Onyx Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Helt konge. Eneste jeg synes er blodharry med MF Doom: hans maske. Men den hindrer ikke rappinga hans, selvfølgelig. Endret 23. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Cunnin Lynguists feat. Masta Ace - Seasons Chill Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Må si jeg lo godt da jeg hørte hvorfor han bruker masken. Faktisk fordi den er god å putte på noen andre når han selv ikke orker å mæte opp på konsertene sine :!: Men musikken hans er helt rå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Må si jeg lo godt da jeg hørte hvorfor han bruker masken. Faktisk fordi den er god å putte på noen andre når han selv ikke orker å mæte opp på konsertene sine :!: Men musikken hans er helt rå. 9557141[/snapback] Han forklarer poenget med maska på slutten av , han har noen gode poenger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Må si jeg lo godt da jeg hørte hvorfor han bruker masken. Faktisk fordi den er god å putte på noen andre når han selv ikke orker å mæte opp på konsertene sine :!: Men musikken hans er helt rå. Hahaha, for en grunn! Han forklarer poenget med maska på slutten av denne filmsnutten, han har noen gode poenger. Madlib er litt kamerasky. =D Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Ser fotball så ser ikke klippet nå men du tenker vel på det at han har skapt en karakter og at karakteren fortsatt er MF Doom selv om det ikke er han som er bak den? Blir uansett feil når folk har kommet for å se han og han sender noen andre spør du meg Leste dette forresten i en artikkel som kom på Spinemagazine for ikke lenge siden,virket ganske troverdig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Og har dere hip-hop på sitt beste! Hva heter sang nr. to forresten? Dødsfeeeeet. Thendrup? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ser fotball så ser ikke klippet nå men du tenker vel på det at han har skapt en karakter og at karakteren fortsatt er MF Doom selv om det ikke er han som er bak den? Blir uansett feil når folk har kommet for å se han og han sender noen andre spør du meg Leste dette forresten i en artikkel som kom på Spinemagazine for ikke lenge siden,virket ganske troverdig. 9557261[/snapback] Nei. Det han sier er at det eneste som teller er musikken, fåkk resten. Derfor har det ingenting å si hvordan han ser ut eller hvem han er. Hence ze mask. Og det med å sende andre, i det siste har han holdt en del konserter med playback (noe som er latterlig, om stemmen ikke holder, så avlys), samtidig dukka det opp rykter om at han sendte andre, men dem tror jeg ikke helt på. Onyx, skaff deg albumet, ditt late drog. Endret 23. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Har gjort det nå, sjef. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet noe om Beanie Siegels neste album? Gjester, produsenter etc? Kuleste karen fra Rocafella, bortsett fra sjefen sjøl selfølgelig.. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 rap er teit, se for dere selv som 50 åringer som sitter å hører på jåw jåw rap? 2942707[/snapback] Se for deg 50 åringer som står å digger Death du :!: Rap/Hip hop er tingen ;D Nas,50,The game, Tupac, snoop, eminem osv Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Du svarte nettop på et inlegg fra 2004. Gratulerer. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Erik og Kriss - Den Låta Det er vel mer Rap en Hip-Hop men rå som bare faen! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Skeptisk. Ghostface Killah Feat. Redman - Greedy Bitches Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Thendrup har du fått sjekka ut det nye Pete Philly & Perquisite albumet el? 9549226[/snapback] Nytt? Det har jeg ikke hørt om en gang, vennligst opplys meg. 9549255[/snapback] Mystery Repeats heter det. Gutta fortsetter akkurat der de slapp. Er ikke sikker på om jeg klarer å bli like glad i det albumet her. Har ikke fått kjørt igjennom det så mange ganger ennå, men merker at det fortjener en plass under brystkassa uannsett :!: Empire<3 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Skeptisk. Ghostface Killah Feat. Redman - Greedy Bitches 9559447[/snapback] Ghostface er kos! Her har dere en perle, for ikke å glemme Guilty Simpson !! Endret 24. september 2007 av Xyprotec Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Dette får jeg ikke til å stemme. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Første Dr. Dre-intervju på tre år Noen andre enn meg som dessverre begynner å miste troen? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Dette får jeg ikke til å stemme. 9563345[/snapback] http://www.last.fm/music/Dizzee+Rascal/Boy+In+Da+Corner Boy In Da Corner, ikke The. ---- Wiley - Pies RNrzYTLmZZo Ganske cheezy slutt, ødelegger litt for sangen. Endret 24. september 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Første Dr. Dre-intervju på tre år Noen andre enn meg som dessverre begynner å miste troen? 9563654[/snapback] Åh. Jaja, får bare håpe det finpusses til det beste. Han har jo sagt at det er nettopp Detox han vil bli husket for, ikke noe tidligere han har gjort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg