DP Rusher Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har hørt Killah Priest albumet? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Ja. Det er verdt å sjekke ut. Det er intet Heavy Mental, men fortsatt bra. Må i grunn høre mer på det sjøl. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 noen bra west coast sanger? jeg hørte en av en venn og syns det var bra. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Som svar til 50. nye album: http://www.youtube.com/watch?v=XvE_1XsAEcs...related&search= 9447089[/snapback] Den er syv år gammel ... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 han sa vell ikke at den sangen var ny? Bare en måte å utrykke seg om at han ikke likte hans nye album kanskje:) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 KP har steppet opp flowen sin siden Heavy Mental det er helt klart. Syns personlig The Offering lett er årets album, og har potentiale til å bli bedre likt enn heavy metal fra min side. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) KP har steppet opp flowen sin siden Heavy Mental det er helt klart. Virkelig? Heavy Mental er Killah Priests Illmatic, spør du meg. Kan ikke toppes på noen måter. HW Radio har skammelige 3 lyttere. (Hint) Endret 7. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har hørt Killah Priest albumet? Er det å anbefale? 9447202[/snapback] Definitivt. Fyren har skills. np: R.A The Rugged Man - Chains (feat. Killah Priest and Masta Killa) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 KP har steppet opp flowen sin siden Heavy Mental det er helt klart. Virkelig? Heavy Mental er Killah Priests Illmatic, spør du meg. Kan ikke toppes på noen måter. HW Radio har skammelige 3 lyttere. (Hint) 9447854[/snapback] Heavy Metal er definitivt en klassiker, men imo er flowen til KP er langt fra perfekt. HM er fortsatt fav KP albumet, men jeg er ikke så sikker på om det fortsatt vil være det etter The Offering har sunket inn (Jeg syns forsåvidt også at It Was Written er bedre enn Illmatic ) Og er enig, burde vært mange fler som lyttet til HW radioen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 [(Jeg syns forsåvidt også at It Was Written er bedre enn Illmatic ) Jeg har hørt om sånne mennesker før. Jeg forstår dem ikke. Og er enig, burde vært mange fler som lyttet til HW radioen 9448014[/snapback] Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 It was Written bedre enn Illmatic? No way.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le.. Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er litt enig, Syns den stilen er altfor overdreven, greit med litt laidback slakke klær. Syns surf stilen er kulere. men Jeg dømmer ikke en person etter hans klær, selv om jeg mener man kan finne ut endel om folk etter hvordan deres still er. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 http://www.break.com/index/top-that.html top that! Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er litt enig, Syns den stilen er altfor overdreven, greit med litt laidback slakke klær.Syns surf stilen er kulere. men Jeg dømmer ikke en person etter hans klær, selv om jeg mener man kan finne ut endel om folk etter hvordan deres still er. 9448178[/snapback] Jeg dømte ikke en person utiftra hvordan de kledde seg jeg heller...til jeg begynnte på bi :!: Jeg lærte da at måten folk kler seg på representerer hvordan de er, og verste er at det har stemt i 95% av tilfellene. Så er det jo forskjiell på folk da, noen som kjører "ekstrem hiphop stil" fordi de synes det ser chill ut/er behagelig, og andre som vil være gangsta. Det syns det og nemlig... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Ingenting som er deiligere enn å gå med en svær ecko (-_- kalla merke, men har ecko selv ) joggebukse og en stor og behagelig hoodie Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Noen som skal på hiphop-konserten på Grorud i morgen? Er visst blant annet med El Axel, OnklP og Madcon. Har egentlig hørt veldig lite, men tipper jeg skal dit. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Er litt enig, Syns den stilen er altfor overdreven, greit med litt laidback slakke klær.Syns surf stilen er kulere. men Jeg dømmer ikke en person etter hans klær, selv om jeg mener man kan finne ut endel om folk etter hvordan deres still er. Jeg dømte ikke en person utiftra hvordan de kledde seg jeg heller...til jeg begynnte på bi :!: Jeg lærte da at måten folk kler seg på representerer hvordan de er, og verste er at det har stemt i 95% av tilfellene. Så er det jo forskjiell på folk da, noen som kjører "ekstrem hiphop stil" fordi de synes det ser chill ut/er behagelig, og andre som vil være gangsta. Det syns det og nemlig... Min mening: Gjøres stilen riktig, så blir det fint. Her i Norge, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men synes det blir i retningen ''wannabe''-stilen, i stedet for at man virkelig tilhører hiphopmiljøet. Litt dårlig forklart. I Norge så er utvalget av slikt ''streetware'' for lite. Som sagt så var jeg på ferie, og kom i kontakt med noen fra Statene. Utifra det jeg så, så hadde dette blitt gjort riktig. Merkelig nok brukte ikke de bandana og de sa at det ikke var så mye utbredt, kun de som likte å være gangstah. Ikke minst hva slags merker de gikk med. Hva er de mest utbredte merkene av streeware her i Norge, Ecko, Carhartt og LRG? De ramsa opp en hel klesmerker som jeg ikke hadde hørt om en gang. Endret 7. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Skjønner ikke helt hvordan folk kan bry seg så veldig med merke på klærene. Greit nok, enkelte merker har en spesiell stil over seg, men å drive å gå rundt å huske på masse merker, istedenfor å bare kjøpe det som ser fett ut? smh (Jeg husker jo selvfølgelig de merkene jeg kjøper mest, men eier f.eks. en bukse jeg ikke har peiling på kalla merke det er... noe på 'a' tror eg ><) (reklame) Fet Hip Hop på http://hwradio.net:8002/listen.pls, skammelig få lyttere (/reklame) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le.. Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile 9448166[/snapback] Disse folka hører ikke på ekte hip hop. De er av den kommersielle dirty south/50 cent typen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg