KissaMcDuck Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg skjønner at folk som jevnlig besøker andre forum der en del av medlemmene digger mainstreamrap, blir fed up av Weezy ditt og Weezy datt.. Men av dagsaktuelle rappere (innenfor den type hip-hop), som jevnlig slipper nye låter, ER Lil Wayne noe av det råeste. Jeg setter lett karer som Bun B, Jay-Z, Ghost (kansje ikke så mainstream, men han selge nå endel plater) og ett par til foran Wayne, men fremdeles står jeg på at flowen hans, stemmebruken, tekstene (endel corny der også javisst) plasserer han på øverste hylle. Skal ikke se bortifra at Carter 3 blir årets album, hvis det ikke blir utsatt eller at Saigon og Wu Tang dropper før Januar Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Eller det nye albumet til Jigga. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Så OnkelP - Noia på voice i dag, den fikk jeg på hjernen ass... Elsker refrenget! np OnkelP - Noia Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Herregud, Big Brother fra Kanye skiva er så feeeeet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Så OnkelP - Noia på voice i dag, den fikk jeg på hjernen ass... Elsker refrenget! np OnkelP - Noia 9539921[/snapback] Jeg får litt noia av videoen og. fpst75qgmRA Edit: Men hvem er på første verset? Det er ikke OnklP det? Endret 21. september 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 kvervulanten tror jeg kanskje. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Haha, noia er en av de få rappesangene på norsk jeg liker Og både CunninLynguists - Dirty Acres, Killah Priest - The Offering og Wu - 8 Diagrams kommer nok til å være flere hakk bedre enn the carter III.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg setter lett karer som Bun B, Jay-Z, Ghost (kansje ikke så mainstream, men han selge nå endel plater) og ett par til foran Wayne, men fremdeles står jeg på at flowen hans, stemmebruken, tekstene (endel corny der også javisst) plasserer han på øverste hylle. 9537345[/snapback] Enig med deg her. Jeg digga Weezy sjukt helt til jeg oppdaga new-school hip-hop. Synes fortsatt han er kul osv, men ikke noe jeg "lytter" på. Alt er relativt, og i sammenlignet med det som blir gitt ut idag er Weezy bedre enn de fleste. Haha, noia er en av de få rappesangene på norsk jeg liker 9541692[/snapback] Word. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) kvervulanten tror jeg kanskje. 9541443[/snapback] Ah. Han høres ihvertfall sjukt mye ut som en kar som heter Trim. (Nei, det er selvfølgelig ikke ham )5HNMs7Ne8Bk Han til høyre der er Max Peezay forresten, han svenske fyren jeg har mast om. Endret 21. september 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg begynner faktisk å forstå at du kan like grime, nå. Har du noen albumanbefalinger for nybegynnere? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jada. Dizzee Rascal - Boy In Da Corner og Wiley - Treddin' On Thin Ice er to must. Går mest i mixtapes egentlig. Trim har mye fett. Endret 21. september 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Så OnkelP - Noia på voice i dag, den fikk jeg på hjernen ass... Elsker refrenget! np OnkelP - Noia 9539921[/snapback] Jeg får litt noia av videoen og. fpst75qgmRA Edit: Men hvem er på første verset? Det er ikke OnklP det? 9541426[/snapback] Kverulanton på førsteverset og Sjakkmats på siste, tror jeg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Det tror jeg stemmer. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Merkelig, har hørt så mye snakk om den sangen, men er liksom ingen som nevner Kverulanton og Sjakkmats når de snakker om den. Nå har unge thendrup fått en grundig Grime-innføring, og jeg legger meg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Nå varer det vel ikke lenge før jeg begynner å like Dipset også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Ett sted må grensa gå np: R.A The Rugged Man - How Low Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Ett sted må grensa gå 9546473[/snapback] Haha, ja nå må tendrup roe seg ^^ Og 1 verset på noia > 3 verset > 2 verset np: Charon Don & DJ Huggy - Art Of Life.. ganske fett album egentlig Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Jaja. Vi får se. Men et par, tre pils + Dizzzee Rascals Boy in da Corner viste seg å være en finfin kombinasjon. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har hørt litt på Dizze Rascal i det siste, og finner det ganske bra, jeg skal kjøpe en del plater nå når stippendet kommer, og lurer på om dere har noen tips om en plate av han jeg burde anskaffe meg, og hva som er best av Amazon og play, med tanke på pris, toll osv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Boy in da Corner, Larusso. Dette må nesten være tidenes norske TV-øyeblikk RRemp82FFjE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg