Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at folk som jevnlig besøker andre forum der en del av medlemmene digger mainstreamrap, blir fed up av Weezy ditt og Weezy datt.. Men av dagsaktuelle rappere (innenfor den type hip-hop), som jevnlig slipper nye låter, ER Lil Wayne noe av det råeste.

 

Jeg setter lett karer som Bun B, Jay-Z, Ghost (kansje ikke så mainstream, men han selge nå endel plater) og ett par til foran Wayne, men fremdeles står jeg på at flowen hans, stemmebruken, tekstene (endel corny der også javisst) plasserer han på øverste hylle.

 

 

Skal ikke se bortifra at Carter 3 blir årets album, hvis det ikke blir utsatt eller at Saigon og Wu Tang dropper før Januar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg setter lett karer som Bun B, Jay-Z, Ghost (kansje ikke så mainstream, men han selge nå endel plater) og ett par til foran Wayne, men fremdeles står jeg på at flowen hans, stemmebruken, tekstene (endel corny der også javisst) plasserer han på øverste hylle.

9537345[/snapback]

Enig med deg her. Jeg digga Weezy sjukt helt til jeg oppdaga new-school hip-hop. Synes fortsatt han er kul osv, men ikke noe jeg "lytter" på. Alt er relativt, og i sammenlignet med det som blir gitt ut idag er Weezy bedre enn de fleste.

 

Haha, noia er en av de få rappesangene på norsk jeg liker :)

9541692[/snapback]

Word.

Lenke til kommentar
kvervulanten tror jeg kanskje.

9541443[/snapback]

Ah. Han høres ihvertfall sjukt mye ut som en kar som heter Trim. (Nei, det er selvfølgelig ikke ham :p)

5HNMs7Ne8Bk

Han til høyre der er Max Peezay forresten, han svenske fyren jeg har mast om.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Så OnkelP - Noia på voice i dag, den fikk jeg på hjernen ass... Elsker refrenget!

 

np OnkelP - Noia  :p

9539921[/snapback]

Jeg får litt noia av videoen og.

 

fpst75qgmRA

 

Edit: Men hvem er på første verset? Det er ikke OnklP det?

9541426[/snapback]

 

Kverulanton på førsteverset og Sjakkmats på siste, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...