Åsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) favorittartister/grupper: Thomax( en klar nummer 1!) Notorious B.I.G 2pac Masta Ace Gangstarr Marco Polo Ghetto Boys Snoop Dogg Jedi Mind Tricks sikkert flere og, men kommer ikke på fler akkurat nå Endret 12. september 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 fav grupper/artister =D Wu-Tang Clan CunninLynguists Kool G Rap Jedi Mind Tricks Aceyalone Rakim Chino XL Tonedeff Tech N9ne Big Daddy Kane Pharoahe Monch R.A. The Rugged Man Canibus Big L ++++++++++++++ Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Favoritter=for mange til og nevne, pluss går mye opp og ned etter hvilket humør jeg er i... Fant denne låten her på onsmash i stad og ble hooked Playaz Circle ft Lil Wayne - Duffle bag bøy syntes weezy har et jævlig fett synge hook her ass... Hat alt dere vil men fy faen denne låten er bangin... If i dont do nuthin imma ballim countin all day like the clock on the wall Endret 12. september 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har aldri helt skjønt hvorfor det eneste rapperne er interessert i er penger... HVA FAEN SKAL DE KJØPE DA? Virker som om det er selve sedlene som er viktig. Om det er én ting jeg ikke bryr meg om er det penger. Så lenge jeg klarer meg trenger jeg ikke mer... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Noen som kan nevne noen fete franske hip hop låter? 9474943[/snapback] Jeg syns fransk rap er jævla tøft, har fransk på skolen men skjønner ikke en dritt.. 9475811[/snapback] Mc Solaar & Guru - The Good, The Bad - 1993 (/m fransk tekst) PZc4dxJRRw8 Mc Solaar & Democrates D - Le Crime - 1995 (/m fransk tekst) 1ZevpUf_czE Endret 12. september 2007 av AvieN Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har aldri helt skjønt hvorfor det eneste rapperne er interessert i er penger... HVA FAEN SKAL DE KJØPE DA? Virker som om det er selve sedlene som er viktig. Om det er én ting jeg ikke bryr meg om er det penger. Så lenge jeg klarer meg trenger jeg ikke mer... 9484121[/snapback] For de fleste er det nok et status symbol(alle vet at cash is king anywhere) og kanskje ganske mye pga de kommer fra fattige kår og vil ha mest mulig. Men faen ass noen har for mye penger, fat joe feks bruker bare sneakerene sine en gang for ellers er dem skitne. Tror han sa det samme om t-skjortene sine. Damon Dash(ikke ordentlig rapper men tar han med) Bruker også skoene sine kun en dag så han på cribs eller noe på en slaks tour. Hadde med seg et par med timberlands per dag..... What the fuck lissom... Og hva er poenget med alle dem som kjøper gucci kjøresko ol bare for status. Hva skjedde med keep it real... Men er mange som ikke gjør så mye utav at de har penger ut av ræven, kjøper seg en feita kåk, et par feita biler og thats it. Kjøper det de trenger og kanskje litt ekstra, men flossin blir for dumt imo. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nettopp kjøpt meg Graduation, høres greit ut so far. Heia Kanye Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Graduation er konge Noe annet enn den dritten Fifty presterte å gi ut. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja, singlene fra 50 var hvertfall fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hele skiva er lik. Ga den et forsøk i butikken(Platekompaniet) i går, falt verken i smak hos meg eller kundene Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tror jeg på. Synes Graduation har veldig kjipe overganger mellom låtene, men ellers er det bra. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg synes graduation var rett og slett dårlig og kjip cd. Fiddys nye cd derimot er helt rå. Han kan det der med "gun talk" ^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nå har det seg slik at jeg er dritt lei det falske gangster-imaget til Fifty Kanye-skiva derimot, er en eneste lang beat-orgasme! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 For de fleste er det nok et status symbol(alle vet at cash is king anywhere) og kanskje ganske mye pga de kommer fra fattige kår og vil ha mest mulig. Men faen ass noen har for mye penger, fat joe feks bruker bare sneakerene sine en gang for ellers er dem skitne. Tror han sa det samme om t-skjortene sine. Damon Dash(ikke ordentlig rapper men tar han med) Bruker også skoene sine kun en dag så han på cribs eller noe på en slaks tour. Hadde med seg et par med timberlands per dag..... What the fuck lissom... Og hva er poenget med alle dem som kjøper gucci kjøresko ol bare for status. Hva skjedde med keep it real... Men er mange som ikke gjør så mye utav at de har penger ut av ræven, kjøper seg en feita kåk, et par feita biler og thats it. Kjøper det de trenger og kanskje litt ekstra, men flossin blir for dumt imo. 9484300[/snapback] Jepp, enig der! Nye sanger som handler om penger eller annet fake ass shit gidder jeg ikke høre på engang... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Check it. -> Little Brother. Endret 13. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jepp, enig der! Nye sanger som handler om penger eller annet fake ass shit gidder jeg ikke høre på engang... Mye av det gidder jeg og høre på men noe er bare dårlig.. Liker litt av den kommersielle dirty stilen, men enkelte ganger blir det for mye eller bare feil rett og slett... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Mye av det gidder jeg og høre på men noe er bare dårlig.. Liker litt av den kommersielle dirty stilen, men enkelte ganger blir det for mye eller bare feil rett og slett... 9488862[/snapback] Jepp. Det kommer egentlig an på anledningen. Skal jeg game eller er på fest osv er det Wayne og Game som gjelder, men skal jeg lytte på musikk er det real hip hop only. Satt på skolen idag og digga "The Infamous", da var dette den sangen som jeg ikke fikk av hjernen senere: Mobb Deep - Up North Trip UxIZzTU53Ag Sitter bare og plystrer på den melodien. Du-du-dududududuuuu.... Endret 13. september 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har aldri helt skjønt hvorfor det eneste rapperne er interessert i er penger... HVA FAEN SKAL DE KJØPE DA? Virker som om det er selve sedlene som er viktig. Om det er én ting jeg ikke bryr meg om er det penger. Så lenge jeg klarer meg trenger jeg ikke mer... 9484121[/snapback] Du har hørt på feil rappere. Dessuten er det mange rappere som alltid har kommet fra slumområder og ghettoen. Dermed vil de gjerne breife med pengene når de først har fått store mengder av de. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Håper fiddy går dundrende konkurs og får en sykdom. Tror han trenger litt struggle for å lage godmusikk igjen. Når Curtis var sulten var han en av de kuleste i gamet Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Håper fiddy går dundrende konkurs og får en sykdom. Tror han trenger litt struggle for å lage godmusikk igjen. Når Curtis var sulten var han en av de kuleste i gamet 9490283[/snapback] Poeng. Og kjekk avatar. Må feires med Hey, Young World FGF7CqCPfr8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg