Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KP har steppet opp flowen sin siden Heavy Mental det er helt klart.

 

 

Virkelig?

Heavy Mental er Killah Priests Illmatic, spør du meg. Kan ikke toppes på noen måter.

 

HW Radio har skammelige 3 lyttere. (Hint)

9447854[/snapback]

 

 

Heavy Metal er definitivt en klassiker, men imo er flowen til KP er langt fra perfekt.

HM er fortsatt fav KP albumet, men jeg er ikke så sikker på om det fortsatt vil være det etter The Offering har sunket inn :)

(Jeg syns forsåvidt også at It Was Written er bedre enn Illmatic :p )

 

Og er enig, burde vært mange fler som lyttet til HW radioen :)

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le..

 

Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile :(

Lenke til kommentar
Er litt enig, Syns den stilen er altfor overdreven, greit med litt laidback slakke klær.

Syns surf stilen er kulere. men Jeg dømmer ikke en person etter hans klær, selv om jeg mener man kan finne ut endel om folk etter hvordan deres still er.

9448178[/snapback]

 

Jeg dømte ikke en person utiftra hvordan de kledde seg jeg heller...til jeg begynnte på bi :!: Jeg lærte da at måten folk kler seg på representerer hvordan de er, og verste er at det har stemt i 95% av tilfellene.

 

Så er det jo forskjiell på folk da, noen som kjører "ekstrem hiphop stil" fordi de synes det ser chill ut/er behagelig, og andre som vil være gangsta. Det syns det og nemlig...

Lenke til kommentar
Er litt enig, Syns den stilen er altfor overdreven, greit med litt laidback slakke klær.

Syns surf stilen er kulere. men Jeg dømmer ikke en person etter hans klær, selv om jeg mener man kan finne ut endel om folk etter hvordan deres still er.

Jeg dømte ikke en person utiftra hvordan de kledde seg jeg heller...til jeg begynnte på bi :!: Jeg lærte da at måten folk kler seg på representerer hvordan de er, og verste er at det har stemt i 95% av tilfellene.

 

Så er det jo forskjiell på folk da, noen som kjører "ekstrem hiphop stil" fordi de synes det ser chill ut/er behagelig, og andre som vil være gangsta. Det syns det og nemlig...

Min mening: Gjøres stilen riktig, så blir det fint. Her i Norge, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men synes det blir i retningen ''wannabe''-stilen, i stedet for at man virkelig tilhører hiphopmiljøet. Litt dårlig forklart. I Norge så er utvalget av slikt ''streetware'' for lite.

 

Som sagt så var jeg på ferie, og kom i kontakt med noen fra Statene. Utifra det jeg så, så hadde dette blitt gjort riktig. Merkelig nok brukte ikke de bandana og de sa at det ikke var så mye utbredt, kun de som likte å være gangstah. Ikke minst hva slags merker de gikk med. Hva er de mest utbredte merkene av streeware her i Norge, Ecko, Carhartt og LRG? De ramsa opp en hel klesmerker som jeg ikke hadde hørt om en gang.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan folk kan bry seg så veldig med merke på klærene. Greit nok, enkelte merker har en spesiell stil over seg, men å drive å gå rundt å huske på masse merker, istedenfor å bare kjøpe det som ser fett ut? smh

(Jeg husker jo selvfølgelig de merkene jeg kjøper mest, men eier f.eks. en bukse jeg ikke har peiling på kalla merke det er... noe på 'a' tror eg ><)

 

 

(reklame)

Fet Hip Hop på http://hwradio.net:8002/listen.pls, skammelig få lyttere :)

(/reklame)

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp flytta. Merker at her jeg bor nå er det jævlig mange som har "hip hop klesstil" , saggete bukser , svære gensere, caps + bandana osv. Å gud, jeg synes det så ufattelig tragisk ut. Klarer nesten ikke holde meg enkelte ganger og må snu meg for å le..

 

Hva syns dere om denne klesstilen? Jeg elsker hip hip musikken, men for å være ærlig, skammer jeg meg nesten over hip hop miljøet. Er liksom så jævlig slum, + at alle er så hostile :(

9448166[/snapback]

Disse folka hører ikke på ekte hip hop. De er av den kommersielle dirty south/50 cent typen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...