samebob Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Digger sidebrok Har alltid lurt på hvilken dialekt han snakker, den er litt spesiell Digger denne Gatas Parlament - Nå om da'an [Youtube]Wjt-qKzYhL4&mode=related&search= Endret 2. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Han snakker hovdebygdedialekt fordi han er fra Hovdebygda, ikke så langt fra Volda. Og nå for noe helt annet: Denne låta må ha noen av de kuleste trommene jeg har hørt på lenge: Endret 2. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mine tips i dag: Joell Ortiz - Latino. (Fortjener kommers, chill). J-Ro (from the Alkaholiks) & Chords - U Call That Love?. (J-Ro ble nevnt litt tilbake her. Chill sang). Lupe Fiasco - He Say, She Say (Feat. Gemini & Sarah Green). (Chill). EMC - What It Stand For? (Et av årets sykeste sanger). Dialated Peoples - The Release Party. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hørt noen påstander om at Joell Ortiz visstnok skal være den nye Big Pun, noen meninger ang. det? Har bare hørt halve Hip Hop, ble ikke akkurat frelst. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Han er flink, men å sammenligne ham med Big Pun blir å dra den litt vel langt. Men han får få litt mer tid på seg til å bevise. Jeg har forresten også hørt folk kalle Termanology den nye Big Pun. [reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. [/reklame] Endret 3. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 [reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. [/reklame]Tuning in. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 [reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. [/reklame] 9418848[/snapback] Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Se linken i signaturen min. Jeg spiller på Secondary/Andre genre: http://hwradio.net:8002/listen.pls . Endret 3. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 halla, Da Benjamin døde for noen år siden ble det laget en låt til minne for ham. Noen som vet hva denne låten heter og hvor man finner den? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Søk på Google. Hvis du mener den sangen som ble laget til minne for Benjamin som ble drept på Holmia, så ta med deg søkordene holmlia, benjamin, sang. For eksempel. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 [reklame]Ellers vil jeg oppfordre alle til å høre på HW Radio klokka sju i kveld. [/reklame] 9418848[/snapback] Tuned in.. btw, legger du ut tracklist etter du er ferdig ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hyggelig. Det skal jeg få ordna. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Se linken i signaturen min. Jeg spiller på Secondary/Andre genre: http://hwradio.net:8002/listen.pls . 9419111[/snapback] hører Hvor lenge skal du spille i dag? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Til jeg blir lei, lytterne blir lei eller noen andre vil overta. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ok Siden du spilte KP, dæven så bra The Offering er. Favoritt albumet mitt så langt i år Og tørr jeg spørre om du kunne spilt noe CunninLynguists eller noe fra det nye iCON the Mic King albumet som kom ut i dag som du antageligvis ikke har i og med at heller ikke jeg har fått tak i det enda? :S Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Har ikke fått tak i det ennå, nei. Det kommer kanskje litt CunninLynguists (riktig stava? ) etter hvert. Endret 3. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hehe, ok Har gledet meg til iCON the Mic King albumet som skulle komme ut i dag, men har ikke sett det noen steder.. Må ta meg en kjøpe runde på ughh snart, så får kjøpe det da Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Satte pris på PMen din, thendrup. Hadde nok ikke fått det med meg uten. Kom inn for en god halvtime siden. Spill til du har svette opp til knærne! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Til jeg blir lei, lytterne blir lei 9420035[/snapback] lyttere bli lei.. ha dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg