Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva kan vi forvente oss, Bakkem? Jeg er i humor for no tyrkisk. :wee:

9574054[/snapback]

 

Hmm... Kommer ikke på så veldig mye tyrkisk jeg har, så må nok skuffe deg! Hvis ikke jeg finner frem til en ceza eller nefret sang eller noe da :) Får se!

 

Og ellers tenkte jeg å spille litt.. hm, småhard musikk :) Noe MF Grimm :) Nytt album vet du!

 

Jeg skulle akkurat høre på Devin the Dude, men gir deg en sjangs.

 

Spill noe Louis Logic! Evt kunne jeg tenkt meg en Jedi Mind låt

9574043[/snapback]

 

Aaa... Har dessverre ikke fått inn noe louis logic inn på PC-en enda etter HD krasj... Har vært litt treig! :( Men noe jedi mind skal jeg få til :)

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar
Altså, nå skal ikke jeg uttale meg så mye. Men er Dr Dre skyld i å ødelegge en såpass tilsynelatende rå rapper som Eminem var? Sitter og hører på Infinite for første gang, og det er overraskende bra!

9586487[/snapback]

 

Neh, tror nok det er Eminem, og kun Eminem sin skyld at han falt såpass kraftig av... Både SSLP & MMLP var bedre enn Infinite imo.

Lenke til kommentar

SSEP/SSLP er gode album. MMLP er et hakk lengre ned imo, men er bra det også. Jeg synes ikke infinite er et bedre album enn SSEP/SSLP, fordi det virker som om han ikke helt har funnet frem til stilen sin. Du merker at han forandrer stilen veldig mye på kort tid mellom Infinite og SSEP. Han blir mer sint og aggresiv, sier det han mener rett ut.

 

Infinite er helt rått det også, men i en annen stil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...