Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg lo godt da jeg hørte hvorfor han bruker masken. Faktisk fordi den er god å putte på noen andre når han selv ikke orker å mæte opp på konsertene sine  :!: Men musikken hans er helt rå.

Hahaha, for en grunn! :D

Han forklarer poenget med maska på slutten av denne filmsnutten, han har noen gode poenger.

Madlib er litt kamerasky. =D

Lenke til kommentar

Ser fotball så ser ikke klippet nå men du tenker vel på det at han har skapt en karakter og at karakteren fortsatt er MF Doom selv om det ikke er han som er bak den? Blir uansett feil når folk har kommet for å se han og han sender noen andre spør du meg ;) Leste dette forresten i en artikkel som kom på Spinemagazine for ikke lenge siden,virket ganske troverdig.

Lenke til kommentar
Ser fotball så ser ikke klippet nå men du tenker vel på det at han har skapt en karakter og at karakteren fortsatt er MF Doom selv om det ikke er han som er bak den? Blir uansett feil når folk har kommet for å se han og han sender noen andre spør du meg ;) Leste dette forresten i en artikkel som kom på Spinemagazine for ikke lenge siden,virket ganske troverdig.

9557261[/snapback]

Nei. Det han sier er at det eneste som teller er musikken, fåkk resten. Derfor har det ingenting å si hvordan han ser ut eller hvem han er. Hence ze mask.

Og det med å sende andre, i det siste har han holdt en del konserter med playback (noe som er latterlig, om stemmen ikke holder, så avlys), samtidig dukka det opp rykter om at han sendte andre, men dem tror jeg ikke helt på. ;)

Onyx, skaff deg albumet, ditt late drog.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Thendrup har du fått sjekka ut det nye Pete Philly & Perquisite albumet el?

9549226[/snapback]

Nytt? Det har jeg ikke hørt om en gang, vennligst opplys meg. :)

9549255[/snapback]

Mystery Repeats heter det. Gutta fortsetter akkurat der de slapp. Er ikke sikker på om jeg klarer å bli like glad i det albumet her. Har ikke fått kjørt igjennom det så mange ganger ennå, men merker at det fortjener en plass under brystkassa uannsett :!:

Empire<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...