Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde egentlig ikke forundret meg noe særlig om han ga seg nå. Han har vel aldri hatt noen lidenskap for rapping, men han er jo en en dreven forretningsmann, så han kan godt lage penger andre steder. For ikke å snakke om at han har en hel haug artister under seg, han trenger ikke gi seg med musikken selv om han legger solokarrieren på hylla. Dessuten prøver han jo å stable en skuespillerkarriere på beina, aldri å vite om det blir det han driver med de neste årene (selv om jeg har hørt at han ikke kan spille for fem flate øre).

9529187[/snapback]

 

Nå har jeg ingenting å backe dette opp med, men jeg kan tenke meg at 50 har tjent mye mer på Massacre og GRODT enn spill, film, klær og albumene til Buck , Banks, Yayo og Mobb Deep tilsammen. Han er, som du sier, en dreven forretningsmann, og hva klinger vel mer dollar en ett comeback fra en av de mestselgende rapperne de siste 5(?) årene.

 

Så får vi (jeg ihvertfall :)) håpe at han bruker to-tre år på å sy sammen en ny klassiker (denne forventer jeg tyn for.. )

 

 

Noen sjekka ut nyeste AOTP sånn forresten?

Lenke til kommentar
Dagens 90 talls slager. D-MOB - Acieeed. Har mange minner fra denne, det var en  :) stor slægher på dansegulvet. D-mob er så hardcore.

 

FEdiOBz4zeM

 

9527586[/snapback]

 

Ja det der bringer fram gode minner, sangen er rå :) Bare synd at D-MOB ikke fikk større komersiel suksess en det de fikk, de er virkelig Hardcore :yes: gief more

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Angående Weezy, han må jo være tidenes mest oppskrytte rapper.

9537083[/snapback]

 

Yopes, sånn ser jeg det også. Er lei av at folk skryter av hans evner til å "flyte" på teksten som gudebenådet, å sammenligne hans skillz med de til fks Nas, Big L, og Notorius B.I.G er jo direkte tåpelig :thumbdown: .

 

 

Har forresten blitt litt hekta på en viss Jeru Tha Damaja låt i det siste:

:love: Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...