Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le..

 

Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile :(

9448166[/snapback]

Disse folka hører ikke på ekte hip hop. De er av den kommersielle dirty south/50 cent typen..

9449208[/snapback]

 

Jeg går med saggebukse og noenlunde stor genser, men ikke med caps eller bandana, det blir litt for wannabe. Går ikke med buksen på knærne, eller t-skjorte ned til knærne. Går med de klærne jeg føler meg komfortabel i, og hvis folk vil dømme meg utifra det, så kan jeg ikke stoppe de.

Jeg bruker ikke ord som; "Yo" og "homie". Amerikansk gateslang i Norge blir bare for dumt. Jeg røyker ikke.

Hører på det meste. Sonata Artica, Scooter, The Game osvosv.

Karakterene mine ligger ikke å kryper heller, har et snitt på 4.1.

 

Så ikke tro at alle med en slik kles-stil er "yo-yo gangstah". Det finnes unntak. ;)

Lenke til kommentar

:thumbup:

Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le..

 

Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile :(

9448166[/snapback]

Disse folka hører ikke på ekte hip hop. De er av den kommersielle dirty south/50 cent typen..

9449208[/snapback]

 

Jeg går med saggebukse og noenlunde stor genser, men ikke med caps eller bandana, det blir litt for wannabe. Går ikke med buksen på knærne, eller t-skjorte ned til knærne. Går med de klærne jeg føler meg komfortabel i, og hvis folk vil dømme meg utifra det, så kan jeg ikke stoppe de.

Jeg bruker ikke ord som; "Yo" og "homie". Amerikansk gateslang i Norge blir bare for dumt. Jeg røyker ikke.

Hører på det meste. Sonata Artica, Scooter, The Game osvosv.

Karakterene mine ligger ikke å kryper heller, har et snitt på 4.1.

 

Så ikke tro at alle med en slik kles-stil er "yo-yo gangstah". Det finnes unntak. ;)

9449619[/snapback]

 

Jeg vet...er litt for rask til å dømme av og til. Men det er vel 3 år på BI som har skylda. Jeg går også i litt store gensere osv. De folka jeg snakket om går gjerne i klynger, og utifra oppførselen er det lett å dømme.. men de er unge, vi har vel alle vært gjennom div stadier. Er jo det som gjør at vi utvilker oss :)

 

Over til noe annet. Nye albumet til fifty er faktisk rått. Sjekk ut " I get money" låta.

Lenke til kommentar
Jeg har både vol. 1 og 2 i hylla. Chille og gode album, personlig foretrekker jeg vol. 2.  :)

 

Foretrekker vol.2 selv også. Er litt mer laidback føler jeg... Nå er pilsen kald og pizzaen varm. Da går vi over til musikk som får deg i steming ;)

 

NP:

 

Min sommerlåt selvom den er over :love:

Lenke til kommentar
Når det kommer til stilen så har jeg vokst fra de altfor store buksene, men t-skjorter og gensere liker jeg stooore(mest pga det er behagelig og ser fett ut imo..)

 

Steez.no og stress har mye fett i den stilen ;)

 

NP:Vågard og Girson - Fra Loddefjord til Sandviken

9449997[/snapback]

Snakker om folk som bruker sånn caps...palestina skjerf...bandana og alt mulig annet crap som kun de dårligste hip hoperne bruker.

Lenke til kommentar
Jeg har både vol. 1 og 2 i hylla. Chille og gode album, personlig foretrekker jeg vol. 2.  :)

 

Foretrekker vol.2 selv også. Er litt mer laidback føler jeg... Nå er pilsen kald og pizzaen varm. Da går vi over til musikk som får deg i steming ;)

 

NP:

 

Min sommerlåt selvom den er over :love:

9452657[/snapback]

That's what I'm talking about. Bra at du anbefalte den en gang for lenge siden, konge sommerlåt.

 

I år var det dog

som gjaldt for meg :)
Lenke til kommentar
Over til noe annet. Nye albumet til fifty er faktisk rått. Sjekk ut " I get money" låta.

9449880[/snapback]

Helt enig. Av en eller annen grunn hadde jeg veldig lave forventninger, men dette var kjempebra. My Gun Go Off er den feteste på albumet, med Peep Show på en andreplass. Mye bra her :)

 

Edit: Forstår ikke hva som er galt med caps? :dontgetit:

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Når det kommer til stilen så har jeg vokst fra de altfor store buksene, men t-skjorter og gensere liker jeg stooore(mest pga det er behagelig og ser fett ut imo..)

 

Steez.no og stress har mye fett i den stilen ;)

 

NP:Vågard og Girson - Fra Loddefjord til Sandviken

9449997[/snapback]

Snakker om folk som bruker sånn caps...palestina skjerf...bandana og alt mulig annet crap som kun de dårligste hip hoperne bruker.

9453594[/snapback]

 

Yo yo da er jeg tilbake fra fylla, med en kars nese knekt og greier( vet jeg er teit men care)

 

¨Jeg bruker selv new era capser, men bandanas ser jeg lite vits i egentlig. Er mest for cowboyer back in the days. Men hver sin stil rock hva du vil..

 

Sier takk for i kveld og peace out med: Brother ali - original King.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...