Larusso Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) slettet Endret 19. september 2007 av Larusso Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hadde egentlig ikke forundret meg noe særlig om han ga seg nå. Han har vel aldri hatt noen lidenskap for rapping, men han er jo en en dreven forretningsmann, så han kan godt lage penger andre steder. For ikke å snakke om at han har en hel haug artister under seg, han trenger ikke gi seg med musikken selv om han legger solokarrieren på hylla. Dessuten prøver han jo å stable en skuespillerkarriere på beina, aldri å vite om det blir det han driver med de neste årene (selv om jeg har hørt at han ikke kan spille for fem flate øre). 9529187[/snapback] Nå har jeg ingenting å backe dette opp med, men jeg kan tenke meg at 50 har tjent mye mer på Massacre og GRODT enn spill, film, klær og albumene til Buck , Banks, Yayo og Mobb Deep tilsammen. Han er, som du sier, en dreven forretningsmann, og hva klinger vel mer dollar en ett comeback fra en av de mestselgende rapperne de siste 5(?) årene. Så får vi (jeg ihvertfall ) håpe at han bruker to-tre år på å sy sammen en ny klassiker (denne forventer jeg tyn for.. ) Noen sjekka ut nyeste AOTP sånn forresten? Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Dagens 90 talls slager. D-MOB - Acieeed. Har mange minner fra denne, det var en stor slægher på dansegulvet. D-mob er så hardcore. FEdiOBz4zeM 9527586[/snapback] Ja det der bringer fram gode minner, sangen er rå Bare synd at D-MOB ikke fikk større komersiel suksess en det de fikk, de er virkelig Hardcore gief more Endret 19. september 2007 av Larusso Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Dette er kanskje ikke så fantastisk interresant, men kom over en fin parodi. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hehe fin parodi det der Tenkte og slenge ut denne linken i tilfelle noen ikke har fått den med seg SA-G - Ordet på gata gratis mixtape sjekk ut om du vil... Syntes den var ganske feita.. NP:Dets, Dizney Killa og Apropos - Stresser ned Kompis jeg stresser neeeed, se meg rulle en feit en Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pøh. Alle rappere har jo enorme skuespillertalenter. De får jo hovedrolle i actionfilmer hele tiden 9529198[/snapback] hvilke filmer da? må få sett å se hvor "gode" skuespillere de er :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pøh. Alle rappere har jo enorme skuespillertalenter. De får jo hovedrolle i actionfilmer hele tiden 9529198[/snapback] hvilke filmer da? må få sett å se hvor "gode" skuespillere de er :!: 9535176[/snapback] Musikkvideone deres? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 les den der engang til. "De får jo hovedrolle i actionfilmer hele tiden" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Og det var nok de han refererte til. Derfor den noe ironiske tonen og "" Men det er hva jeg tror. Endret 20. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pøh. Alle rappere har jo enorme skuespillertalenter. De får jo hovedrolle i actionfilmer hele tiden 9529198[/snapback] hvilke filmer da? må få sett å se hvor "gode" skuespillere de er :!: 9535176[/snapback] Du kan se Ice Cube i Boyz n the Hood, fosjempel. Fin film. Og Mos Def har du sikkert sett i noen filmer. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 xXx 2. "We need someone with a little more attitude". Humret litt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 2Pac var faktisk en veldig god skuespiller. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Sier bare 8mile ftw jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 DMX har vært i ørten halvdårlige actionfilmer. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 How High er jo hvertfall en genial film :!: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Filmen som nå topper(?) IMDbs bunnliste har Big Boi i hovedrollen: Who's Your Caddy? Li'l Wayne dukker visstnok opp også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Angående Weezy, han må jo være tidenes mest oppskrytte rapper. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Neineinei.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Angående Weezy, han må jo være tidenes mest oppskrytte rapper. 9537083[/snapback] Yopes, sånn ser jeg det også. Er lei av at folk skryter av hans evner til å "flyte" på teksten som gudebenådet, å sammenligne hans skillz med de til fks Nas, Big L, og Notorius B.I.G er jo direkte tåpelig . Har forresten blitt litt hekta på en viss Jeru Tha Damaja låt i det siste: Endret 20. september 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Mhm. Jeg sier jo ikke at han er en forferdelig rapper, men jeg skjønner ikke hvorfor alle hyper han så sinnsykt. Å sammenligne Weezy med de store gutta blir i alle fall helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg