Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Favoritter=for mange til og nevne, pluss går mye opp og ned etter hvilket humør jeg er i...

 

Fant denne låten her på onsmash i stad og ble hooked Playaz Circle ft Lil Wayne - Duffle bag bøy syntes weezy har et jævlig fett synge hook her ass... Hat alt dere vil men fy faen denne låten er bangin...

 

If i dont do nuthin imma ball

im countin all day like the clock on the wall

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Noen som kan nevne noen fete franske hip hop låter?

9474943[/snapback]

 

Jeg syns fransk rap er jævla tøft, har fransk på skolen men skjønner ikke en dritt..

9475811[/snapback]

 

 

Mc Solaar & Guru - The Good, The Bad - 1993 (/m fransk tekst)

PZc4dxJRRw8

 

Mc Solaar & Democrates D - Le Crime - 1995 (/m fransk tekst)

1ZevpUf_czE

 

:wee:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt hvorfor det eneste rapperne er interessert i er penger...

 

HVA FAEN SKAL DE KJØPE DA? :p

 

Virker som om det er selve sedlene som er viktig.

 

Om det er én ting jeg ikke bryr meg om er det penger. Så lenge jeg klarer meg trenger jeg ikke mer...

9484121[/snapback]

 

For de fleste er det nok et status symbol(alle vet at cash is king anywhere) og kanskje ganske mye pga de kommer fra fattige kår og vil ha mest mulig. Men faen ass noen har for mye penger, fat joe feks bruker bare sneakerene sine en gang for ellers er dem skitne. Tror han sa det samme om t-skjortene sine. Damon Dash(ikke ordentlig rapper men tar han med) Bruker også skoene sine kun en dag så han på cribs eller noe på en slaks tour. Hadde med seg et par med timberlands per dag..... What the fuck lissom...

 

Og hva er poenget med alle dem som kjøper gucci kjøresko ol bare for status. Hva skjedde med keep it real...

 

Men er mange som ikke gjør så mye utav at de har penger ut av ræven, kjøper seg en feita kåk, et par feita biler og thats it. Kjøper det de trenger og kanskje litt ekstra, men flossin blir for dumt imo.

Lenke til kommentar
For de fleste er det nok et status symbol(alle vet at cash is king anywhere) og kanskje ganske mye pga de kommer fra fattige kår og vil ha mest mulig. Men faen ass noen har for mye penger, fat joe feks bruker bare sneakerene sine en gang for ellers er dem skitne. Tror han sa det samme om t-skjortene sine. Damon Dash(ikke ordentlig rapper men tar han med) Bruker også skoene sine kun en dag så han på cribs eller noe på en slaks tour. Hadde med seg et par med timberlands per dag..... What the fuck lissom...

 

Og hva er poenget med alle dem som kjøper gucci kjøresko ol bare for status. Hva skjedde med keep it real...

 

Men er mange som ikke gjør så mye utav at de har penger ut av ræven, kjøper seg en feita kåk, et par feita biler og thats it. Kjøper det de trenger og kanskje litt ekstra, men flossin blir for dumt imo.

9484300[/snapback]

Jepp, enig der! Nye sanger som handler om penger eller annet fake ass shit gidder jeg ikke høre på engang...

Lenke til kommentar
Mye av det gidder jeg og høre på men noe er bare dårlig.. Liker litt av den kommersielle dirty stilen, men enkelte ganger blir det for mye eller bare feil rett og slett...

9488862[/snapback]

Jepp. Det kommer egentlig an på anledningen. Skal jeg game eller er på fest osv er det Wayne og Game som gjelder, men skal jeg lytte på musikk er det real hip hop only.

 

Satt på skolen idag og digga "The Infamous", da var dette den sangen som jeg ikke fikk av hjernen senere:

 

Mobb Deep - Up North Trip

UxIZzTU53Ag

 

Sitter bare og plystrer på den melodien. Du-du-dududududuuuu....

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt hvorfor det eneste rapperne er interessert i er penger...

 

HVA FAEN SKAL DE KJØPE DA? :p

 

Virker som om det er selve sedlene som er viktig.

 

Om det er én ting jeg ikke bryr meg om er det penger. Så lenge jeg klarer meg trenger jeg ikke mer...

9484121[/snapback]

Du har hørt på feil rappere. Dessuten er det mange rappere som alltid har kommet fra slumområder og ghettoen. Dermed vil de gjerne breife med pengene når de først har fått store mengder av de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...