tvert imot. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 SSEP/SSLP er gode album. MMLP er et hakk lengre ned imo, men er bra det også. Jeg synes ikke infinite er et bedre album enn SSEP/SSLP, fordi det virker som om han ikke helt har funnet frem til stilen sin. Du merker at han forandrer stilen veldig mye på kort tid mellom Infinite og SSEP. Han blir mer sint og aggresiv, sier det han mener rett ut. Infinite er helt rått det også, men i en annen stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg